Valvula di sfera di plastica: piccula dimensione, grande usu!

Uvalvola a sfera plasticaevoluzionatu da a valvula plug.A so parte di apertura è chjude hè una sfera, chì usa a sfera per rotà 90 gradi intornu à l'assi di a valvula per ottene u scopu di apre è chjude.Valvula di bola plastica hè adattatu per l'intercepzione di u prucessu di trasportu cù un mediu corrosive.Sicondu diversi materiali, a temperatura di travagliu hèPVC0℃~50℃, C-PVC 0℃~90℃, PP -20℃~100℃, PVDF -20℃~100℃.A vàlvula di bola di plastica hà una eccellente resistenza à a corrosione.L'anellu di sigillatura adopta EPDM è FKM;hà una eccellente resistenza à a corrosione è prolonga a vita di serviziu.Rotazione flessibile è faciule d'utilizà.Valvula a sfera plastica A valvola a sfera integrale hà pochi punti di fuga, alta forza, è a valvola di sfera di tipu di cunnessione hè faciule d'assemble è di disassemble.

444

 

A vàlvula di sfera plastica ùn hè micca solu simplice in struttura, bona in a prestazione di sigillatura, ma ancu di dimensione chjuca, di pesu ligeru, di cunsumu di materiale bassu, di dimensione di installazione chjuca, è di torque di guida in una certa gamma di diametru nominale.Hè simplice per uperà è faciule d'avè rapidu apertura è chjusu.Una di e variità di valvola di crescita più veloce in l'ultimi deci anni.In particulare in i paesi sviluppati cum'è i Stati Uniti, Giappone, Germania, Francia, Italia, Occidente è Gran Bretagna, l'usu divalvole a sferahè assai estensivu, è a varietà è a quantità utilizata sò sempre in espansione.

https://www.pntekplast.com/upvc-valves/

 

U principiu di funziunamentu di a vàlvula di bola plastica hè di fà a vàlvula sbloccata o bluccata da a rotazione di u gambo di a valvula.L'interruttore hè portatile, chjuca in grandezza, affidabile in a sigillatura, simplice in struttura è cunvene in mantenimentu.A superficia di sealing è a superficia sferica sò spessu in un statu chjusu è ùn sò micca facilmente erosionati da u mediu.Hè largamente utilizatu in diverse industrii.

 

A valvula di bola hè un novu tipu di valvula chì hè stata largamente usata in l'ultimi anni.Hà i seguenti vantaghji:

1. A resistenza di u fluidu hè chjuca, è u so coefficient di resistenza hè uguali à quellu di una seccione di pipa di a stessa lunghezza.

2. Struttura simplice, taglia chjuca è pesu ligeru.

3. Hè strettu è affidabile.Attualmente, u materiale di a superficia di sigillatura di a valvula di sfera hè largamente utilizatu in plastica cù una bona prestazione di sigillatura, è hè ancu largamente utilizatu in sistemi di vacuum.

4. Funzionamentu cunvene, apertura è chjusura rapida, solu bisognu di rotà 90 ° da sanu sanu à sanu chjusu, chì hè cunvenutu per u cuntrollu remoto.

5. Mantenimentu convenientu, struttura simplice di a valvola di bola, l'anellu di sigillatura hè in generale mobile, hè cunvenutu per disassemble è rimpiazzà.

6. Quandu sanu sanu apertu o cumplettamente chjusu, a superficia di sigillatura di u ballò è u sediu di a valvula hè isolata da u mediu.Quandu u mediu passa, ùn pruvucarà micca l'erosione di a superficia di sealing valve.

7. Hà una larga gamma di appiicazioni, cù un diametru chì varieghja da uni pochi di millimetri à uni pochi di metri, è pò esse appiicatu da u vacuum à alta pressione.


Tempu di Postu: May-07-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu