Sede di valvola, discu di valvola è enciclopedia di core di valvula

A funzione di u sediu di a valvula: usata per sustene a pusizione cumpletamente chjusa di u core di a valvula è formate un paru di sigillatura.

Funzione di Discu: Discu - un discu sfericu chì maximizeghja l'elevazione è minimizza a caduta di pressione.Hardened per maximizà a vita di serviziu.

U rolu di u core di valvula: U core di valvula in a pressionevalvula riduzzionehè unu di i cumpunenti principali per u cuntrollu di pressione.

Caratteristiche di u sediu di valvola: resistenza à a corrosione è à l'usura;longu tempu di funziunamentu;resistenza à alta pressione;alta precisione dimensionale;Eccellente resistenza à carichi di spinta è temperature elevate;Adatta per a maiò parte di e vitture di passageri, camioni ligeri è pesanti, motori diesel è motori industriali stazionari.

Caratteristiche di u discu di a valvula: Hà una funzione di pusizziunamentu regulabile per impediscenu a penetrazione di u muru di u corpu di a valvula.L'unica valvola di ritegno di piastra a farfalla a farfalla hà un pin di cerniera di piastra di farfalla integrata, chì ùn solu elimina a pussibilità chì u pin di cerniera perfora a carcassa di a valvula per a fuga, ma rende ancu a sede di a valvola faciule da riparà perchè u supportu machinatu hè parallelu à a superficia di u sediu di a valvula.Aghjustate u discu / sediu.

Caratteristiche di u core di a valvula: Quandu u core rotativu gira, a forchetta à l'estremità più bassa di u core rotativu conduce a piastra di valvula in muvimentu per girà, in modu chì u foru di uscita di l'acqua nantu à a piastra di valvula in muvimentu currisponde à u foru di ingressu di l'acqua in u muvimentu. piastra di valvula.piastra valve statica, è infine acqua scorri fora da u core rotating.U flussu à traversu u bulu, stu disignu hè largamente utilizatu à i sbocchi di i rubinetti.

Panoramica di u sediu di a valvula: Aduprate materiale di sigillatura elastica è una spinta di attuatore più chjuca per ottene un sigillu ermeticu.U stress di sigillatura di a compressione di u sediu di a valvula face chì u materiale si deformi elasticamente è stringhje in a superficia rugosa di u cumpunente di metallo d'accoppiamentu per tappe ogni fuga.caminu.A permeabilità di i materiali à i fluidi hè a basa per i picculi perdite.

Panoramica di u discu di valvola: anellu di sigillatura di discu di tippu di falda.U mudellu di utilità divulga un anellu di sigillatura di discu di valvola di tippu di falda.A so caratteristica strutturale hè chì u sigillo trà l'anellu di sigillatura è u corpu di discu di a valvula hè un sigellu di linea à doppia tagliu.A sezione longitudinale à u puntu di sigillatura trà l'anellu di sigillatura è u corpu di u discu di a valvula hè un spaziu pianu trapezoidale.

Panoramica di u core di a valvula: U core di a valvula hè una parte di valvula chì usa u muvimentu di u corpu di a valvula per ottene e funzioni basiche di cuntrollu di direzzione, cuntrollu di pressione o cuntrollu di flussu.

A parte di a faccia finale staccabile in a valvula hè aduprata per sustene a pusizione cumpletamente chjusa di u core di a valvula è formanu un paru di sigillatura.In generale, u diametru di u sediu di a valvula hè u diametru di flussu massimu di a valvula.Per esempiu, i valvuli di farfalla venenu in una varietà di materiali di sede.U materiale di u sediu di a valvula pò esse fattu di diversi materiali di gomma, plastica è metalli, cum'è: EPDM, NBR, NR, PTFE, PEEK, PFA, SS315, STELLITE, etc.

Pruprietà di materiale chì deve esse cunsideratu quandu selezziunate un sediu di valvula suave sò:
1) A cumpatibilità di u fluidu, cumpresa gonfiore, perdita di durezza, permeabilità è degradazione;
2) Durezza;
3) Deformazione permanente;
4) U gradu di ricuperazione dopu à sguassà a carica;
5) Forza di trazione è cumpressione;
6) Deformazione prima di rupture;
7) Modulu elasticu.

Discu

U discu di a valvula hè u core di a valvula, chì hè una di e parti principali di a valvula.Porta direttamente a pressione media in a valvula.I materiali aduprati devenu esse conformi à i reguli di "Valve Pressure and Temperature Class".

I materiali cumunimenti usati includenu i seguenti:
1. Ferru grisgiu: Ferru grisgiu hè adattatu per acqua, vapore, aria, gas, oliu è altri media cù una pressione nominale PN ≤ 1.0MPa è una temperatura di -10 ° C à 200 ° C.I gradi di ghisa grisa cumuni sò: HT200, HT250, HT300 è HT350.
2. Ferru malleable: adattatu per l'acqua, a vapuri, l'aria è l'oliu media cù pressione nominali PN≤2.5MPa è temperatura di -30 ~ 300 ℃.Gradi cumunimenti usati include: KTH300-06, KTH330-08, KTH350-10.
3. Ferru ductile: adattatu per acqua, vapuri, aria, oliu è altri media cù PN≤4.0MPa è temperatura -30 ~ 350 ℃.Gradi cumunimenti usati include: QT400-15, QT450-10, QT500-7.
In vista di u livellu tecnicu domesticu attuale, diverse fabbriche sò irregolari, è l'ispezioni di l'utilizatori spessu anu difficultà.Basatu nantu à l'esperienza, hè cunsigliatu chì PN≤2.5MPa è u materiale di a valvula deve esse acciaio per assicurà a sicurità.
4. Ferro ductile high-silicon resistente à l'acid: adattatu per i media corrosivi cù pressione nominali PN ≤ 0.25MPa è temperatura sottu 120 ° C.
5. Carbon steel: adattatu per i media cum'è l'acqua, steam, air, hydrogen, ammonia, nitrogen and petroleum products with a nominal pressure PN ≤ 32.0MPa and a temperature of -30 ~ 425 ° C.I gradi cumunimenti usati includenu WC1, WCB, ZG25, acciai di alta qualità 20, 25, 30 è acciai strutturali di bassa lega 16Mn.
6. Alloy di cobre: ​​adattatu per l'acqua, l'acqua di mare, l'ossigenu, l'aria, l'oliu è altri media cù PN≤2.5MPa, è ancu i media di vapore cù una temperatura di -40 ~ 250 ℃.I gradi cumunimenti usati includenu ZGnSn10Zn2 (bronze di stagno), H62, Hpb59-1 (ottone), QAZ19-2, QA19-4 (bronzu d'aluminiu).
7. Copper High temperature: adattatu per i prudutti di vapuri è di petroliu cù pressione nominali PN≤17.0MPA è temperatura ≤570℃.I gradi cumunimenti usati includenu ZGCr5Mo, 1Cr5M0, ZG20CrMoV, ZG15Gr1Mo1V, 12CrMoV, WC6, WC9 è altri gradi.A selezzione specifica deve cunfurmà cù e specificazioni di pressione è temperatura di a valvola.
8. Steel Low-temperature, adattatu per a pressione nominale PN≤6.4Mpa, temperature ≥-196℃ etilene, propilene, gas naturale licu, nitrogenu liquidu è altri media, marche cumunimenti usati) includenu ZG1Cr18Ni9, 0Cr18Ni9, 1Cr18Ni9Ti, ZG18Ni9Ti, ZG18Ni9Ti, Staless. azzaru azzaru resistente à l'acidu, adattatu Per a pressione nominale PN≤6.4Mpa, a temperatura ≤200℃ à l'acidu nitricu, l'acidu acìticu è altri media, i marchi cumunimenti usati sò ZG0Cr18Ni9Ti, ZG0Cr18Ni10, ZG0Cr18Ni12Mo2Ti, ZG1Cr18Ni12Mo2Ti

core di valvula
U core di valvula hè una parte di valvula chì usa u so muvimentu per ottene e funzioni basiche di cuntrollu di direzzione, cuntrollu di pressione o cuntrollu di flussu.

Classificazione
Sicondu u modu di muvimentu, hè divisu in tipu di rotazione (45 °, 90 °, 180 °, 360 °) è tipu di traduzzione (radiale, direzzione).
Sicondu a forma, pò esse divisu in generale in sferica (valvula di sfera), cunica (valvula plug), discu (valvola a farfalla, valvola di porta), forma di cupola (valvola di stop, valve di cuntrollu) è cilindrica (valvula inversa).
In generale fatti di bronzu o inossidabile, ci sò ancu plastichi, nylon, ceramica, vetru, etc.
U core di a valvula in a valvula di riduzzione di pressione hè unu di i cumpunenti principali per u cuntrollu di a pressione.


Tempu di Postu: Nov-10-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu