A selezzione di u faucet ùn hè micca bè, ci saranu prublemi!

In a decorazione di a casa, l'scelta di faucet hè un ligame chì assai persone ignoranu.L'usu di rubinetti inferjuri pruvucarà a contaminazione secundaria di a qualità di l'acqua.L'acqua di u rubinettu urigginariamente qualificata è pulita cuntene piombo è battìri per via di a contaminazione secundaria dopu à u flussu per i rubinetti inferiori.I carcinogeni affettanu a salute umana.
I materiali principali di u faucet sò ghisa, plastica, lega di zincu, alea di ramu, acciau inossidabile, etc. I faucets attuali nantu à u mercatu sò principarmenti fatti di lega di ramu è inossidabile.

Una contaminazione impurtante di u faucet hè u piombu eccessivu, è una fonte impurtante dirubinettua contaminazione hè u rubinettu di u lavu di a cucina.
U piombu hè un tipu di pesante tossicu chì hè estremamente dannusu per u corpu umanu.
Dopu chì u piombo è i so cumposti entranu in u corpu, causarà danni à parechji sistemi, cum'è nervi, hematopoiesi, digestioni, renali, cardiovascular è endocrini.Se u cuntenutu hè troppu altu, pruvucarà avvelenamentu di piombo.

L'usu di un rubinettu in acciaio inox 304 di qualità alimentaria pò esse senza piombo è pò esse in cuntattu cù l'acqua potabile per un bellu pezzu.U svantaghju hè chì ùn hà micca u vantaghju antibacterial di u ramu.

Ioni di cobre anu un certu effettu bactericidale è impediscenu chì i batteri produci anticorpi, cusì u muru internu di ramu ùn hà micca criatu bacteria.Questu hè incomparable à l'altri materiali, chì hè per quessa chì parechje marche ora sceglienu materiali di cobre per fàrubinetti.

robba d'acqua 3

U lattu in a lega di cobre hè una lega di cobre è zincu.Havi boni proprietà meccaniche, resistenza à l'usura è resistenza à a corrosione.Attualmente, assai marche utilizanu ramu H59 per pruducia faucets, è pochi marchi high-end utilizanu ramu H62 per pruduce faucets.In più di ramu è zincu, u latu cuntene ancu tracce di piombo.U ramu H59 è u ramu H62 stessu sò sicuri.I prudutti principali utilizati in i casi di avvelenamentu di piombo ùn sò micca standard di ottone qualificatu, ma usanu ottone di piombo, rame giallu o ancu in lega di zincu per esse shoddy.U piombu eccessivu hè aghjuntu à l'acqua di ramu, o hè apprussimatamente trasfurmatu da u ramu riciclatu.Ùn ci hè micca pulizia, disinfezione, teste è altri ligami in u prucessu di produzzione.I faucets pruduciutu in questu modu anu prublemi di qualità.

Allora, cumu sceglie un faucet per evità u piombu eccessivu?
1. Stainless steelrubinettupò esse usatu;

2. Quandu sceglite un faucet di ramu, deve esse elettu un pruduttu di marca, è deve vede chì u materiale di bronzu utilizatu in u pruduttu deve esse qualificatu.Per u pruduttu, pudete ancu cuntrollà solu s'ellu a superficia interna di u muru di ramu hè liscia è pulita, verificate s'ellu ci sò vesciche, ossidazione, s'ellu u culore di u ramu hè pura, è s'ellu ci hè capelli neri o scuri o peculiari. odore.

3. Ùn sceglie faucets di ramu cù prezzu troppu bassu.Ùn sceglite micca prudutti Sanwu nantu à u mercatu o prudutti cù prublemi di qualità evidenti.Per i faucets di ramu chì sò significativamente più bassu di u prezzu di u mercatu, i materiali di ramu utilizati seranu certamenti prublemi.Ùn esse cecu da u prezzu bassu.


Tempu di Postu: Dec-16-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu