Plastics cuntinueghjanu à risponde à i bisogni di custruzzione è custruzzione

Cum'è u mercatu finali, a custruzzione hè sempre stata unu di i più grandi cunsumatori di plastica è composti polimeri.A gamma di applicazioni hè assai larga, da tetti, ponti, pannelli di muru, recinzioni è materiali d'insulazione à tubi, pavimenti, pannelli solari, porte è finestre è cusì.                                                                                      管件安装图片

                                                  U tubu di plastica ligera hè faciule d'installà, operà è mantene.A flessibilità di plastica significa ancu chì i tubi di plastica ponu trattà cù u muvimentu di a terra.

 

Un studiu di u mercatu di 2018 da Grand View Research hà valutatu u settore glubale à $ 102,2 miliardi in 2017 è prughjettatu chì cresce à una crescita annuale cumposta di 7,3 per centu à 2025. PlasticsEurope, intantu, hà stimatu chì u settore in Europa cunsuma circa 10 milioni di metri. tunnellate di plastica ogni annu, o circa un quintu di i plastichi totali utilizati in a regione.

Dati recenti di l'Uffiziu di u Censu di i Stati Uniti indicanu chì a custruzzione residenziale privata di i Stati Uniti hè stata ripresa da l'estate passatu, dopu a caduta da marzu à maghju mentre l'ecunumia rallenta per via di a pandemia.A crescita hà cuntinuatu in tuttu u 2020 è, à dicembre, a spesa di custruzzione residenziale privata hè stata aumentata di 21,5 per centu da dicembre 2019. U mercatu di l'abitazione di i Stati Uniti - sustinutu da i tassi d'interessu ipotecariu bassi - hè previstu di cuntinuà à cresce questu annu, secondu l'Associazione Naziunale di Casa. Custruttori, ma à un ritmu più lento chè l'annu passatu.

Indipendentemente, ferma un grande mercatu per i prudutti di plastica.In a custruzzione, l'applicazioni tendenu à valurizà a durabilità è anu una longa vita di vita, à volte chì fermanu in usu per parechji anni, se micca decennii.Pensate à i finestri di PVC, rivestimenti o pavimenti, o tubi d'acqua di polietilene è simili.Ma sempre, a sustenibilità hè davanti è centru per e cumpagnie chì sviluppanu novi prudutti per stu mercatu.L'obiettivu hè sia di minimizzà i rifiuti durante a produzzione, sia di incorpore più cuntenutu riciclatu in prudutti cum'è tetti è decking.

                                                                                                                                                                01 Onori di riciclamentu perpruduttu PVCproduttori
U Cunsigliu di Sostenibilità di Vinile (VSC) basatu in i Stati Uniti hà recentemente attribuitu u Premiu di Riciclamentu di Vinile 2020 à duie cumpagnie - Azek Co. è Sika Sarnafil, una filiale di Sika AG.Azek, basatu in Chicago, hà aumentatu l'usu di ingredienti riciclabili in a so marca TimberTechPVCtavole di ponte cù una copertura da 30% à 63%.Hà ottenutu quasi a mità di i so materiali riciclati da fonti esterne post-industriali è post-consumu, è hà trasferitu circa 300 milioni di lire di rifiuti da discariche in 2019.
原材料图片
                                                                                                                                                         
                                                                                                                                            02 Boom di piastrelle di vinile di lussu cum'è opzione di pavimenti
U pavimentu hè un altru usu finale di crescita rapida per u vinile in a custruzzione residenziale è cummerciale.Mentre chì u vinile utilitariu d'aspettu economicu hè statu utilizatu in pavimenti per parechji anni, i novi metudi di produzzione aiutanu à elevà a qualità è l'imaghjini di u produttu in modu chì pò imite strettamente finiture di legnu o di petra, mentre chì sò sempre più morbidi sottu i pedi, durable è faciuli di fà. pulita.Un studiu di u mercatu di u 2019 prevede chì u mercatu di pavimenti in vinile di lussu (LVT) cresce da $ 18 miliardi in 2019 à $ 31,4 miliardi da u 2024, registrandu un tassu di crescita annuale cumpostu di 11,7 per centu da u 2019 à u 2024.微信图片_20210330094349▲ In termini di valore è quantità, durante u periodu di previsione da 2019 à 2024, hè stimatu chì a regione Asia-Pacificu occuperà a più grande parte di u mercatu di pavimenti in vinile di lussu (LVT).

Perchè i materiali utilizati in sala d'urgenza medica è sala operatoria anu rivestimenti chì ponu resiste à a contaminazione chimica di i prudutti medichi è i fluidi di u corpu, sò diventendu più è più populari.U rapportu hà indicatu chì in quantu à u valore è u voluminu, a regione Asia-Pacificu hè prevista per occupà a più grande parte di u mercatu di pavimenti in vinile di lussu (LVT) durante u periodu di previsione. 

Tempu di post: 30-mar-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu