Regulazione di u rumore di a valvula, fallimentu è mantenimentu

Oghje, l'editore vi intruducerà cumu si tratta di difetti cumuni di valvule di cuntrollu.Fighjemu un ochju !

Chì parti deve esse verificatu quandu si trova un difettu?

1. U muru internu di u corpu di valvula

U muru internu di u corpu di a valvula hè spessu influenzatu è corroded da u mediu quandu i valvuli di regulazione sò impiegati in paràmetri di media differenziali è corrosivi d'alta pressione, per quessa hè impurtante attentu à valutà a so resistenza à a corrosione è a pressione.

2. Sede di valvola

A superficia interna di u filu chì assicura u sediu di a vàlvula corrode rapidamente quandu a vàlvula di regulazione hè operativa, chì porta à u sediu di a vàlvula chì diventa più largu.Questu hè per via di a penetrazione di u mediu.Quandu inspeccione, tenete questu in mente.A superficia di sigillatura di u sediu di a valvula deve esse inspeccionata per u deterioramentu mentre a valvula opera sottu differenziali di pressione significativi.

3. Bobina

A valvula di regulazionecumpunente mobile quandu hè in funziunamentu hè chjamatu ucore di valvula.Hè quellu chì i media anu danatu è sbulicatu u più.Ogni cumpunente di u core di a valvula deve avè a so usura è a corrosione inspeccionata currettamente durante u mantenimentu.Semu devi esse nutatu chì l'usura di u core di a valvula (cavitation) hè più severa quandu a diferenza di pressione hè considerable.Hè necessariu di riparà u core di a valvula s'ellu hè significativamente danatu.Inoltre, duvete esse attenti à qualsiasi occorrenza paragunabili nantu à u troncu di a valvula è ancu di qualsiasi cunnessione libera cù u core di a valvula.

4. Anelli "O" è altre guarnizioni

Ch'ella sia invechjate o cracking.

5. imballaggio PTFE, sealing grassu

Ch'ella sia invechjate è se a superficia d'accoppiamentu hè dannata, deve esse rimpiazzata se ne necessariu.

A valvula di regulazione face u rumore, chì deve fà ?

1. Eliminate u rumore di resonance

L'energia ùn serà micca superposta finu à chì a valvula di regulazione risona, creendu un sonu forte chì hè più forte di 100 dB.Certi anu un sonu bassu ma vibrazioni putenti, alcuni anu rumori forti ma vibrazioni debuli, mentre chì alcuni anu u sonu è vibrazioni forti.

I soni unicu, di solitu à frequenze trà 3000 è 7000 Hz, sò pruduciuti da stu rumore.Di sicuru, u rumore si sparghjerà da sè stessu se a resonance hè eliminata.

2. Eliminate u rumore di cavitation

A causa primaria di u rumore idrodinamicu hè a cavitazione.A forte turbulenza lucale è u rumore di cavitazione sò prudutte da l'impattu à alta velocità chì si trova quandu e bolle colapsanu durante a cavitazione.

Stu sonu hà una larga gamma di frequenze è un sonu di ravvivatu chì ricorda di fluidi chì cuntenenu pebbles è sabbia.Un metudu efficau per sguassà è riduce u rumore hè di minimizzà è riduce a cavitazione.

3. Aduprà pipi di pareti grossi

Una opzione per affruntà a strada di u sonu hè di utilizà pipi cù pareti forti.L'usu di tubi di pareti spessi ponu riduce u rumore da 0 à 20 decibel, mentre chì i tubi di pareti sottili ponu aumentà u rumore da 5 decibel.U più forte l'effettu di riduzzione di u rumore, u più grossu u muru di u tubu di u stessu diametru di u tubu è u più grande u diametru di u tubu di u listessu spessore di u muru.

Per esempiu, a quantità di riduzzione di u rumore pò esse -3,5, -2 (vale à dì, elevata), 0, 3, è 6 quandu u gruixu di u muru di u tubu DN200 hè 6,25, 6,75, 8, 10, 12,5, 15, 18, 20. , è 21,5 mm, rispettivamente.12, 13, 14 è 14,5 dB.Naturalmente, u costu aumenta cù u gruixu di u muru.

4. Aduprà materiali sonu-assorbenti

Questu hè ancu u modu più pupulare è efficae di processà i camini di sonu.I tubi ponu esse impannillati cù materiali chì assorbanu u sonu daretu à e valvole è fonti di rumore.

Hè impurtante di ricurdà chì u rumore viaghja assai distanzi à traversu u flussu di fluidu, cusì utilizendu tubi di pareti grossi o imbulighjate u materiale fonoassorbente ùn eliminerà micca completamente u rumore.

A causa di u so costu più altu, stu approcciu hè più adattatu per i scenarii in i quali i livelli di rumore sò bassi è e lunghezze di pipeline sò brevi.

5.Series muffler

U rumore aerodinamicu pò esse eliminatu cù sta tecnica.Hà a capacità di diminuisce in modu efficiente u livellu di rumore cumunicatu à a capa di barriera solida è eradicate u rumore in u fluidu.Un grande flussu di massa o un rapportu di caduta di pressione alta prima è dopu à a valvula sò più adattati per l'ecunumia è l'efficacità di stu metudu.

I silenziatori assorbenti in linea sò un modu efficace per riduce u rumore.Tuttavia, l'attenuazione hè tipicamente limitata à circa 25 dB per i fatturi di costu.

6. Box insonorizatu

Aduprate scatuli insonori, case è edifici per isolà e fonti di rumore internu è riduce u rumore ambientale esternu à un intervallu accettabile.

7. Seria throttling

L'approcciu di throttling di serie hè utilizatu quandu a pressione di a valvula di regulazione hè relativamente alta (△P/P1≥0.8).Questu significa chì tutta a caduta di pressione hè distribuita trà a valvula di regulazione è l'elementu throttling fissu daretu à a valvula.I migliori modi per minimizzà u rumore sò per via di piastre di limitazione di flussu poroso, diffusori, etc.

U diffusore deve esse designatu in cunfurmità cù u disignu (forma fisica, dimensione) per a massima efficienza di diffusore.


Tempu di Postu: 13-Oct-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu