Chì sò e caratteristiche di a valvola di sfera flanged standard naziunale?

A flange standard naziunalevalvola a sferapò rotà 90 gradi è chjude strettu cù un picculu torque.I cavità internu di a vàlvula sò cumpletamente uguali, chì furnisce una piccula resistenza è una strada di flussu dritta per u mediu.A vàlvula di sfera flanged standard naziunale stessu hà una struttura compatta è hè faciule d'operare è di mantene.I valvuli di sfera flangiati sò adattati per i media di travagliu generale cum'è l'acqua, i solventi, l'acidi è u gasu naturale, è ancu i media cù cundizioni di travagliu duri, cum'è l'ossigenu, perossu di l'idrogenu, metanu è etilene.U corpu di a valvula pò esse integrata o cumminata.

A flange standard naziunalevalvola a sferahè una struttura compatta, faciule d'operare è di mantene, adattatu per i media di travagliu generale cum'è l'acqua, u solvente, l'acidu è u gasu naturale, è hà cundizioni di travagliu duri (cum'è u perossu di l'idrogenu), è hè ancu adattatu per i media.I corpi di valvula di sfera cum'è u metanu è l'etilene ponu esse integrati o cumminati.Tali valvuli deve esse stallati horizontale in u pipeline.

Vantaghji di a valvola di sfera flandata standard naziunale

1. A resistenza di u fluidu hè chjuca, è a valvula di sfera full-hole ùn hà micca una resistenza di flussu.

2. Struttura simplice, taglia chjuca è pesu ligeru.

3. Vicinu è affidabile.Ci sò dui superfici di sigillatura.U currentevalvola a sferaI materiali di superficia di sigillatura sò largamente usati in diversi plastichi, è anu un eccellente rendimentu di sigillatura, chì ponu ottene una sigillatura cumpleta.Hè ancu largamente utilizatu in sistemi di vacuum.

4. Funzionamentu cunvene, apertura è chjusu veloce, solu bisognu di rotà 90 ° da a piena apertura à a piena chjusa, chì hè cunvene per u cuntrollu remotu.

5. Mantenimentu cunvene, struttura simplice di a valvola di bola, è anellu di sigillatura generalmente mobile, chì hè faciule da disassemble è rimpiazzà.

6. Quandu sanu sanu apertu o cumplettamente chjusu, a superficia di sigillatura di u ballò è u sediu di a valvula hè isolata da u mediu.Ancu s'è u mediu passa, a superficia di sigillatura di a valvula ùn corroderà micca.

7. U diamitru varieghja da parechji millimetri à parechji metri, è hà una larga gamma di appiicazioni, è pò esse usata sottu vacuum à alta pressione.

8. Perchè a vàlvula di bola hà caratteristiche di sguassate quandu apre è chjude, pò esse usata per i media cù particeddi solidi suspesi.


Tempu di pubblicazione: 17-sep-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu