Quandu usà una valvula di pede

A valvola di pedihè avalvula di cuntrolluchì permette solu u flussu in una direzzione.Una valvula di pede hè aduprata induve una pompa hè necessaria, cum'è quandu l'acqua deve esse tirata da un pozzu sotterraneo.A vàlvula di pede mantene a pompa, chì permette à l'acqua di scorri, ma ùn permettenu micca di rinvià, facendu ideale per l'usu in piscine, stagni è pozzi.

Cumu funziona a valvula di pede
Cum'è una vàlvula chì permette solu un flussu unidirezionale, a vàlvula di pede si apre in una sola manera è si chjude quandu u flussu hè in a direzzione opposta.Questu significa chì in applicazioni cum'è pozzi, l'acqua pò esse estratta solu da u pozzu.Qualchese acqua lasciata in a pipa ùn hè micca permessa di rinvià à traversu a valvula à u pozzu.Fighjemu un ochju più vicinu à stu prucessu.

In i pozzi d'acqua sotterranea, l'applicazione di valvule di pede implica i seguenti:

Prima, cunzidira a pusizione di a valvula di pede.Hè stallatu à a fine di cullizzioni di a pipa (a fine in u pozzu per quale l'acqua hè estratta).Hè situatu vicinu à u fondu di u pozzu.
Quandu a pompa hè in funziunamentu, l'aspirazione hè creata, trattendu l'acqua per u pipe.A causa di a prissioni di l'acqua entrante, a valvula di fondu si apre quandu l'acqua scorri in sopra.
Quandu a pompa hè spenta, a pressione ascendente si ferma.Quandu succede questu, a gravità agirà nantu à l'acqua lasciata in a pipa, circannu di trasfurmà in u pozzu.Tuttavia, una valvola di pede impedisce chì questu succede.
U pesu di l'acqua in a pipa spinge a valvula di fondu.Perchè a valvula di fondu hè unidirezionale, ùn si apre micca in fondu.Invece, a prissioni di l'acqua chjude a valvula strettamente, impediscendu ogni backflow in u pozzu è da a pompa torna à u sump.
Cumprate valvole di pedale in PVC

Perchè avete bisognu di una valvula di pede?
E valvole di pede sò benefiche perchè impediscenu possibili danni à a pompa per via di u rallentamentu è impediscenu a perdita di energia.

Queste valvole sò una parte essenziale di qualsiasi sistema di pumping.L'esempiu sopra spiega cumu a valvula di pede travaglia in una scala assai chjuca.Cunsiderate l'impattu di ùn adupràuna valvola di pedein situazioni di capacità più grande è più altu.

In u casu di pumping acqua da un sump di terra à un tank in cima di un edifiziu, hè necessariu d'utilizà una pompa elettrica putente.Cum'è cù l'esempii, sti pompi generalmente travaglianu creendu aspirazione chì forza l'acqua à traversu a fontaneria à u tank desideratu.

Quandu a pompa hè in funziunamentu, ci hè una colonna d'acqua constante in u tubu per via di l'aspirazione generata.Ma quandu a pompa hè spenta, l'aspirazione hè andata è a gravità afecta a colonna d'acqua.Se a vàlvula di pede ùn hè micca stallata, l'acqua scorrerà in u tubu è torna à a so fonte originale.I pipi seranu senza acqua, ma chini d'aria.

Allora, quandu a pompa hè tornata, l'aria in a pipa blucca u flussu di l'acqua, è ancu s'è a pompa hè accesa, l'acqua ùn scorri micca per u pipa.Quandu succede questu, pò causà idling è, s'ellu ùn hè micca indirizzatu rapidamente, pò dannà a pompa.

A valvula di fondu risolve in modu efficace stu prublema.Quandu a pompa hè spenta, ùn permette micca un flussu di l'acqua.A pompa ferma pronta per u prossimu usu.

U scopu di a valvula di pede
Una valvula di pede hè una valvula di cuntrollu utilizata cù una pompa.Sò usati in una varietà di situazioni diffirenti intornu à a casa è ancu in certi applicazioni industriali.I valvule di pede ponu esse aduprati cù pompe chì pompanu liquidi (chjamate pompe idrauliche) (cum'è l'acqua) o applicazioni industriali (cum'è gas) (chjamate pompe pneumatiche).

In casa, i valdi di pede sò usati in stagni, piscine, pozzi, è in ogni locu chì hà una pompa.In i paràmetri industriali, sti valvole sò aduprate in pompe d'acqua d'acqua, pompe di presa d'aria aduprate in fiumi è laghi, linee di frenu d'aria per camioni cummirciali, è altre applicazioni induve si usanu pompe.Funcionanu cusì bè in un ambiente industriale cum'è in un stagnu di u giardinu.

A vàlvula di pede hè pensata per mantene a pompa prima, chì permette u fluidu di flussu in, ma micca fora.Ci sò strainers chì coprenu l'apertura di a valvula è ponu chjude dopu un pocu tempu - soprattuttu s'ellu sò usati per estrae l'acqua da un pozzu o stagnu.Per quessa, hè impurtante di pulisce regularmente a valvula per mantene a funziunamentu efficace.

Selezziunà a valvula di pede dritta
valvola di pede in ottone laterale

Una valvula di pede hè necessaria in parechji casi.Ogni volta chì ci hè una applicazione chì richiede un flussu di liquidu unidirezionale, una valvola di pede hè necessaria.Una valvola di pede di qualità aiuta à salvà energia è prutegge a pompa da danni, allargendu a so vita generale.Ricurdativi chì hè impurtante di utilizà a valvola di pede di megliu qualità pussibule, postu chì ponu esse difficiuli di accede una volta installata.


Tempu di posta: 02-02-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu