Introduzione di tubi di PVC

I benefici di i tubi in PVC
1. Transportability: u materiale UPVC hà una gravità specifica chì hè solu una decima parte di u ferru, facendu menu caru di spedinu è di stallà.
2. UPVC hà una alta resistenza à l'acidu è l'alkali, cù l'eccezzioni di l'acidi forti è l'alkali vicinu à u puntu di saturazione o l'agenti oxidanti forti à a massima cuncentrazione.
3. Non-conductive: Perchè u materiale UPVC ùn hè micca cunduttivu è ùn corrode quandu espunutu à l'attuali o l'elettrolisi, ùn hè micca necessariu un prucessu supplementu.
4. Ùn ci hè nisuna preoccupazione per a prutezzione di u focu perchè ùn pò micca brusgià o prumove a combustione.
5. A stallazione hè simplice è di prezzu grazia à l'usu di l'adesivu di PVC, chì hà dimustratu chì hè affidabile è sicuru, simplice d'utilizà è pocu prezzu.U tagliu è a cunnessione sò ancu abbastanza sèmplice.
6. Eccellente resistenza à u clima è a resistenza à a corrosione bacteriana è fungica facenu qualcosa durable.
7. Piccula resistenza è altu flussu: u muru internu liscia minimizes a perdita di fluidità fluidu, impedisce chì i detriti si appiccichissinu à u muru di pipa liscia, è rende u mantenimentu relativamente faciule è pocu prezzu.

U plasticu ùn hè micca PVC.
U PVC hè un plasticu multipurpose chì pò esse usatu per una varietà di cose, cumpresi mobili cumuni è siti di custruzzione.
In u passatu, u PVC era u plasticu più utilizatu in u mondu è hà avutu una varietà di usi.Hè largamente utilizatu in materiali di custruzzione, beni industriali, necessità di ogni ghjornu, pelle di pavimenti, piastrelle di pavimenti, pelle sintetica, tubi, fili è cavi, filmi di imballaggio, buttigli, fibre, materiali spumanti è materiali di sigillatura, frà altre cose.

L'Agenzia Internaziunale per a Ricerca nantu à u Cancer di l'Organizazione Mondiale di a Salute hà compilatu prima una lista di carcinogeni u 27 d'ottobre di u 2017, è u cloruru di polivinile era unu di i trè tippi di carcinogeni in questa lista.
Polimeru amorfu cù tracce di struttura cristallina, polyvinyl chloride hè un polimeru chì sustituisci un atomu di cloru per un atomu d'idrogenu in polietilene.Stu documentu hè urganizatu cusì: n [-CH2-CHCl] A maiò parte di i monomeri VCM sò uniti in una cunfigurazione testa à coda per furmà u polimeru lineale cunnisciutu cum'è PVC.Tutti l'atomi di carbone sò uniti da ligami è sò urganizati in un mudellu zigzag.Ogni atomu di carbone hà un hibridu sp3.

A catena moleculare di PVC hà una breve struttura sindiotactica regulare.A sindiotacticità aumenta cum'è a temperatura di polimerizazione cade.Ci sò strutture instabili chì includenu a struttura di testa à testa, a catena ramificata, u doppiu legame, u cloruru d'allilu è u cloru terziariu in a struttura macromolecular di cloruru di polivinile, chì si traduce in svantaghji cum'è a bassa resistenza à a deformazione termica è a resistenza à l'invecchiamento.Tali difetti ponu esse riparati dopu chì pareanu esse cross-linked.

Metudu di cunnessione PVC:
1. Una cola specifica hè aduprata per unisce i raccordi di tubi di PVC;l'adesivo deve esse scuzzulatu prima di l'usu.
2. U cumpunente di socket è u tubu di PVC deve esse puliti.U menu spaziu ci hè trà i sockets, u più liscia a superficia di e articuli deve esse.Allora, ugualmente spazzola a cola in ogni socket è spazzola duie volte a cola à l'esterno di ogni socket.40 seconde dopu à l'asciugatura, mette a cola è fate attenzione à s'ellu u tempu di siccà deve esse aumentatu o diminuitu in cunfurmità cù u clima.
3. U pipeline deve esse rimbursatu 24 ore dopu à a cunnessione secca, u pipeline deve esse stallatu in a fossa, è sbuccà hè strettamente pruibitu.Quandu u rinfurzà, salvà e articuli, riempia l'area chì circundava a pipa cù sabbia, è rinfriscà assai.
4. Per ligà a pipa di PVC à a pipa d'acciaio, pulite a junction di u pipa d'acciaio ligatu, u calore per ammorbidisce a pipa di PVC (senza brusgià), è poi inserisce a pipa di PVC in u pipa d'acciaio per rinfriscà.U risultatu serà megliu s'ellu ci sò chjappi fatti di pipa d'acciaio.
tubi di PVCpò esse cunnessu in una di quattru manere:
1. Se u pipeline hà sustinutu danni estensivi, u cumpletupipelinedeve esse rimpiazzatu.Per fà questu, pò esse adupratu un cunnessu à doppiu portu.
2. L'approcciu di solvente pò esse usatu per piantà e fughe di cola di solvente.À questu puntu, l'acqua di a pipa principale hè drenata, creendu una pressione negativa di pipa prima chì a cola hè injected in u pirtusu in u situ di fuga.A cola serà tirata in i pori com'è u risultatu di a pressione negativa di u pipeline, fermendu a fuga.
3. U scopu maiò di a prucedura di ligame di riparazione di manica hè a fuga di u casing attraversu minuscule crepe è buchi.U listessu pipa di calibre hè ora sceltu per u tagliu longitudinale è varieghja in lunghezza da 15 à 500 px.A superficia interna di u casing è a superficia esterna di a pipa riparata sò cunnessi à l'articuli in cunfurmità cù a prucedura utilizata.Dopu l'appiccicazione di a cola, a superficia hè roughened, è hè fermamente fissata à a fonte di a fuga.
4. Per creà una suluzione di resina cù un agentu di cura di resina epossidica, utilizate u metudu di fibra di vetru.Hè tessutu uniformemente nantu à a superficia di a pipeline o di a junction leaky dopu avè imbullatu in a suluzione di resina cù un tela di fibra di vetru, è dopu a curazione, diventa FRP.


Postu tempu: Dec-01-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu