Un mischju termostaticuvalvulahè una valvula aduprata per mischjà acqua calda è fredda per ottene a temperatura desiderata. Si trovanu spessu in e dusce, i lavandini è altri apparecchi idraulici di a casa. Diversi tipi di valvole miscelatrici termostatiche ponu esse acquistati per a casa o l'uffiziu. Alcune sò più cumuni chè altre, ma tutte anu i so vantaghji. U tipu più pupulare di valvula miscelatrice termostatica hè u mudellu à 2 maniglie, cù una maniglia per l'acqua calda è l'altra maniglia per l'acqua fredda. Stu tipu di valvula tende à esse più faciule da installà perchè hè necessariu solu un foru in u muru invece di dui cum'è u mudellu à trè maniglie.
Chì ghjè una miscelazione termostaticaValvula?
Una Valvula Miscelatrice Termostatica (TMV) hè un dispusitivu chì cuntrolla automaticamente a temperatura è u flussu di l'acqua in e dusce è i lavandini. A TMV funziona mantenendu una temperatura impostata, cusì pudete gode di una duscia cunfortevole senza preoccupassi di brusgiature o di congelamentu. Questu significa chì ùn ci hè bisognu di spegnela quandu l'altri volenu aduprà l'acqua calda, postu chì a TMV mantene tutti l'utilizatori cunfortevoli. Cù a TMV, ùn avete micca da preoccupassi di aghjustà u rubinettu ogni volta chì avete bisognu di più acqua calda, perchè succede automaticamente.
Vantaghji di a miscelazione termostaticaValvule
I miscelatori termostatici sò una parte essenziale di qualsiasi sistema d'acqua calda. Queste valvole permettenu à l'acqua fredda di mischjà si cù l'acqua calda per creà una temperatura cunfortevole. Questu hè utile perchè riduce u tempu chì ci vole à aghjustà a temperatura di a vostra doccia o di u vostru lavandinu. Altri vantaghji di queste valvole includenu:
• 50% di riduzione di u cunsumu d'energia
• Prevenisce scottature è brusgiature
• Fornisce una temperatura di l'acqua più cunfortevole in e docce è i lavandini
Cumu funzionanu ?
A funzione di a valvula miscelatrice termostatica hè di utilizà a pressione di l'acqua di a linea di furnimentu d'acqua calda per apre u canale in a valvula miscelatrice per permette u flussu di acqua fredda in a camera di miscelazione. L'acqua fredda hè tandu riscaldata per mezu di serpentine immerse in acqua calda. Quandu a temperatura desiderata hè raggiunta, l'attuatore chjude a valvula in modu chì ùn ci sia più acqua fredda in a camera di miscelazione. A valvula hè cuncipita cù un dispositivu anti-scottatura per impedisce cambiamenti bruschi di temperatura è evità scottature da l'acqua calda di u rubinettu chì scorre da u rubinettu quandu l'acqua calda hè accesa.
Infurmazioni impurtanti supplementari nantu à TMV
Cum'è l'avemu digià dettu, una valvula miscelatrice termostatica hè un dispusitivu chì regula u flussu di l'acqua calda è fredda per assicurà chì a temperatura di l'acqua resti in un intervallu specificu. Queste valvole sò installate in docce, lavandini, rubinetti, è altri apparecchi idraulici. Ci sò dui tipi di TMV: à cuntrollu unicu (SC) è à doppiu cuntrollu (DC). U TMV à cuntrollu unicu hà una maniglia o una manopola per cuntrullà simultaneamente l'acqua calda è fredda. U TMV à doppiu cuntrollu hà duie maniglie rispettivamente per l'acqua calda è fredda. E valvole SC sò spessu aduprate in applicazioni residenziali perchè ponu esse installate nantu à apparecchi esistenti cù cunnessione idrauliche esistenti. E valvole dirette sò cumunemente aduprate in applicazioni cummerciali.
I miscelatori termostatici sò una parte essenziale di qualsiasi sistema d'acqua calda perchè ponu facilmente è constantemente ghjunghje à a temperatura di l'acqua desiderata. Per prevene brusgiature, verificate u vostru sistema d'acqua calda attuale per vede s'ellu hè necessaria una valvula miscelatrice termostatica. E case più recenti ponu esse custruite aduprendu TMV cum'è parte di u codice di custruzzione.
Data di publicazione: 24 di ferraghju 2022