Capisce u pipeline chimicu?Cumincià cù questi 11 tipi di pipi!

I pipelines chimichi è i valvuli sò una parte indispensabile di a produzzione chimica è u ligame di vari equipaghji chimichi.Cumu funziona i 5 valvule più cumuni in i pipeline chimichi ?U scopu principale?Chì sò i tubi chimichi è e valvole di raccordi?(11 tippi di tubi + 4 tipi di raccordi di pipa + 11 grandi valve) Piping chimicu, tutte queste cose sò maestru in un articulu!

微信图片_20210415102808

Tubi chimichi è valvole di raccordi

I tipi di tubi chimichi sò classificati per materiale: tubi di metallu è tubi non-metallici.

Tubu di metallu

微信图片_20210415103232

Tubi di ghisa, tubi d'acciaio di cucitura, tubi d'acciaio senza saldatura, tubi di rame, tubi d'aluminiu è tubi di piombo.

①Pipa in ghisa:

Pipa di ghisa hè unu di i pipi cumunimenti usati in i pipeline chimichi.

A causa di a so brittleness è a strettezza di cunnessione povira, hè solu adattatu per trasmette media à bassa pressione, è micca adattatu per trasmette vapore à alta temperatura è alta pressione è sustanzi tossichi è splusivi.Hè cumunimenti usatu in i tubi di fornitura d'acqua sotterranei, i tubi di gasu è di fognaria.I specificazioni di i tubi di ghisa sò espressi da Ф diametru internu × gruixu di muru (mm).

②Pipa d'acciaio cucita:

I tubi d'acciaio Seam sò divisi in tubi di gasu d'acqua ordinariu (resistenza di pressione 0.1~1.0MPa) è tubi addensati (resistenza di pressione 1.0~0.5MPa) secondu a so pressione di travagliu.

Hè generalmente utilizatu per u trasportu di fluidi di pressione cum'è l'acqua, u gasu, u vapore di riscaldamentu, l'aria compressa è l'oliu.I tubi galvanizzati sò chjamati tubi di ferru galvanizatu o tubi galvanizzati.Quelli chì ùn sò micca galvanizzati sò chjamati tubi di ferru neru.I so specificazioni sò espressi in termini di diametru nominali.U diametru nominale minimu hè 6 mm è u diametru nominale massimu hè 150 mm.

③ Pipa d'acciaio senza saldatura:

U vantaghju di a pipa d'acciaio senza saldatura hè a so qualità uniforme è alta forza.

I materiali sò l'azzaru di carbone, l'acciaio d'alta qualità, l'acciaio di bassa lega, l'acciaio inossidabile è l'acciaio resistente à u calore.A causa di diversi metudi di fabricazione, ci sò dui tipi: tubi d'acciaio senza saldatura laminati à caldu è tubi d'acciaio senza saldatura trafilati a freddo.In l'ingegneria di pipeline, i tubi laminati in caldu sò cumunimenti usati quandu u diametru supera i 57 mm, è i tubi trafilati à friddu sò cumunimenti usati quandu u diametru hè sottu à 57 mm.

I tubi d'acciaio senza saldatura sò spessu usati per trasportà ogni tipu di gasi pressurizzati, vapori è liquidi, è ponu sopra à temperature più altu (circa 435 ° C).I tubi d'acciaio in lega sò usati per u trasportu di i media corrosivi, trà i quali i tubi di lega resistenti à u calore ponu sopra à temperature sin'à 900-950 ℃.A specificazione di pipa d'acciaio senza saldatura hè espressa da Ф diametru internu × gruixu di muru (mm).

U diametru massimu esterno di pipa trafilata à freddo hè 200 mm, è u diametru massimu esterno di pipa laminata à caldu hè 630 mm.I tubi d'acciaio senza saldatura sò divisi in tubi senza saldatura generale è tubi senza saldatura speciale secondu i so usi, cum'è tubi senza saldatura per cracking di petroliu, tubi senza saldatura per caldaie è tubi senza saldatura per fertilizzanti.

④ Pipa di rame:

U tubu di cobre hà un bonu effettu di trasferimentu di calore.

Adupratu principarmenti in i tubi di l'equipaggiu di scambiu di calore è i dispositi criogeni, i tubi di misurazione di a pressione di l'instrumentu o u trasportu di fluidi pressati, ma quandu a temperatura hè più altu di 250 ℃, ùn hè micca adattatu per esse usatu sottu pressione.Perchè u prezzu hè più caru, hè generalmente usatu in lochi impurtanti.

⑤Tube d'aluminium:

L'aluminiu hà una bona resistenza à a corrosione.

I tubi d'aluminiu sò spessu usati per u trasportu di media cum'è l'acidu sulfuricu cuncentratu, l'acidu acìticu, l'idrogenu sulfuru è l'anidride carbonica, è sò ancu cumunimenti usati in scambiatori di calore.I tubi d'aluminiu ùn sò micca resistenti à l'alkali è ùn ponu micca esse aduprati per u trasportu di suluzioni alkaline è suluzione chì cuntenenu ioni di cloruri.

Siccomu a forza meccanica di u tubu d'aluminiu diminuite significativamente cù l'aumentu di a temperatura, a temperatura di l'usu di u tubu d'aluminiu ùn pò esse più di 200 ° C, è a temperatura d'usu serà più bassa per a pipeline pressurizzata.L'aluminiu hà megliu proprietà meccaniche à e basse temperature, cusì i tubi d'aluminiu è di lega d'aluminiu sò soprattuttu usati in i dispositi di separazione di l'aria.

⑥ Tubu di piombu:

Pipi di piombu sò spessu usati cum'è pipeline per u trasportu di media acidi.Puderanu trasportu 0,5% -15% àcitu sulfuricu, diossidu di carbonu, 60% àcitu hydrofluoric, è àcitu acìticu cù una cuncentrazione di menu di 80%.Ùn hè micca adattatu per u trasportu di l'acidu nitricu, l'acidu ipocloroso è altri media.A temperatura massima di funziunamentu di u tubu di piombu hè 200 ℃.

Tubu non metallicu

Pipa plastica, pipa di plastica, pipa di vetru, pipa di ceramica, pipa di cimentu.

小尺寸116124389800小尺寸3

Pipa plastica:

I vantaghji di i tubi di plastica sò una bona resistenza à a corrosione, un pesu ligeru, un furmulariu convenientu è un prucessu faciule.

U svantaghju hè a forza bassa è a resistenza à u calore poviru.

Attualmente, i tubi di plastica più usati sò i tubi di cloruru di polivinile duru, i tubi di cloruru di polivinile duru, i tubi di polietilene,tubi di polipropilene, è tubi di metallu cù polyolefin è polychlorotrifluoroethylene sprayed on the surface.

② Tubu di gomma:

U tubu di gomma hà una bona resistenza à a corrosione, pesu ligeru, bona plasticità, installazione è disassemblamentu flexible è còmuda.

I tubi di gomma cumunimenti usati sò generalmente fatti di gomma naturale o gomma sintetica, è sò adattati per l'occasioni induve i bisogni di pressione ùn sò micca alti.

③Tubu di vetru:

U tubu di vetru hà i vantaghji di resistenza à a corrosione, trasparenza, facilità di pulizia, bassa resistenza è prezzu bassu.U svantaghju hè chì hè fragile è ùn pò micca sustene a pressione.

Hè spessu usatu in teste o situazioni di travagliu sperimentale.

④ Tubu di ceramica:

A ceramica chimica hè simile à u vetru è hà una bona resistenza à a corrosione.In più di l'acidu fluoruricu, l'acidu fluorosilicicu è l'alkali forti, ponu sustene diverse concentrazioni di acidi inorganici, acidi organici è solventi organici.

A causa di a so bassa forza è fragilità, hè generalmente utilizatu per sguassà i media corrosivi in ​​fognature è tubi di ventilazione.

⑤ Pipa di cimentu:

Hè principarmenti usatu in occasioni induve i bisogni di prissioni è a sigillatura di u tubu di cunnessione ùn sò micca altu, cum'è a fossa sotterranea è i tubi di drenagiu.


Tempu di Postu: Apr-15-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu