A vibrazione di a valvula di regulazione, cumu risolve?

1. Aumentà a rigidità

Per oscillazioni è vibrazioni ligeri, a rigidità pò esse aumentata per eliminà o debilitatu.Per esempiu, aduprendu una primavera cù una grande rigidità o cù un attuatore di pistone hè fattibile.

2. Aumentà damping

Aumentà l'ammortizazione significa aumentà l'attrito contr'à a vibrazione.Per esempiu, u plug valve di una valve manica pò esse sigillati cù un anellu "O", o filler di grafite cù grande attritu, chì pò ghjucà un certu rolu in l'eliminazione o l'indebolimentu di ligere vibrazioni.

3. Aumentà a dimensione di guida è riduce a gap fit

A taglia di guida divalvole di tappo di alberohè generalmente chjuca, è a liberazione currispundente di tutte e valve hè generalmente grande, chì varieghja da 0,4 à 1 mm, chì hè utile à generà vibrazioni meccaniche.Dunque, quandu si verifica una ligera vibrazione meccanica, a vibrazione pò esse debilitata aumentendu a dimensione di a guida è riducendu a distanza di adattazione.

4. Cambia a forma di l'acceleratore per eliminà a resonance

Perchè a chjamata fonte di vibrazione di uvalvola di regulazionesi trova à u portu di l'acceleratore induve u flussu d'alta velocità è a pressione cambianu rapidamente, cambià a forma di u membru di l'acceleratore pò cambià a freccia di a fonte di vibrazione, chì hè più faciule per risolve quandu a resonance ùn hè micca forte.

U metudu specificu hè di turnà a superficia curva di u core di a valvula da 0,5 ~ 1,0 mm in a gamma di apertura di vibrazione.Per esempiu, avalvola di regulazione di pressione auto-operatahè stallatu vicinu à l'area di famiglia di una fabbrica.U sonu fischiu causatu da a resonance afecta u restu di l'impiegati.Dopu chì a superficia di u core di a valvula hè alluntanata da 0,5 mm, u sonu di fischi di risonanza sparisce.

5. Sustituisce a parte di throttling per eliminà a resonance

I metudi sò:

Cambia e caratteristiche di u flussu, logaritmicu à lineari, lineari à logaritmicu;

Sustituisce a forma di u core di a valvula.Per esempiu, cambià u tippu di spina di l'arbulu à un core di valvula di groove in forma di "V", è cambia u tipu di tappi di l'arbulu di una valvola di doppia sede à un tipu di manica;

Cambia a manica di a finestra à una manica cù picculi buchi, etc.

Per esempiu, una vàlvula di doppia sede DN25 in una pianta di fertilizante di nitrogenu spessu vibrava è si rompe à a cunnessione trà a valvula di valvula è u core di valvula.Dopu avemu cunfirmatu chì era risonanza, avemu cambiatu u core di valvula caratteristica lineale à un core di valvula logaritmica, è u prublema hè stata risolta.Un altru esempiu hè una valvula di manica DN200 utilizata in un laboratoriu di un college d'aviazione.U tappu di a valvula girava forte è ùn pudia micca esse misu in usu.Dopu avè cambiatu a manica cù una finestra à una manica cù un picculu pirtusu, a rotazione hà sparitu immediatamente.

6. Cambia u tipu di valve regulating per eliminà a resonance

E frequenze naturali di e valvole di regulazione cù diverse forme strutturali sò naturalmente diverse.U cambiamentu di u tipu di valvula di regulazione hè u modu più efficau per eliminà fundamentalmente a risonanza.

A risonanza di una vàlvula hè assai severu durante l'usu - vibrà forte (in i casi severi, a vàlvula pò esse distrutta), rotate forte (ancu a vàlvula hè vibrata o torciata), è pruduce un rumore forte (finu à più di 100 decibels). ).Solu rimpiazzà a vàlvula cù una vàlvula cù una diferenza strutturale più grande, è l'effettu serà immediatu, è a forte resonance sparisce miraculosamente.

Per esempiu, una valvula di manica DN200 hè sceltu per u novu prughjettu di espansione di una fabbrica di vinilon.I trè fenomeni sopra esistenu.A pipa DN300 salta, u plug di valvula gira, u rumore hè più di 100 decibels, è l'apertura di resonance hè da 20 à 70%.Cunsiderate l'apertura di risonanza.U gradu hè grande.Dopu l'usu di una valvula di doppia sede, a resonance sparì è l'operazione era normale.

7. Metudu per riduce a vibrazione di cavitation

Per a vibrazione di cavitation causata da u colapsu di e bolle di cavitation, hè naturali di truvà modi per riduce a cavitation.

L'energia di l'impattu generata da u bursting bubble ùn hè micca agitu nantu à a superficia solida, in particulare u core di a valvula, ma hè assorbita da u liquidu.I valvuli di manica anu sta funzione, cusì u core di valvula di u spinu di l'arbulu pò esse cambiatu à un tipu di manica.

Pigliate tutte e misure per riduce a cavitation, cum'è l'aumentu di a resistenza di throttling, l'aumentu di a pressione di l'orifiziu di constriction, a riduzione di pressione in scena o in serie, etc.

8. Evitari lu mètudu attaccu d'onda surghjente vibration

U scossa di l'onda da fonti di vibrazione esterne provoca a vibrazione di a valvula, chì hè ovviamente qualcosa chì deve esse evitata durante u funziunamentu normale di a valvula di regulazione.In casu di tali vibrazioni, si deve piglià e misure currispundenti.


Tempu di post: 27-oct-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu