Cumu selezziunà e valvole cù diverse temperature?

Se una valvula deve esse selezziunata per e cundizioni d'alta temperatura, u materiale deve esse sceltu per quessa.I materiali di e valvole sò capaci di sustene e cundizioni d'alta temperatura è di stà stabile sottu a stessa struttura.Valvule à alte temperature deve esse di custruzzione robusta.Questi materiali ponu esse in acciaio inox d'alta qualità è in acciaio inox à doppia faccia.I materiali standard bassi chì affettanu u ligame di temperatura ùn anu micca esse usatu, altrimenti deformazione o valvole di materiale di scorrimentu deve esse evitata.

Cundizioni di alta temperatura

Valvula di farfalla di l'acceleratore pò esse stabile sottu a temperatura alta.A struttura ècorpu di a valvuladeve esse cunsideratu cum'è u radiatore in modu chì pò esse tagliatu cù materiali di caldura.Se a valvula hè cunsiderata, u materiale di a valvula ùn hè micca stabile.Se a temperatura supera u limitu chì a valvula pò sustene, ùn serà micca adattatu per a vostra valvula.

Duvete cunsiderà valvule cù tubazioni ceramiche o alcune valvole cù giacche di rinfrescante per equilibrà l'effetti di e cundizioni di temperatura.Queste giacche di rinfrescante travaglianu cù a circulazione d'acqua fredda.Dunque, u materialein a valvulaserà equilibratu senza alcun stress limite superiore.

Cundizioni di bassa temperatura

Se a temperatura hè estremamente bassa, cum'è - 29, a valvula cù coefficient di resistenza à bassa temperatura deve esse sceltu.In u intervallu di temperatura assai bassu di - 29 à - 196 gradi Celsius, i materiali di cunchiglia è trim anu una robustezza abbastanza per mantene u calore è equilibrà l'effetti di e temperature assai bassu.

In questa cundizione di bassa temperatura, deve selezziunate una valvula cù un materiale di riempimentu è una sezione di cisterna d'acqua per gestisce a dumanda di calore.A scelta di sti valvole permette di mantene e cundizioni di temperatura sopra 0.

Precauzioni à diverse temperature

Ci hè una eccezzioni à e precauzioni di a valvula.Quandu a valvula hè chjusa, un pocu di liquidu in a camera di valvula ferma chjusu.Quandu u tempu passa, un pocu di liquidu ferma in a camera di valvula.Per quessa, u calore sarà lentamente assorbita da l'atmosfera è torna à ghjunghje sin'à a stessa temperatura, o evaporate in a camera di a valvula.

Quandu succede questu, u voluminu aumenterà da circa 600 volte, chì portarà una pressione incredibile à u corpu di a valvula.Stu altu stress o pressione nantu à u corpu di a valvula hè chjamatu valore di pressione anormali.Sta situazione ùn hè micca cuntrullabile, perchè pò causà gravi prublemi di a valvula è pò diventà a causa di l'accidentu.

Per evitari sta sperienza indesevule di a valvula in parechje cundizioni di temperatura, deve selezziunate una valvula cù un orifiziu perfettamente stabilitu.Stu tipu di valve hè di solitu usatu in stu casu, è stu mètudu hè largamente usatu in stu campu.

esigenza di prestazione

Prima, duvete definisce tutti i requisiti di temperatura è pressione.Avete bisognu di a temperatura è a gamma di pressione di a valvula chì vulete operà.Vi aiuterà à sceglie a valvula di materiale adattata per diverse temperature.Suppone chì vulete usà sta valvula à alta temperatura.In questu casu, hè cunsigliatu di utilizà una valvula di metallu perchè pò sustene e cundizioni d'alta temperatura megliu cà qualsiasi altru materiale.Se a pressione di gasu o di liquidu in a valvula hè assai alta, ponu ancu facilmente sustene a pressione.

In più,selezziunà i valvulicù un forte sistema di prevenzione di backflow, soprattuttu quandu s'utilice à alte temperature.

cunclusioni

Ci sò parechji tippi di valve nantu à u mercatu, cù diverse scelte in diverse cundizioni di temperatura.Avete da definisce e vostre esigenze è a gamma di temperatura di a valvula per esse utilizata.Allora selezziunate a valvula chì risponde à e norme è e cundizioni è risponde à tutti i vostri bisogni.I seguenti punti è cunsiglii deve esse cunsideratu prima di selezziunà valvole in diverse cundizioni di temperatura.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu