Cù un arristatu di 23 000 containeri pisanti, quasi 100 rotte seranu affettate!Lista di avvisi di u salto Yantian di a nave à u portu!

Dopu a sospensjoni di a ricezione di l'esportazione di l'armarii pesanti per 6 ghjorni, Yantian International hà ripresu à riceve l'armari pesanti da 0:00 u 31 di maghju.

In ogni casu, solu ETA-3 ghjorni (vale à dì, trè ghjorni prima di a data d'arrivu stimata di a nave) sò accettati per l'esportazione di cuntenituri pesanti.U tempu di implementazione di sta misura hè da u 31 di maghju à u 6 di ghjugnu.

Maersk hà annunziatu a sera di u 31 di maghju chì e misure di prevenzione di l'epidemie di u portu di Yantian sò diventate più strette, a densità di u terminal terminale hà cuntinuatu à aumentà, è l'operazione in a zona occidentale ùn hè micca stata restaurata.L'efficienza di a produzzione in l'area est hè solu 30% di u livellu normale.Hè previstu chì u terminal continuerà à esse congestionatu in a prossima settimana è i navi seranu ritardati.Stende à 7-8 ghjorni.

U trasferimentu di un gran numaru di navi è di carichi à i porti circundanti hà ancu aggravatu a congestione di i porti circundanti.

Maersk hà dettu ancu chì i servizii di camioni chì entranu in u portu di Yantian per u trasportu di cuntenituri sò ancu affettati da a congestione di u trafficu intornu à u terminal, è hè previstu chì i camioni vioti seranu ritardati da almenu 8 ore.

Prima di questu, per via di u scoppiu di l'epidemie, u Portu di Yantian hà chjusu alcuni terminali in l'area occidentale è hà sospesu l'esportazione di merchenzie containerizzate.U backlog di merchenzie superava 20 000 scatuli.
Sicondu Lloyd's List Intelligence ship tracking data, un gran numaru di navi di cuntainer sò avà congestionati vicinu à a zona portu di Yantian.

L'analista di Linerlytica, Hua Joo Tan, hà dettu chì u prublema di congestione di u portu duverà sempre una à duie settimane per esse risolta.

A più impurtante, i tassi di trasportu chì sò aumentati ponu "aumentà di novu".

U numeru di TEU da u portu di partenza di Yantian, Cina à tutti i porti di i Stati Uniti (a linea di punti bianchi indica u TEU in i prossimi 7 ghjorni)

Sicondu un rapportu in u Securities Times, quasi u 90% di l'espurtazioni di Shenzhen à i Stati Uniti è l'Europa sò urigginati da Yantian, è circa 100 rotte aeree sò affettate.Questu averebbe ancu un effettu di colpu nantu à l'esportazioni da l'Europa à l'America di u Nordu.

Nota à i spedizionieri chì anu prughjettatu di spedinu da u portu di Yantian in un futuru vicinu: fate attenzione à a dinamica di u terminal in u tempu è cooperate cù l'accordi pertinenti dopu chì a porta hè aperta.

À u listessu tempu, duvemu ancu attentu à a sospensjoni di i viaghji di a cumpagnia di navigazione chì chjamava Yantian Port.

Parechje cumpagnie di navigazione anu publicatu avvisi di saltu portu

1. Hapag-Lloyd cambia u portu di chjama

Hapag-Lloyd cambierà temporaneamente a chiamata in u portu di Yantian in u Loop FE2/3 di l'Estremo Oriente-North Europe à Nansha Container Terminal.I viaghji sò i seguenti:

Far East Loop 2 (FE2): voy 015W AL ZUBARA, voy 013W MOL TREASURE

Far East Loop 3 (FE3): voy 001W HMM RAON

2. Avvisu di u saltu portu di Maersk

Maersk crede chì u terminal continuerà à esse congestionatu in a prossima settimana, è i navi seranu ritardati per 7-8 ghjorni.Per restaurà l'affidabilità di u calendariu di spedizione, parechji navi Maersk anu da saltà à u portu di Yantian.

In vista di u fattu chì u serviziu di camion in u portu di Yantian hè ancu affettatu da a congestione di u terminal, Maersk stima chì u tempu di raccolta di u containeru viotu serà ritardatu da almenu 8 ore.

3. MSC cambia u portu di chjama

Per evità più ritardi in i calendari di navigazione, MSC farà i seguenti aghjustamenti nantu à e seguenti rotte/viaghji: cambià u portu di scalu

Nome di a strada : LEONE
Nome di u bastimentu è viaghju: MSC AMSTERDAM FL115E
Cambia u cuntenutu: annullà u portu di chjama YANTIAN

Nom de la route : ALBATROSS
Nome di u bastimentu è viaghju: MILAN MAERSK 120W
Cambia u cuntenutu: annullà u portu di chjama YANTIAN

4. Avvisu di sospensjoni è aghjustamentu di l'operazioni d'esportazione è d'entrata ONE

Ocean Network Express (ONE) hà annunziatu recentemente chì cù a densità crescente di i cantieri Shenzhen Yantian International Container Terminal (YICT), a congestione di u portu hè in crescita.A sospensjoni è l'aghjustamentu di e so operazioni d'esportazione è di ingressu sò i seguenti:

Xu Gang, diputatu cumandante in capu di u Comandante di Campu di Prevenzione è Controlu di l'Epidemie di u Distrettu Portu di Yantian, hà dettu chì a capacità di trasfurmazioni attuale di u Portu di Yantian hè solu 1/7 di u solitu.

U portu di Yantian hè u quartu portu più grande in u mondu è u terzu più grande in Cina.L'attuale rallentamentu di l'operazioni di u terminal, a saturazione di i cuntenituri di i cantieri, è i ritardi in i calendari di spedizione affettanu assai i speditori chì pensanu à spedinu in u portu di Yantian in un futuru vicinu.

 


Tempu di post: 04-04-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu