Cù un arretratu di 23 000 container pesanti, guasi 100 rotte saranu affettate! Lista di avvisi di u saltu di a nave Yantian à u portu!

Dopu avè suspesu a ricezione di armadi pesanti d'esportazione per 6 ghjorni, Yantian International hà ripresu a ricezione di armadi pesanti da 0:00 u 31 di maghju.

Tuttavia, solu ETA-3 ghjorni (vale à dì, trè ghjorni prima di a data prevista di arrivo di a nave) sò accettati per i container pesanti d'esportazione. U tempu d'implementazione di sta misura hè da u 31 di maghju à u 6 di ghjugnu.

Maersk hà annunziatu a sera di u 31 di maghju chì e misure di prevenzione di l'epidemie di u portu di Yantian sò diventate più strette, a densità di u cantiere di u terminal hà cuntinuatu à cresce, è l'operazione in a zona occidentale ùn hè stata restaurata. L'efficienza di a pruduzzione in a zona orientale hè solu di u 30% di u livellu nurmale. Si prevede chì u terminal cuntinuerà à esse congestionatu a prossima settimana è chì e navi saranu ritardate. Estende à 7-8 ghjorni.

U trasferimentu di un gran numeru di navi è di carichi versu i porti circundanti hà ancu aggravatu a congestione di i porti circundanti.

Maersk hà ancu mintuvatu chì i servizii di camion chì entranu in u portu di Yantian per trasportà container sò ancu affettati da a congestione di u trafficu intornu à u terminal, è si prevede chì i camion vioti saranu ritardati di almenu 8 ore.

Prima di questu, per via di u scoppiu di l'epidemia, u portu di Yantian hà chjusu alcuni terminali in a zona occidentale è hà suspesu l'esportazione di merci containerizzate. L'arretratu di merci hà superatu e 20.000 scatule.
Sicondu i dati di tracciamentu di e navi di Lloyd's List Intelligence, un gran numeru di navi portacontainer sò avà congestionate vicinu à a zona portuaria di Yantian.

L'analista di Linerlytica Hua Joo Tan hà dettu chì u prublema di congestione portuaria ci vulerà sempre da una à duie settimane per esse risoltu.

Più impurtante, i tassi di fretu chì sò aumentati ponu "aumentà di novu".

U numeru di TEU da u portu di partenza di Yantian, Cina à tutti i porti americani (a linea bianca punteggiata indica i TEU in i prossimi 7 ghjorni)

Sicondu un rapportu di u Securities Times, guasi u 90% di l'esportazioni di Shenzhen versu i Stati Uniti è l'Europa sò originarie di Yantian, è circa 100 rotte aeree sò affettate. Questu avarà ancu un effettu domino nantu à l'esportazioni da l'Europa versu l'America di u Nordu.

Nota per i spedizionieri chì anu intenzione di spedisce da u portu di Yantian in un futuru vicinu: fate attenzione à a dinamica di u terminal in tempu è cooperate cù l'accordi pertinenti dopu l'apertura di a porta.

À u listessu tempu, duvemu ancu fà casu à a sospensjoni di i viaghji di a cumpagnia marittima chì chjama u portu di Yantian.

Parechje cumpagnie di navigazione anu emessu avvisi di saltu di portu

1. Hapag-Lloyd cambia u portu di scalu

Hapag-Lloyd cambierà temporaneamente a scalu à u portu di Yantian nant'à u circuitu Far East-North Europe FE2/3 à u terminal di container di Nansha. I viaghji sò i seguenti:

Far East Loop 2 (FE2): voy 015W AL ZUBARA, voy 013W MOL TREASURE

Far East Loop 3 (FE3): voy 001W HMM RAON

2. Avvisu di u saltu di u portu di Maersk

Maersk crede chì u terminal continuerà à esse congestionatu a settimana prossima, è e navi saranu ritardate per 7-8 ghjorni. Per ristabilisce l'affidabilità di u calendariu di spedizione, parechje navi Maersk devenu saltà in u portu di Yantian.

In vista di u fattu chì u serviziu di camion in u portu di Yantian hè ancu affettatu da a congestione di u terminal, Maersk stima chì u tempu di ritirata di i container vioti serà ritardatu di almenu 8 ore.

3. MSC cambia u portu di scalu

Per evità ulteriori ritardi in l'orari di partenza, MSC farà i seguenti aghjustamenti nantu à e seguenti rotte/viaghji: cambià u portu di scalu

Nome di a strada: LION
Nome di a nave è viaghju: MSC AMSTERDAM FL115E
Cambià u cuntenutu: annullà a chjama à u portu YANTIAN

Nome di a strada: ALBATROSS
Nome di a nave è viaghju: MILAN MAERSK 120W
Cambià u cuntenutu: annullà a chjama à u portu YANTIAN

4. Avvisu di sospensione è adattazione di l'operazioni d'esportazione è d'entrata di ONE

Ocean Network Express (ONE) hà annunziatu pocu fà chì cù a crescente densità di i cantieri di u Terminal Internaziunale di Container di Shenzhen Yantian (YICT), a congestione di u portu hè in crescita. A sospensione è l'aghjustamentu di e so operazioni d'esportazione è d'entrata sò i seguenti:

Xu Gang, cumandante in capu aghjuntu di u Cumandamentu di Campu di Prevenzione è Cuntrollu di l'Epidemie di u Distrettu Portuariu di Yantian, hà dettu chì l'attuale capacità di trasfurmazione di u Portu di Yantian hè solu 1/7 di quella abituale.

U portu di Yantian hè u quartu portu più grande di u mondu è u terzu più grande di a Cina. L'attuale rallentamentu di l'operazioni di i terminali, a saturazione di i container di i piazzali è i ritardi in i calendari di spedizione affetteranu assai i spedizionieri chì anu intenzione di spedisce à u portu di Yantian in un futuru vicinu.

 


Data di publicazione: 04 di ghjugnu 2021

Applicazione

Pipeline sotterranea

Pipeline sotterranea

Sistema d'irrigazione

Sistema d'irrigazione

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Forniture d'attrezzatura

Forniture d'attrezzatura