Perchè i tassi internaziunali di trasportu di container aumentanu

Dapoi u principiu di questu annu, i tassi di trasportu in u containeru internaziunalemercatuanu cuntinuatu à cresce, chì hà avutu un impattu enormu in a logistica internaziunale, u trasportu ècummerciu.

À a fine d'aostu, l'indice di trasportu di containeru d'esportazione di a Cina hà righjuntu 3,079 punti, un aumentu di 240,1% annantu à u listessu periodu in 2020, è più di u doppiu di u massimu storicu di 1,336 punti prima di l'attuale round di crescita.

Questa volta di aumenti di prezzu implica una gamma più larga.Prima di u 2020, l'aumentu di a tarifa di trasportu in u mercatu di i containeri era principarmenti cuncentrata in certi rotte è certi periodi di tempu, ma sta volta hè generalmente aumentata.I tassi di trasportu di e rotte maiò cum'è a strada europea, a strada americana, a strada Giappone-Corea di u Sud, a strada di l'Asia sud-est è a strada mediterranea anu aumentatu di 410,5 rispettivamente in paragunà cù a fine di 2019. %, 198,2%, 39,1% , 89,7% è 396,7%.

"Unseen before" a tarifa di trasportu aumenta

In quantu à u boom in u mercatu internaziunale di trasportu di containeru, Jia Dashan, u vicepresidentu di l'Istitutu di Ricerca di u Trasportu di l'Acqua di u Ministeru di Trasportu, chì hè impegnatu in a ricerca di l'industria per parechji anni, si lamenta ancu "invidu prima".

Jia Dashan hà dettu chì da a perspettiva di a dumanda, l'ecunumia glubale hà cuntinuatu à ricuperà da u principiu di questu annu, è u cummerciu internaziunale hà ripresu rapidamente a crescita.In cunfrontu cù u listessu periodu in 2019, a dumanda di trasportu di cuntainer hè aumentata di circa 6%.A situazione in Cina hè megliu.A partire da ghjugnu 2020, l'esportazioni di fabricazione è di cummerciu esteru anu ottenutu una crescita cuntinua.

Da a perspettiva di l'offerta, l'efficienza operativa di e navi affettate da l'epidemie hè diminuita significativamente.I paesi anu aumentatu a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie impurtate in i porti, allungatu u tempu d'attraccamentu di e navi in ​​i porti, è ridutta l'efficienza di u fatturatu di a catena di supply container.U tempu mediu di i navi chì si fermanu à u portu hà aumentatu da circa 2 ghjorni, è i navi in ​​i porti nordamericani sò stati in u portu per più di 8 ghjorni.A diminuzione di u fatturatu hà rottu l'equilibriu originale.In cunfrontu cù a situazione induve l'equilibriu di basa di l'offerta è a dumanda in 2019 era ligeramente surplus, ci hè una carenza disupplydi circa 10%.

A penuria cuntinua di furnimentu di l'equipaggiu hà ancu aumentatu a carenza.A situazione epidemica complicata in i principali paesi di i marittimi cum'è Filippine è India, accumpagnata da i turni di l'equipaggiu è l'isolamentu, hà purtatu à un aumentu continuu di i costi di l'equipaggiu in u mercatu marittimu.

Perturbatu da i fattori sopra citati, a relazione normale trà l'offerta è a dumanda di u mercatu hè stata rapidamente invertita, è i tassi di trasportu di trasportu di containeru anu cuntinuatu à aumentà bruscamente.

Statistiche da u Cunsigliu di u Cummerciu è u Sviluppu di e Nazioni Unite, a Dogana è i porti di Cina mostranu chì, da prima di u scoppiu di l'epidemie à lugliu di questu annu, più di 80% di u voluminu di u cummerciu glubale hè statu finitu per mare, mentri a proporzione di l'impurtazioni di u cummerciu esteru di a China. è l'esportazioni per mare era da l'epidemie.U 94,3% precedente hè aumentatu à u 94,8% attuale.

"Sicondu a ricerca pertinente, in u cummerciu di merchenzie d'importazione è di esportazione di a Cina, a proporzione di merchenzie chì i diritti di spedizione sò cuntrullati da l'imprese domestiche conta menu di 30%.Questa parte di l'imprese serà direttamente affettata da i fluttuazioni di u prezzu, mentre chì a maiò parte di l'altri imprese sò in teoria micca affettate da i fluttuazioni di u prezzu di u trasportu.."Jia Dashan analizò.In altre parolle, l'aumentu di u costu causatu da l'aumentu di i tariffi di trasportu serà prima direttamente trasmessu à i cumpratori stranieri, è l'impattu direttu nantu à l'imprese cinesi hè relativamente chjucu.

In ogni casu, cum'è un costu impurtante di e merchenzie, l'aumentu di i tariffi di trasportu avarà inevitabbilmente un impattu enormu nantu à l'imprese cinesi, principarmenti riflessu in a calata di i servizii di trasportu.A causa di u ritmu di pianificazione di u volu in calata è u spaziu strettu, a circulazione cummerciale di l'imprese di trasfurmazioni di l'esportazione in Cina ùn hè micca liscia.Ancu s'è l'ordini sò pruduciuti bè, a consegna serà affettata da u trasportu poviru, chì affetterà l'esekzione di l'ordine di a cumpagnia è l'arrangiamenti di produzzione.

"E piccule è medie imprese seranu più affettate".Jia Dashan crede chì, per via di a mancanza di garanzie di cuntrattu à longu andà, e piccule è medie imprese cercanu principalmente servizii di trasportu in u mercatu spot.Sughjetti à u putere di negoziazione è a garanzii di capacità, facenu fronte à l'aumentu attuale di i tassi di trasportu.U dilema di "una scatula hè difficiule di truvà, è una cabina hè difficiule di truvà".Inoltre, i dipartimenti di l'urganisazione di u portu di terra è di u trasportu internu aghjunghjenu ancu costi supplementari di demurrage di carichi è di almacenamentu per via di l'aumentu di i tassi di trasportu è a diminuzione di a puntualità di u volu.

L'aumentu di a capacità hè difficiule di curà

Sicondu i dati di l'istituzioni di ricerca di u mercatu marittimu, a capacità inattiva glubale di i navi di cuntainer hè cascata à menu di 1%.Fora di i navi chì deve esse riparatu, quasi tutta a capacità hè stata messu in u mercatu.Parechji armatori anu cuminciatu à aumentà a scala di l'urdinamentu di capacità, ma a longa distanza ùn pò micca suddisfà a sete vicinu.I speditori informanu sempre chì a capacità hè sempre stretta è hè difficiule di truvà una cabina.

Zhu Pengzhou, un membru di l'Shanghai Shipping Exchange, hà dettu chì a catena di furnimentu hè chjamata catena perchè u limitu superiore di a capacità di a catena sana hè generalmente affettata da l'effettu short-board.Per esempiu, a riduzzione di l'efficienza di u terminal, a carenza di cunduttori di camion, è a velocità insufficiente di scaricamentu è di rinviu di cuntenituri in e fabbriche ponenu tutti i limiti.L'imprese di liner chì aumentanu a capacità di spedizione di i navi ùn ponu micca migliurà a capacità generale di a catena logistica.

Jia Dashan accunsenu assai.In quantu à a dumanda, paragunatu à u listessu periodu in 2019, a dumanda di trasportu di containeru hè aumentata di circa 6%.In termini di capacità, a capacità hè aumentata da circa 7,5% in u stessu periodu.Pò esse vistu chì a discrepanza trà l'offerta è a dumanda ùn hè micca duvuta à una capacità insufficiente.L'aumentu sbilanciatu di a dumanda di trasportu causata da l'epidemie, a cattiva cullizzioni è a distribuzione, a congestion portuali, è a diminuzione di l'efficienza di l'operazione di navi sò i mutivi principali.

Per via di questu, l'attuali armatori sò sempre assai prudenti à investisce in a custruzzione navale.À l'aostu 2021, a proporzione di capacità d'ordine in a flotta esistente aumenterà à 21,3%, chì hè assai più bassu di u livellu di 60% à l'ultimu piccu di spedizione in 2007. Ancu s'è sti navi sò messi in serviziu prima di 2024, cù un tassu mediu di crescita annuali di 3% è un tassu mediu annuali di 3% dismantling, a rilazioni trà capacità è u voluminu fermu basu invariatu, è u mercatu hà da cuntinuà à mantene altu tassi di trasportu.livellu.

Quandu sarà "difficile di truvà una cabina" alleviate

L'aumentu di a tarifa di trasportu ùn hè micca solu sfavorevule per e cumpagnie cummerciale, ma ancu portà enormi risichi è incertezze à e cumpagnie di navigazione à longu andà.

U giant di trasportu internaziunale CMA CGM hà dettu chjaramente chì da settembre di questu annu à ferraghju 2022, cesserà di cresce i tassi di trasportu in u mercatu spot.Hapag-Lloyd hà ancu dichjaratu chì hà pigliatu misure per congelare l'aumentu di i tassi di trasportu.

"Ci hè previstu chì a fine di u 2021 introduverà u puntu d'inflessione di a tarifa massima di trasportu in u mercatu, è a tarifa di trasportu entrerà gradualmente in u spaziu di callback.Di sicuru, l'impattu di l'incertezza di l'emergenze ùn pò micca esse esclusu ".Zhang Yongfeng, cunsultante capu di u Shanghai International Shipping Research Center è direttore di l'Istitutu di International Shipping Express.

"Ancu s'è a rilazioni di l'offerta è di a dumanda hè ristabilita cumplettamente à u nivellu di 2019, per via di l'aumentu di u costu di diversi fattori, hè difficiule per a tarifa di trasportu per vultà à u livellu di 2016 à 2019".Jia Dashan hà dettu.

In cunsiderà l'attuali tassi di trasportu elevati, più è più pruprietarii di carichi sò inclinati à firmà accordi à longu andà per chjappà i tassi di trasportu, è a proporzione di accordi à longu andà in u mercatu aumenta gradualmente.

I dipartimenti di u guvernu sò ancu attivamente travagliendu duramente.Hè capitu chì u Ministeru di i Trasporti, u Ministeru di u Cummerciu è altri dipartimenti pertinenti anu implementatu pulitiche di promozione attiva in parechji aspetti, cum'è l'espansione di a produzzione di containeri, guidà e cumpagnie di liner per espansione a capacità, è migliurà l'efficienza di u serviziu di logistica per assicurà a stabilità di u mondu internaziunale. catena di supply chain industriale.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu