Raccordi per tubi di drenaje in PVC / portu di ispezione in PVC

Introduzione di u produttu:
Drainage en PVC-Upipausa a resina di polyvinyl chloride cum'è a materia prima principale, aghjunghje l'additivi necessarii, è hè furmatu da u prucessu di estrusione.Hè una seria di prudutti di pipa di drenaje cù tecnulugia matura è hè stata largamente usata in casa è in l'esteru.U pruduttu hà i vantaghji di a longa vita, a resistenza à a corrosione, etc., chì hè ineguagliata da i tubi di ghisa;hè più liggeru in a custruzzione, faciule da manighjà è stallà, è faciule da cunnette.Hè largamente utilizatu in drenaje di custruzzione civile, drenaje chimicu, è drenaje di l'acqua di piova.

管件图片小
Features:
U pruduttu hà i vantaghji di una longa vita senza pari è a resistenza à a corrosione di i tubi di ghisa;hè più liggeru in a custruzzione, faciule da manighjà è stallà, è faciule da cunnette.Hè largamente utilizatu in u drenaje di a custruzzione civile, u drenaje chimicu è u drenaje di l'acqua di piova.
1. A durezza di a superficia è a forza di tensione di u pipa sò eccellenti, è u fattore di salvezza di upipahè altu.
2. Low cost, longa vita di serviziu, a vita di serviziu nurmale pò ghjunghje sin'à più di 50 anni, senza bisognu di mantenimentu regulare è riparazione.
3. U pipeline hà una excelente resistenza à a corrosione à l'acidi inorganici, l'alkali è i sali.Hè adattatu per u trasportu è u trasportu di l'acqua industriale.Ùn arrugginisce micca o scala, cusì ùn ci sarà micca corrosione è ritirata à l'internu.
Ùn hè micca faciule per esse bluccatu, è u muru esternu ùn serà micca contaminatu per via di a rugginepipeline, assicurendu a bellezza di u bastimentu.
4. U coefficient d'attrito di pipa hè chjuca, u flussu di l'acqua hè liscia, micca faciule d'esse bluccatu, è a carica di mantenimentu hè chjuca.
5. U materiale hà un altu indice d'ossigenu è hè autoextinguibile.
6. U coefficient di espansione lineale di u pipeline hè chjucu, è a quantità di deformazione affettata da a temperatura hè chjuca.A conductività termale è u modulu elasticu sò chjuchi, è a prestazione anti-freezing hè megliu cà quella di i tubi di drenu di ghisa.
7. I pipi è i raccordi sò cunnessi da cola, u metudu di custruzzione hè simplice, l'operazione hè cunvenuta, è l'efficienza di u travagliu di stallazione hè alta.
8. Ùn hè micca tossicu, ùn cuntene sali di piombo tossicu è altri sustanzi chimichi tossichi, è hè innocu à u corpu umanu.


Tempu di Postu: Apr-06-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu