Chì sò i raccordi di PVC di qualità 125?

Ci hè qualchì volta cunfusione nantu à ciò chì hè un adattamentu di classe 125 - ancu in l'industria.A verità vi pò sorprenderà è vi risparmià un pocu di soldi à a fine!

Se avete mai vistu un raccordu di PVC di qualità 125, vi vede chì pare cum'è un standard.adattazione di gradu 40.Questu ùn hè micca una coincidenza.In fatti, i pezzi di 125-grade venenu da a listessa linea di pruduzzione cum'è e parti apparentemente identiche di 40-grade.Allora chì hè a diferenza?prova.

Schedule 40 raccordi PVCsò specificamente pruvati prima di abbandunà a fabbrica per assicurà chì rispondenu à tutti i standard aSchedule 40 fittingduverebbe scuntrà.Questu pò include standard ASTM è altri.Una volta chì passanu questi testi, ricevenu un timbru di appruvazioni Schedule 40.

I raccordi di Classe 125 ùn facenu micca sta prova.Invece, sò pigliati direttamente da a linea di produzzione è venduti in scatuli.Ancu s'ellu sò fatti cù i stessi materiali è artighjanali, ùn sò micca tecniche 40 pezzi.

Quandu seranu dispunibili l'accessori di u Livellu 125?In generale, per i travaglii induve e specifiche ùn sò micca un prublema, ma u costu pò esse, ricumandemu raccordi di classe 125.Ancu s'ellu ùn hè micca garantitu, pudete ottene u listessu rendimentu cum'è l'usu di un accessoriu PVC 40 calendariu simili.L'accessori di a Classe 125 anu ancu costu significativamente menu di Schedule 40. Anu ancu tendenu à esse solu dispunibili in grande di diametru.Questu aiuta à cumpensà u costu di l'accessori chì sò spessu assai caru.

Vulete sapè più nantu à l'accessori Class 125?Chjamateci oghje per discutiri u vostru travagliu!

In u mondu di i cundutti elettrici, ci sò parechji materiali è marche per sceglie.Ognunu hà u so propiu latu pusitivu è negativu.In questu articulu, fighjemu alcuni di i tipi più utilizati è elencu i vantaghji è i contra di ogni materiale di cateteru.

Conduit Metal Rigidu - Steel

U tubu d'acciaio rigidu hè dispunibule in dui tipi: galvanizatu o micca galvanizatu.L'acciaio hè u più pesante di tutti i tippi di materiale di conduit.Hè tipicamente usatu in applicazioni elettriche cummirciali è industriali induve a corrosione ùn hè micca un prublema maiò.U prucessu di galvanizazione aghjunghje un revestimentu protettivu di zincu à u conduit d'acciaio per aiutà à prevene a corrosione.Tuttavia, questu ùn hè micca un sistema di fallimentu è a corrosione hè spessu un prublema.Questu hè soprattuttu veru in ambienti umidi o altrimente corrosivi.U conductu d'acciaio hè rigidu, ma ancu propensu à a ruggine è a degradazione.

EMT - Tubu di Metallu Elettricu

L'EMT hè un altru tipu di cundutti metallici rigidi, ma stu tipu hè di pareti magre è ùn hà micca e stesse qualità di forza cum'è l'acciaio galvanizatu.I tubi di metalli elettrici sò generalmente fatti di azzaru o d'aluminiu è sò menu caru di u conduit standard.Certi elettricisti preferiscenu usà un EMT perchè pò esse curvatu per adattà à un design specificu di raceway.Tuttavia, significa ancu chì i tubi sò più fragili è più propensi à rupture cà l'altri tubi rigidi.

Conduttu PVC

U conduit PVC hè assai ligeru, cusì hè faciule d'arrassà è di stallà.U PVC hè un materiale eccellente resistente à a corrosione è ùn si decompone in ambienti corrosivi cum'è l'acqua salata o l'esposizione chimica.U svantaghju di PVC hè chì ùn hà micca capacità di messa in terra è hè un conductu non metallicu.Per risolve stu prublema, l'electricisti utilizanu un cunduttore di terra extra in tutti i conduit PVC.

Condutti rivestiti di PVC

PVC Coated Conduit offre u megliu in l'acciaio rigidu è in PVC.Condutti rivestiti di PVC fatti da marche cum'è Ocal è Robroy cumincianu cù tubi d'acciaio crudu.Allora hè galvanizatu è filatu.In seguitu, hè revestitu di poliuretane è dopu PVC.In questu modu avete i beneficii di l'azzaru (forza, pesu, durabilità, messa in terra) è i benefici di PVC (protezione di ruggine è corrosione).U conductu rivestitu di PVC hè cuncepitu per affruntà i difetti di l'altri tipi di cundutti, chì furnisce a megliu opzione per un sistema di tubazioni di cundutti elettrici durable è senza corrosione.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu