Introduzione di i principali accessori di a valvula di regulazione

L'attuatore pneumaticuL'accessoriu primariu hè u positioner di a valvula di regulazione.Funziona in tandem cù l'attuatore pneumaticu per aumentà a precisione di a pusizione di a valvula, neutralizà l'effetti di a forza sbilanciata di u mediu è l'attrito di stem, è assicuratevi chì a valvula risponde à u signale di u regulatore.ghjunghje à u pusizioni adattatu.

I seguenti cundizioni necessitanu l'usu di un locator:

1. Quandu ci hè una diferenza di pressione significativa è una pressione media alta;

2. Quandu u calibre di a valvula di regulazione hè grande (DN> 100);

3. Una valvula chì regula a temperatura alta o bassa;

4. Quandu hè impurtante per accelerà l'attività di a valvula regulatoria;

5. Quandu i signali standard sò usati per guidà l'attuatori cù intervalli di primavera micca cunvinziunali (spring ranges fora di 20-100KPa);

6. Sempre chì u cuntrollu split-range hè utilizzatu;

7. Quandu a vàlvula hè vultata, a direzzione di l'aire-to-close è l'air-to-apertu diventa interchangeable;

8. Quandu a camma di posizionatore deve esse mudificata per cambià e caratteristiche di u flussu di a valvula;

9. Quandu l'azzione proporzionale hè desiderata, ùn ci hè micca bisognu di un attuatore di primavera o pistone;

10. Posizionatori di vàlvula elettricu-pneumaticu deve esse distribuitu quandu si usanu signali elettrici per cuntrullà l'attuatori pneumatici.

A valvula elettromagnetica:
Una valvula solenoide deve esse installata in u sistema quandu u cuntrollu di u prugramma o un cuntrollu di dui pusizioni sò necessarii.L'interazzione trà a vàlvula di solenoide è a vàlvula di regulazione deve esse cunsiderata quandu sceglite una vàlvula di solenoide in più di a fonte d'energia AC è DC, a tensione è a frequenza.Pò avè una funziunalità "normalmente aperta" o "normalmente chjusa".
Dui vàlvule solenoide ponu esse usate in parallelu s'ellu hè necessariu di aumentà a capacità di a vàlvula solenoide per riduce u tempu d'azzione, o a vàlvula solenoide pò esse usata cum'è valvola pilotu in cunjunzione cù un relé pneumaticu di grande capacità.
Relè pneumaticu:
Un relè pneumaticu hè un tipu di amplificatore di putenza chì pò trasmette un signalu di pressione di l'aria luntanu per riduce u tempu di ritardu purtatu da l'allungamentu di a pipeline di signale.Trà u regulatore è a valvula di regulazione di u campu, ci hè una funzione supplementaria per amplificà o deamplify u signale.Hè principalmente utilizatu trà u trasmettitore di campu è u dispusitivu di regulazione in a sala di cuntrollu cintrali.

convertitore:
Ci sò dui tipi di cunvertitori: un cunvertitore elettricu-gas è un cunvertitore gas-electric.Realizà a cunversione reciproca di una relazione specifica trà i signali di gas è elettrici hè ciò chì faci.Hè soprattuttu usata à cunvertisce 0 100KPa signali di gas in 0 10 mA o 0 4 mA segnali ilettricu, o 0 10 mA o 4 mA segnali ilettricu in 0 10 mA o 4 mA segnali ilettricu.

Regulatore di filtru d'aria:
Un appiccicatu di u dispositivu utilizatu cù l'equipaggiu d'automatizazione industriale hè a valvula di abbassamentu di pressione di u filtru d'aria.U so travagliu primariu hè di stabilizzà a pressione à u livellu desideratu mentre filtra è purifica l'aria compressa chì vene da u compressore d'aria.U cilindru d'aria, l'equipaggiu di spruzzo, e fonti di furnimentu d'aria, è i dispusitivi stabilizzatori di pressione di picculi strumenti pneumatici sò alcuni esempi di strumenti pneumatici è valvole solenoidi chì ponu esse utilizati.

Valve autobloccante (valvola di sicurezza):
A valvula self-locking hè un mecanismu chì mantene a valvula in u locu.Quandu a surgente di l'aria falla, u dispusitivu pò disattivà u segnu di a fonte d'aria per mantene a camera di membrana o u segnu di pressione di u cilindru à u so livellu di pre-fallimentu è a pusizione di a valvula in u so paràmetru di pre-fallimentu.À l'effettu di a prutezzione di pusizioni.

trasmettitore di posizione di valvola
Quandu a valvula di regulazione hè luntanu da a sala di cuntrollu, hè necessariu equipà un trasmettitore di posizione di valvola, chì cunverta u spustamentu di l'apertura di a valvula in un signale elettricu è u manda à a sala di cuntrollu in cunfurmità cù una regula predeterminata, per pudè. accurately capisce a pusizioni switch di a valvula senza andà à u situ.U signale pò esse un signalu cuntinuu chì rapprisenta ogni apertura di valvula o pò esse cunsideratu cum'è l'operazione di inversione di u posizionatore di valvola.

Interruttore di viaghju (comunicatore)
L'interruttore di limitu hè un cumpunente chì trasmette simultaneamente un signale indicatore è riflette e duie pusizioni estremi di l'interruttore di valvola.A sala di cuntrollu pò rapportà l'estatus di cambiamentu di a valvula basatu annantu à stu signale è piglià l'azzione adatta.


Tempu di Postu: Aug-04-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu