Cumu prevene e perdite di fontaneria

Una fuga d'acqua pò esse micca rilevata per un bellu pezzu è causanu assai danni.Parechje perdite d'acqua ponu esse prevenute cù u mantenimentu di rutina, a pulizia regulare è l'aghjurnà a fontaneria è e cunnessione.I danni di l'acqua esistenti ponu indicà a presenza o l'esistenza di una fuga in u passatu.Questu indicà chì l'area pò esse propensa à perdite.Qualchese cunnessione di fontaneria allughjata puderia ancu indicà una eventuale fuga futura.

Quandu si tratta di filtrazione di i sistemi di fontaneria in a vostra casa, u più impurtante hè di sapè induve sguassate e linee di l'acqua è cumu per cutà u supply d'acqua di a vostra casa.Se a vostra fuga ùn pò micca esse cuntrullata da una altra valvula d'arrestu, allora taglià u supply d'acqua à a casa sana hè a vostra megliu opzione.A vàlvula d'arrestu pò esse situata in un cisterna di furnimentu vicinu à a strada è pò esse bisognu di strumenti speciali per operare.

Fughe di fontaneria cumuni in casa
Alcune fughe cumuni chì pudete truvà in a vostra casa includenu:

1. Scoppi
2.fallimentu di cunnessione di u tubu
3. Waterline leaks
4. U tubu di l'approvvigionamentu di l'acqua di u toilette hè in fuga

Alcune di queste fughe cumuni sò prevenibili è ponu furnisce un indicazione di fallimentu futuru.

U megliu modu per prevene e perdite di tubi
1. Verificate u vostru sistema di fontaneria attuale.Se a vostra casa hà una fontaneria visibile in u sotano o u spaziu di crawl, duvete inspeccionà u plumbingvisualmente è da u toccu.Se vi vede l'umidità nantu à i tubi o raccordi, pruvate di determinà a fonte.Inoltre, verificate a durabilità di tubi è raccordi.Ci sò tubi o raccordi chì si sentenu debule?Ci hè una cunnessione libera?Se qualsiasi tubi o raccordi si sentenu sciolti o fragili, pudete avè bisognu di rimpiazzà i tubi o resigillate e cunnessione.I cuntrolli deve esse fattu prima è dopu à i cambiamenti staghjunali.Questu permette di cuntrollà prima è dopu e diverse temperature è diversi fattori climatichi.

2. Sè vo campate in una zona fridda, esse cuscenti chì l'acqua si congelarà in u tubu di l'approvvigionamentu d'acqua è si trasforma in ghiaccio.Quandu si trasforma in ghiacciu, si espansione, chì aumenta a pressione in a pipa, facendu chì a pipa sfondate.L'insulazione di e linee di fornitura senza riscaldamentu in a vostra casa hè una soluzione eccellente per prevene l'esplosione o a fuga di tubi.

3. Perdite di tubi di supply supply d'acqua sò cumuni in i seguenti spazii:

• Lavabo di cucina
• Lavabo di bagnu
• macchina à lavà
• lavastoviglie

In questi spazii, pudete curriri u to dettu à longu a linea o pipa per verificà l'umidità è a strettezza à ogni cunnessione.Cercate qualsiasi decolorazione nantu à qualsiasi superficia, chì pò indicà una piccula fuga.Pudete piglià un paru di pinze è stringhje ogni cunnessione libera da queste fonti per prevene future fughe chì ponu esse causate da cunnessione sciolta.Se a cunnessione hè libera, verificate di novu a cunnessione ora stretta ogni settimana per pruvà à determinà quante volte a cunnessione hè liberata.

4. Un altru modu per prevene perdite d'acqua hè di installà sensori d'acqua elettrica in tutta a vostra casa.Questi sensori d'acqua chjude automaticamente l'acqua quandu si rileva una fuga o l'umidità eccessiva.

Riparate perdite
Quandu una fuga hè scuperta, hè una bona idea di disattivà a fonte d'acqua principale à a vostra casa.Tuttavia, chjude l'acqua per mezu di un chjusu lucalevalvulasolu in l'area induve a fuga hè ancu una suluzione efficace.U prossimu passu hè di determinà u locu è a causa di a fuga.Dopu avè identificatu a fonte di a fuga, pudete sviluppà un pianu d'azzione.Se ci sò cunnessioni lassate, strincelli prima.Se pare chì una parte hè assai dannata, hè megliu di rimpiazzà ch'è di pruvà à riparà.Se ùn site micca sicuru di u megliu cursu d'azzione, cuntattate un fontanariu pò esse u megliu passu prossimu.

impedisce a fuga d'acqua
Cumu prevene e perdite di fontaneria?U mantenimentu di rutina, a pulizia regulare è l'aghjurnamentu di i tubi è di e cunnessione sò i migliori modi per familiarizà cù a fontaneria in a vostra casa è prevene perdite.


Tempu di Postu: 18-Mar-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu