Tipu di acqua agricula

L'irrigazione è l'agricultura pluviale
Ci hè dui modi principali chì l'agricultori è l'agricultori utilizanu l'acqua agricula per cultivà i culturi:

agricultura pluviale
irrigazione
L'agricultura pluviale hè l'applicazione naturale di l'acqua à a terra per via di a precipitazione diretta.A basa di a precipitazione hè improbabile di purtà à a contaminazione di l'alimentariu, ma a mancanza d'acqua pò accade quandu a precipitazione diminuisce.Per d 'altra banda, l'acqua artificiale aumenta u risicu di contaminazione.

foto di sprinklers irrigating fields
L'irrigazione hè l'applicazione artificiale di l'acqua à u tarrenu attraversu diversi tubi, pompe è sistemi di spray.L'irrigazione hè spessu usata in i zoni cù precipitazioni irregulari o tempi secchi o secche previste.Ci sò parechji tippi di sistemi di irrigazione in quale l'acqua hè distribuita uniformemente in u campu.L'acqua di irrigazione pò vene da l'acqua sotterranea, surgenti o pozzi, acqua di superficia, fiumi, laghi o reservoirs, o ancu altre fonti cum'è l'acqua di l'acqua trattata o l'acqua desalinata.Per quessa, hè criticu chì l'agricultori prutegge e so fonti d'acqua agricula per minimizzà u putenziale di contaminazione.Cum'è cù qualsiasi rimozione di l'acqua di terra, l'utilizatori di l'acqua di irrigazione anu da esse attenti à ùn pompà l'acqua sotterranea fora di l'aquiferu più veloce di ciò chì pò esse rimbursatu.

cima di pagina

Tipi di sistemi di irrigazione
Ci sò parechji tipi di sistemi di irrigazione, secondu cumu l'acqua hè distribuita in tutta a terra agricula.Certi tipi cumuni di sistemi di irrigazione include:

irrigazione di a superficia
L'acqua hè distribuita nantu à a terra per gravità è ùn ci hè micca una pompa meccanica.

irrigazione lucali
L'acqua hè distribuita à ogni pianta à bassa pressione per una reta di tubi.

irrigazione goutte à goutte
Un tipu d'irrigazione lucale chì furnisce gocce d'acqua à e radiche di a pianta in o vicinu à e radiche.In questu tipu d'irrigazione, l'evaporazione è u scorrimentu sò minimizzati.

sprinkler
L'acqua hè dispensata via sprinklers d'alta pressione o lance da un locu cintrali in u situ o sprinklers nantu à e plataforme mobili.

Irrigazione à Pivot Centrale
L'acqua hè distribuita da i sistemi di sprinkler chì si movenu in un mudellu circulare nantu à e torre di roti.Stu sistema hè cumuni in i lochi piani di i Stati Uniti.

Irrigazione mobile laterale
L'acqua hè distribuita à traversu una seria di tubi, ognunu cù una rota è un settore di sprinklers chì ponu esse rotati manualmente o cù un mecanismu dedicatu.U sprinkler si move una certa distanza nantu à u campu è poi deve esse cunnessu à a prossima distanza.Stu sistema tende à esse più prezzu, ma esige più travagliu di l'altri sistemi.

Irrigazione secundaria
Aumentendu a tavula di l'acqua, l'acqua hè distribuita nantu à a terra attraversu un sistema di stazioni di pompa, canali, porte è trinchera.Stu tipu d'irrigazione hè più efficau in i zoni cù l'acqua alta.

irrigazione manuale
L'acqua hè distribuita nantu à a terra per mezu di u travagliu manuale è di l'irrigazione.Stu sistema hè assai intensivu di travagliu.


Tempu di Postu: 27-Jan-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu