Dieci tabù in l'installazione di valvule (1)

Tabù 1

Durante a custruzzione invernale, i testi di pressione idraulica sò realizati à temperature negative.

Consequenze: Perchè a pipa si congela rapidamente durante a prova di pressione idraulica, a pipa si congela.

Misure: Pruvate di fà una prova di pressione idraulica prima di a stallazione di l'invernu, è sguassate l'acqua dopu a prova di pressione.In particulare, l'acqua in a vàlvula deve esse sbulicata cumplettamente, altrimente a vàlvula s'arrughjerà in u megliu o congelate è crack à u peghju.

Quandu a prova di pressione di l'acqua di u prughjettu deve esse realizatu in l'invernu, a temperatura interna deve esse mantinuta à una temperatura positiva, è l'acqua deve esse sbattuta dopu a prova di pressione.

Tabù 2

Se u sistema di pipeline ùn hè micca lavatu cù cura prima di a fine, u flussu è a velocità ùn ponu micca risponde à i requisiti di flussu di pipeline.Ancu u flussu hè rimpiazzatu da a prova di forza idraulica.

Consequenze: A qualità di l'acqua ùn risponde micca à i requisiti di u funziunamentu di u sistema di pipeline, chì spessu si traduce in una sezione trasversale di pipeline ridutta o bluccata.

Misure: Aduprate u flussu massimu di u sucu in u sistema o una velocità di flussu di l'acqua di micca menu di 3 m / s per u flussu.U culore di l'acqua di scaricamentu è a trasparenza deve esse coherente cù u culore è a trasparenza di l'acqua d'ingressu secondu l'ispezione visuale.

Tabù 3

I tubi di l'acqua di l'acqua di l'acqua, l'acqua di piovana è u condensatu deve esse dissimulati senza esse pruvati per a chiusura di l'acqua.

Cunsequenze: Perdite d'acqua pò accade è pèrdite di l'utilizatori.

Misure: U travagliu di prova d'acqua chjusa deve esse ispezionatu è accettatu strettamente in cunfurmità cù e specificazioni.L'acqua di l'acqua di l'acqua, l'acqua di piovana, i tubi di condensati, etc., intarrati sottu terra, in tetti suspesi, trà i tubi, ecc.

Tabù 4

Durante a prova di forza idraulica è a prova di tenuta di u sistema di pipeline, solu u valore di pressione è i cambiamenti di u livellu di l'acqua sò osservati, è l'ispezione di fuga ùn hè micca abbastanza.

Consequenze: A fuga si verifica dopu chì u sistema di pipeline hè in funziunamentu, affettendu l'usu normale.

Misure: Quandu u sistema di pipeline hè testatu in cunfurmità cù i requisiti di cuncepimentu è e specificazioni di a custruzzione, in più di registrà u valore di pressione o i cambiamenti di u nivellu di l'acqua in u tempu specificatu, una attenzione particulari deve esse pagata à cuntrollà currettamente s'ellu ci hè un prublema di fuga.

Tabù 5

Valvula a farfallaflange usiflange di valvula ordinariu.

Consequenze: A dimensione di a flange di a valvola di farfalla hè sfarente da quella di a flange di a valvola ordinaria.Certi flange anu un picculu diametru internu, mentre chì a valvula a farfalla hà un grande discu di valvola, chì causanu a valvula per fallu apre o apre duramente, causendu danni à a valvula.

Misure: Prucessa a piastra di flange secondu a dimensione attuale di a flange di valvola a farfalla.

Tabù 6

Ùn ci sò micca buchi riservati è parti incrustate durante a custruzzione di a struttura di l'edificiu, o i buchi riservati sò troppu chjuchi è e parti incrustate ùn sò micca marcati.

Consequenze: Durante a custruzzione di i prughjetti di riscaldamentu è saneamentu, a struttura di l'edifiziu hè cisellata o ancu i bars d'acciaio di stress-bearing sò tagliati, chì affetta u rendiment di sicurità di l'edificiu.

Misure: Familiarizà cun cura cù i disegni di custruzzione di u prughjettu di l'ingegneria di riscaldamentu è sanitarie, è cooperate in modu proattivu è cuscienziosu cù a custruzzione di a struttura di l'edifiziu per riservà i buchi è e parti incrustate secondu i bisogni di installazione di tubi è supporti è appendici.In particulare riferite à i requisiti di cuncepimentu è e specificazioni di custruzzione.

Tabù 7

Quandu i tubi di saldatura, i giunti sfagliati di i tubi dopu l'abbinamentu ùn sò micca nantu à a listessa linea di centru, ùn ci hè micca spaziu per l'apparizione, i tubi di pareti grossi ùn sò micca bisellati, è a larghezza è l'altezza di a saldatura ùn risponde micca à i requisiti di e specificazioni di custruzzione.

Consequenze: L'allineamentu di i giunti di i tubi affetta direttamente a qualità di saldatura è a qualità visuale.S'ellu ùn ci hè micca un spaziu trà e articuli, senza bisellu di tubi di pareti grossi, è a larghezza è l'altezza di a saldatura ùn risponde micca à i requisiti, a saldatura ùn risponde micca à i requisiti di forza.

Misure: Dopu a saldatura di e articuli di i pipi, i pipi ùn devenu micca misaligned è deve esse nantu à una linea centrale;i spazii deve esse lasciati à l'articuli;i tubi di pareti spessi deve esse bisellu.Inoltre, a larghezza è l'altitudine di a saldatura deve esse saldata in cunfurmità cù e specificazioni.

Tabù 8

I pipelines sò direttamente intarrati in terra congelata è in terra solta senza trattamentu, è a spaziazione è a situazione di i contrafforti di pipeline sò improper, è ancu i brique codificati in seccu sò usati.

Consequenze: A causa di un supportu inestabile, u pipeline hè statu danatu durante u prucessu di tamping di terra di rinfriscante, risultatu in reworking and repair.

Misure: i tubi ùn deve esse intarrati in terra congelata o terra sciolta micca trattata.A distanza trà i contrafforti deve risponde à i requisiti di e specificazioni di custruzzione.I pads di supportu deve esse fermu, in particulare l'interfacce di pipa, chì ùn deve micca suppurtà forza di taglio.I contrafforti di brique deve esse custruitu cù mortar di cimentu per assicurà l'integrità è a fermezza.

Tabù 9

I bulloni di espansione utilizati per riparà i supporti di pipa sò di materiale inferjuri, i buchi per a stallazione di i perni di espansione sò troppu grande, o i bulloni di espansione sò stallati nantu à muri di brique o ancu pareti ligeri.

Consequenze: I supporti di pipa sò solti è i pipi sò deformati o ancu cascanu.

Misure: I prudutti qualificati devenu esse selezziunati per i bulloni di espansione.Se necessariu, u campionamentu deve esse realizatu per l'ispezione di prova.U diametru di u pirtusu per installà i perni di espansione ùn deve esse più grande di u diametru esternu di i perni di espansione per 2 mm.I bulloni di espansione deve esse usatu in strutture di cimentu.

Tabù 10

A flange è a guarnizione di a cunnessione di a pipa ùn sò micca abbastanza forti, è i bulloni di cunnessione sò di diametru cortu o magre.I tubi di riscaldamentu utilizanu cuscinetti di gomma, i tubi d'acqua fredda utilizanu cuscinetti à doppia strata o cuscinetti bisellu, èi pads flange sporgenu in i tubi.

Cunsequenze: A cunnessione di flange ùn hè micca strettu, o ancu dannatu, causannu perdite.A guarnizione di flange sporge in u tubu è aumenta a resistenza di flussu.

Misure: Flange di tubu è guarnizioni devenu risponde à i requisiti di pressione di u travagliu di u disignu di u pipeline.

L'asbestosu di gomma deve esse usatu per i rivestimenti di flange di i tubi di riscaldamentu è acqua calda;pads di gomma deve esse usatu per i rivestimenti di flange di l'approvvigionamentu d'acqua è i tubi di drenaje.

A guarnizione di a flange ùn deve micca protruder in a pipa, è u so cerculu esterno deve ghjunghje à u pirtusu di u bullone di flange.I cuscinetti di bisellu o parechji pads ùn deve micca esse posti à mezu à a flange.U diametru di u bullonu chì cunnetta a flange deve esse menu di 2 mm di u diametru di u foru di a flange.A durata di a barra di u bolt chì sporge da a noce deve esse 1/2 di u grossu di a noce.


Tempu di post: 15-Sep-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu