Cosa hè a pipa di ferru neru?

A principiu di questu annu, avemu cuminciatu à vende una gamma ditubi di ferru neru è raccordiin a nostra tenda in linea.Da tandu, avemu amparatu chì parechji cumpratori cunnosci assai pocu di stu materiale premium.In corta, i tubi di ferru neru sò una di e migliori opzioni per i tubi di gas esistenti.Hè forte, faciule d'installà, resistente à a corrosione è mantene un segellu ermeticu.U revestimentu neru aiuta à prevene a corrosione.

A pipa di ferru neru era usata per i tubi d'acqua, ma da l'avventu di u ramu, CPVC è PEX hè diventatu più populari per u gasu.Hè una grande opzione per rinfurzà per dui motivi.1) Hè robusta, 2) Hè più faciule da mette inseme.Cum'è u PVC, u ferru maleable neru usa un sistema di tubi è raccordi chì sò accoppiati cù un compostu, invece di saldatura.Malgradu u so nome, i tubi di ferru neru sò in realtà fatti da un compostu di "acciaio à pocu carbonu" di bassa qualità.Questu li dà una resistenza à a corrosione megliu cà i tubi tradiziunali di ghisa.

Caratteristiche di i tubi di ferru neru
Siccomu questu post hè tuttu nantu à i tubi è i raccordi di ferru neru, ci immergeremu in alcune di e so caratteristiche è caratteristiche.Hè impurtante per esse infurmatu quandu si tratta di a fontaneria di a vostra casa.

Limiti di pressione di a pipeline di ferru neru
"Ferru neru" hè un termu chì generalmente si riferisce à un tipu d'acciaio rivestitu neru, ma ci sò parechji tipi di pipa di ferru neru.U prublema principali cù questu hè chì tutti i tubi di ferru neru aderiscenu à pochi standard.In ogni casu, sò tramindui pensati per trattà u gasu naturale è u gasu propanu, chì sò tipicamenti manteni sottu à 60psi.S'ellu hè stallatu bè, u tubu di ferru neru deve risponde à i standard per guarantisci una valutazione di pressione di almenu 150psi.

 

U ferru neru hè più forte di qualsiasi pipa plastica perchè hè fatta di metallu.Questu hè impurtante perchè e fughe di gasu ponu esse fatali.In l'eventu di un terremotu o di u focu, sta intensità extra puderia causà gasi potenzialmente mortali per fughje in tutta a casa.

Qualità di temperatura di tubu di ferru neru
Pipi di ferru maleable neru sò ancu forti quandu si tratta di classificazioni di temperatura.Mentre chì u puntu di fusione di i tubi di ferru neru pò esse più di 1000F (538C), a cinta di teflon chì mantene e articuli inseme pò principià à fallu intornu à 500F (260C).Quandu a cinta di sigillatura falla, a forza di a pipa ùn importa micca perchè u gasu hà da cumincià à fughje per l'articulazione.

Fortunatamente, a cinta di teflon hè abbastanza forte per resiste à qualsiasi temperatura chì u clima provoca.In casu d'incendiu, u risicu principalu di fallimentu sorge.Ma in questu casu, l'occupanti di ogni casa o affari duveranu esse digià fora quandu a linea di gas falla.

Cumu installàPipa di ferru neru
Unu di i vantaghji principali di i tubi di ferru neru hè a so malleabilità.Questu significa chì pò esse filatu senza sforzu.Pipa filettatahè faciule d'utilizà perchè pò esse vittu in u raccordu senza avè da esse saldatu.Cum'è cù qualsiasi sistema cù cunnessione filettata, i tubi di ferru neru è i raccordi necessitanu una cinta di sigillatura in Teflon per creà un sigillu ermeticu.Fortunatamente, a cinta di sigillatura è a pittura di duct sò pocu costu è faciule d'utilizà!

L'assemblea di un sistema di gas di ferru neru richiede un pocu di cumpetenza è assai preparazione.A volte i tubi sò pre-filati à lunghezze specifiche, ma à volte devenu esse tagliati è filati manualmente.Per fà questu, duvete tene una lunghezza di pipa in una morsa, tagliate à longu cù un cutter di pipa, è dopu aduprà un filu di pipa per creà un filu à a fine.Aduprate assai oliu di filettatura per evità di dannà i filamenti.

Quandu si culliganu una lunghezza di pipa, un tipu di sigillante deve esse usatu per riempie i spazii trà i filamenti.Dui metudi di sigillante di filu sò a cinta di filu è a pittura di pipa.
Teflon Tape Thread Tape Thread Sealing Tape

Cumu aduprà a cinta di filu
A cinta di filu (spessu chjamata "cinta di teflon" o "cinta PTFE") hè un modu faciule per sigilà e junzioni senza scherzi.L'applicazione dura solu seconde.Avvolge a cinta di filu intornu à i filamenti esterni di a pipa.Sè vo circate à a fine di a pipa, imbulighjate in u sensu orariu.Se l'imbulighjate in u sensu antiurariu, l'attu di avvità nantu à u fitting pò spinghje a cinta fora di u locu.

Avvolgi a cinta attornu à i fili maschili 3 o 4 volte, poi avvitete u più strettu pussibule cù a manu.Aduprate una chjave di pipa (o un set di chiavi di pipa) per almenu una volta più completa.Quandu i tubi è i raccordi sò stretti cumplettamente, duveranu esse capace di sustene almenu 150psi.
magazzinate a cinta di pipa

Cumu aduprà a pittura di pipa
Pipe paint (cunnisciutu ancu com'è "compostu di joint") hè un sigillante liquidu chì penetra trà i fili per mantene un segellu strettu.A pittura di pipa hè fantastica perchè ùn si secca mai cumpletamente, permettendu articuli svitati per mantenimentu è riparazione.Un inconveniente hè quantu disordinatu pò esse, ma spessu a pittura di u duct hè troppu grossa per goccia troppu.


Tempu di post: Jul-22-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu