L'aspettativa di vita media di e valvole di sfera è e migliori alternative

L'Americani ponu riduce u so cunsumu d'acqua da 20% installendu apparecchi è apparecchi più efficienti d'acqua.Questu hè induve pudete sfruttà u piùvalvola a sfera.A vàlvula di bola hè una vàlvula d'arrestu chì pò impedisce o permette di u liquidu o di u gasu per passà per un dispositivu fissu.

Utilizà l'ultime è più grandi valvule di bola in u vostru pipeline pò aiutà à salvà più acqua.Pò ancu aiutà à salvà soldi mentre prutegge l'ambiente.L'expectativa di vita di a valvula di bola hè di circa ottu à deci anni.

Per un dispositivu meccanicu cusì simplice, a valvula di bola hè di grande valore per l'industria di gas è acqua.Se vulete sapè più nantu à l'aspettativa di vita media di a valvola di sfera, per piacè cuntinuà a lettura.Pudete ancu rimpiazzà senza saldatura a valvola di sfera a prossima volta chì avete bisognu.

Vita prevista di a valvula di sfera
L'usura di qualsiasi valvula di bola pò esse significativa.A maiò partevalvole a sferafallimentu per via di l'usu quasi custanti di u so funziunamentu rotativu.In a maiò parte di i casi, hè una rotazione custituita da una volta di 1/4 di un arbre muntatu horizontale.

Gira cù un assi angulu drittu è un pirtusu cilindricu.Calchì volta, i valvuli di sfera cessanu di travaglià perchè a so expectativa di vita hà più di ottu à deci anni.A volte, a valvola di sfera falla per via di a corrosione in l'internu o intornu à a valvola di sfera.

A valvula di bola pò chjude l'attrezzatura per aiutà à cuntrullà u flussu di liquidu o gasu.A vàlvula di bola cuntrola u liquidu o gasu attraversu una vàlvula di bola chjamata bola rotativa.A bola rotante hà un pirtusore chì pò esse apertu è chjusu per restringe o permette u fluidu di passà.

Valvula à sfera cù una vita di serviziu più longa
Ùn ci hè micca dubbitu nantu à u valore di valvule di bola in ogni applicazione di liquidu o di gas.A maiò parte di l'industrii anu amparatu à accettà quella bolavalvolecuntinuà a purtari.Si corroderanu, romperanu, o ghjunghjeranu a so vita prevista.Ma ci hè un tipu di valvola di bola chì hà una vita più longa è una forza più altu ch'è l'altri.

Ci sò valvule di serviziu di rimpiazzamentu per l'industria di gas naturale, chimica, acqua è altre industrie petrolifere in u mercatu.Hè difficiuli di truvà una valvula di bola chì travaglia megliu è hè forte cum'è una valvola di bola standard.

Sostituzione di valvola di sfera
Tutte e valvole di sfera sò aduprate in pipelines, industria petrochimica, acqua è altri campi.Questu significa quandu avete da truvà una manera còmuda di rimpiazzà e valvole di sfera, valvole di porta è valvole di stop.A rata di fallimentu di a valvula di sfera pò avè un impattu negativu nantu à a funzione di travagliu di l'equipaggiu industriali è l'applicazioni.

U rimpiazzamentu di valvule di sfera cù megliu hè criticu per l'operazione industriale.Valvule à sfera travaglia in una varietà di ambienti.In questi scenarii, a valvula dura più, più dura di travaglià, è hà una speranza di vita più longa.Ma hè difficiule di truvà rimpiazzamenti per valvule di bola cù e trè proprietà.

Tuttavia, e valvole di Yongheng Valve anu una vita di serviziu più longa di e valvole standard.Yongheng Valve pò ancu rimpiazzà senza saldatura e valvole a sfera in quasi tutte e situazioni.

Sostituzione di valvola a sfera industriale
I prucessi industriali chì utilizanu valvule à sfera anu da trattà constantemente cù a corrosione è l'usu cuntinuu di a valvula.Parechje applicazioni industriali anu da trattà cumpunenti di tubazioni chì trattanu liquidi acidi è alcali.Queste industrii anu bisognu di preparà è avè un pianu d'emergenza di valvola di bola.

Valvula à sfera in acciaio inox
In a maiò parte di i casi, i valvuli di sfera in acciaio inox sò parti di una varietà di applicazioni pratiche generale.Parte di l'applicazioni generali di utilità sò vapore, gas, acqua o altre cumpagnie chimiche è petrochimiche.In ogni casu, a vàlvula di bola in acciaio inox cum'è una valvula alternativa ùn deve micca esse parti di un sistema di bronzu o galvanizatu.

Quandu una vàlvula di bola d'acciaio inossidabile hè aduprata in un sistema di bronzu o galvanizatu, mischje dui metalli diffirenti.U mischju di dui metalli diffirenti hè quasi sempre corrosive à a valvula è pò causà altre reazzione scunnisciuta.

A valvola di sfera in acciaio inox hè più resistente à a corrosione
I valvole di sfera d'acciaio inossidabile sò più resistenti à a corrosione cà l'ottone, chì li rende ideali per l'usu in i tipi d'acqua più duru.Sè avete trattatu di prublemi di corrosione, questu hè di solitu deriva da una cumpusizioni di fluidu duru, mischjendu diversi metalli, o utilizendu a valvula per troppu longu.A corrosione hà causatu più di una valvola à marmellata o rupture.

Sostituzione di guarnizione di valvola a sfera
Se vulete rimpiazzà a gasket di valvola di bola, avete bisognu di cunsiderà uni pochi di cose.Vulete piglià a megliu decisione per a vostra casa o applicazione industriale.Avete bisognu di cunsiderà i fatturi di corrosione o l'erosione è u costu di rimpiazzà i gaskets di valvola di bola.

Sè vo aduprate i rifiuti di valvula di sfera per l'applicazioni industriali, vulete cunsiderà s'ellu hè più economicu per riparà o rimpiazzà a valvula?

Quante volte avete bisognu di rimpiazzà a guarnizione di a valvola di sfera?
U rimpiazzamentu o a riparazione di a gasket di valvola di bola ùn hè micca cusì faciule cum'è pare.Avete bisognu di cunsiderà quante volte per rimpiazzà i gaskets di valvola di bola, quantu hè u costu, è quale farà?A rimpiazzà a guarnizione di a valvola di sfera deve furnisce a suluzione curretta per compie u compitu di a valvula in corso.


Tempu di Postu: Dec-24-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu