Tipi è selezzione d'accessori di valvula pneumatica

Hè tipicamenti impurtante di urganizà diversi elementi ausiliari mentre i valvuli pneumatici sò usati per rinfurzà a so funziunalità o efficienza.I filtri di l'aria, i valvole di solenoidi di inversione, l'interruttori di limite, i posizionatori elettrici, ecc. sò accessori tipici di valvula pneumatica.valvola di riduzzione di pressione, è lubricator sò trè cumpunenti di trasfurmazioni di fonte d'aria chì sò assemblati cum'è parti triple pneumatici in tecnulugia pneumatica.Questi cumpunenti sò usati per purificà è filtrà a fonte d'aria chì entra in l'instrumentu pneumaticu è decompressa à a fonte d'aria nominale di u strumentu.U transformatore di putenza in u circuitu travaglia in una manera equivalente à a pressione.

Diversi tipi di pneumaticivalvulaallegati

Cuntrolu di apertura è chjusu di a valvola à doppia pusizione cù un attuatore pneumaticu à doppia azione.(doppiu sensu)

Quandu u circuitu di l'aria di u circuitu hè chjusu o falla, uvalvulasi apre o si chiude automaticamente grazia à un attuatore di ritorno a molla.(Azione uniforme)

Valvula solenoide unica: quandu u putere hè appiicatu, a valvula apre o chjude;quandu a putenza hè sguassata, a valvula si apre o si chjude (u tipu anti-splosione hè offertu).

Valvula doppia solenoide cù funzione di memoria è custruzzione anti-esplosione chì si apre quandu una bobina hè energizata è si chjude quandu l'altra bobina hè energizata.

Dispositiu di feedback di l'interruttore di limite: cumunicà u segnu di a pusizione di l'interruttore di a valvula à una distanza (i mudelli anti-esplosione sò ancu dispunibili).

Posizionatore elettricu: Ajusta è cuntrolla u flussu mediu di a valvula (un tippu anti-esplosione hè dispunibule) in cunfurmità cù a dimensione di u signale attuale (standard 4-20mA).

Posizionatore pneumaticu: cambia è regule u flussu mediu di a valvula in cunfurmità cù a dimensione di u signale di pressione di l'aria (etichetta 0.02-0.1MPa).
Convertitore elettricu (variante a prova di esplosione dispunibule): Cunvertisce u signale attuale in un signalu di pressione d'aria per l'usu cù posizionatore pneumaticu.

Per stabilizzà l'approvvigionamentu di l'aria, pulisce è lubricate e parti in muvimentu, u trattamentu di a fonte di l'aria include trè parti: una valvola di diminuzione di a pressione d'aria, un filtru è un lubricatore.

Meccanismo di operazione manuale: In circustanze inusual, u cuntrollu automaticu pò esse annullatu manualmente.

Selezzione di l'accessori per valvole pneumatiche:

I valvuli pneumatici sò intricati apparecchi di cuntrollu automaticu custituiti da diverse parti pneumatiche.L'utilizatori anu da sceglie cun cura basatu nantu à i bisogni di cuntrollu.

1. Doppiu attu, tipu unicu, specificazione di mudellu, è tempu d'azzione per attuatori pneumatici.

2. Valvula di solenoid di cuntrollu Single, valvola di solenoid di cuntrollu doppiu, voltage di funziunamentu, è valves di solenoid di tippu splusioni sò dispunibili.

3. I feedback di u signale includenu i seguenti: un switch meccanicu, un switch di prossimità, un signalu di corrente di output, un voltage d'usu, è un tipu a prova di splusioni.

4. Locator: 1 elettricu, 2 pneumatici, 8 currenti, 4 pressioni d'aria, 5 cunvertitori elettrichi, è 6 tippi a prova di splusioni.

5. Trattamentu di a fonte di l'aria cù trè cumpunenti: dui lubricatori è una valvula di riduzzione di pressione di filtru.

6. Meccanismu per u funziunamentu manuale.


Tempu di post: 09-09-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu