I vantaghji di a valvola di sfera in PVC

U mo compitu più recente era di determinà quale valvola di bola deve esse usata per rimpiazzà a vechja valvola di bola in u grana.Dopu avè vistu e diverse opzioni di materiale è sapendu chì si cunnettavanu à u tubu di PVC, era senza dubbitu à circà unValvula à sfera PVC.

Ci sò trè tippi diffirenti di valvule di sfera PVC, ognunu cù i so benefizii.I trè tippi sò compacti, cumminati è CPVC.In questu blog, esploreremu ciò chì face ognuna di sti tipi unichi è i benefici chì ognunu anu.

Valvola a sfera in PVC compacta
A vàlvula di sfera di PVC compacta hè custruita cù u metudu di muffa in locu definitu in u nostru blog di Metodi di Custruzzione.Aduprendu stu metudu unicu di mudificà u plasticu intornu à l'assemblea di sfera è stem furnisce parechji benefici.Una bola piena hè aduprata, ma ùn ci hè micca una cucitura in a vàlvula chì deve esse aghjuntu da una estremità.Questu rende a valvula più forte è più compacta senza impedisce u flussu.A valvola di sfera di PVC compacta hè dispunibule in filettati IPS (Iron Pipe Size) è cunnessioni slip per i tubi Schedule 40 è 80.

Cum'è una valvula robusta è robusta, sò ideali per una varietà di applicazioni di supply supply d'acqua.Quandu cercate una valvula ecunomica, a valvula di bola di PVC compacta hè una scelta eccellente.

Valve à sfera PVC Alliance
I disinni di l'unione incorporanu unioni nantu à una o e duie cunnessione per permette u mantenimentu in linea di a valvula senza disconnecting it from the pipeline.Nisun arnesi di mantenimentu spiciali sò necessarii, postu chì u manicu hà dui lugs quadrati chì permettenu u manicu per esse usatu cum'è una chjave regulable.Quandu u mantenimentu di a valvula hè necessariu, l'anellu di rete filettatu pò esse aghjustatu o sguassatu cù u manicu per aghjustà u sigillu o rimpiazzà l'O-ring.

Quandu u sistema hè sottumessu à u stress, una volta chì l'unione hè disassemblata, l'unione bluccata impedirà chì a bola sia spinta fora, è l'unione ecunomica ùn averà nunda per impedisce a bola di esse spinta fora.

 

cunnosci?E valvole di sfera in PVC compatte è cumminate sò dispunibuli per i sistemi Schedule 40 è Schedule 80, postu chì queste valutazioni si riferite à u spessore di a parete di tubu.Valvole a sfera in PVCsò valutati nantu à a pressione piuttostu cà u spessore di u muru, chì permettenu di esse adattati per i tubi Schedule 40 è Schedule 80.U diametru esternu di i dui tubi ferma u listessu, è u diametru internu diminuisce cum'è u gruixu di u muru aumenta.In generale, u pipa Schedule 40 hè biancu è u pipa Schedule 80 hè grisgiu, ma ogni valvula di culore pò esse usata in ogni sistema.

Valve à sfera CPVC
CPVC (cloruro di polivinile cloru) sò custruiti in u listessu modu cum'è valvuli compacti, cù dui differenzi principali;valutazioni di temperatura è cunnessione.Valvule à sfera CPVCsò fatti di PVC cloruratu, chì li permette di resistà a temperatura più altu.Queste valvule sò pensate per l'applicazioni d'acqua calda finu à 180 ° F.

A cunnessione nantu à a vàlvula di bola CPVC hè CTS (taglia di tubu di cobre), chì hà una dimensione di tubu assai più chjuca cà IPS.U CTS hè pensatu per sistemi d'acqua calda è fredda, ancu s'ellu hè principalmente utilizatu nantu à e linee d'acqua calda.

Valvula di bola CPVC anu un culore beige per aiutà à diferenzià da e valvule di bola compatta bianca regulare.Queste valvole anu una temperatura più alta è sò ideali per l'applicazioni di riscaldamentu cum'è i riscaldatori d'acqua.

 

Valvule di sfera di PVC sò una scelta eccellente per una varietà di applicazioni di fontaneria, cù diverse opzioni di mantenimentu è alta temperatura.I valvule di sfera sò ancu dispunibili in ottone è in acciaio inox, cusì ci hè una valvola di sfera per ogni applicazione chì deve cuntrullà u flussu di l'acqua.


Tempu di post: 14-Jan-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu