Cumu unisce à PPR Pipe

EppuruPVChè a pipa non-metallica più cumuna in u mondu, PPR (Polypropylene Random Copolymer) hè u materiale di pipa standard in parechje altre parti di u mondu.L'articulazione PPR ùn hè micca cimentu di PVC, ma hè riscaldatu da un strumentu di fusione speciale è funnu in fondu in un sanu.S'ellu hè creatu currettamente cù l'equipaggiu ghjustu, l'articulazione PPR ùn hà mai fughje.

Scaldate u strumentu di fusione è preparanu a pipeline

1

Pone un socket di taglia adattatu nantu à l'uttellu di fusione.A maiò partePPRStrumenti di saldatura vene cun coppie di sockets maschili è femini di diverse dimensioni, chì currispondenu à i diametri di tubi PPR cumuni.Dunque, sè vo aduprate pipa PPR cù un diametru di 50 mm (2,0 inches), selezziunate u paru di manichi marcati 50 mm.

L'arnesi di fusione manuali ponu tipicamente manighjàPPRtubi da 16 à 63 mm (0,63 à 2,48 inch), mentre chì i mudelli di bancu ponu manighjà tubi di almenu 110 mm (4,3 inches).
Pudete truvà parechji mudelli di strumenti di fusione PPR in linea, cù prezzi chì varienu da circa 50 $ à più di 500 $ US.

2
Inserite u strumentu di fusione per cumincià à scaldà u socket.A maiò parte di l'arnesi di fusione si inseriscenu in una presa standard 110v.U strumentu accumincia a riscalda subitu, o vi tuccherà à accende l 'interruttore putenza.I mudelli varianu, ma pò piglià uni pochi di minuti per l'uttellu per calà u socket à a temperatura necessaria.[3]
Fate assai attenti quandu utilizate l'arnesi di fusione termale è assicuratevi chì tutti in a zona sanu chì hè in esecuzione è calda.La température de la prise dépasse 250 °C (482 °F) et peut provoquer de graves brûlures.

3
Trimate a pipa à longu cù un tagliu lisu è pulitu.Quandu l'uttellu di fusione hè riscaldatu, utilizate un strumentu efficace per marcà è tagliate a pipa à a lunghezza necessaria per ottene un tagliu nettu perpendiculare à l'arburu.Parechji set di strumenti di fusione sò dotati di cutters di pipa di trigger o clamp.Quandu s'utilice in cunfurmità cù l'istruzzioni, questi pruduceranu un tagliu lisu è uniforme in u PPR, chì hè assai adattatu per a saldatura di fusione.[4]
I tubi PPR ponu ancu esse tagliati cù diverse seghe manuali o seghe elettriche o tagliatubi à roti.In ogni casu, assicuratevi chì u tagliu hè u più lisu è ancu pussibule, è utilizate una carta di liscia fina per sguassà tutte e burrs.

4
Pulite i cumpunenti PPR cun un pannu è un detergente cunsigliatu.U vostru kit di strumenti di fusione pò ricumanderà o ancu include un pulitore specificu per tubi PPR.Segui l'istruzzioni per aduprà stu pulitore à l'esternu di a pipa è à l'internu di i raccordi per esse cunnessi.Lasciate i pezzi secchi per un tempu.[5]
Se ùn sapete micca quale tipu di pulitore aduprà, per piacè cuntattate u fabricatore di l'uttellu di fusione.

5
Marcate a prufundità di saldatura à a fine di a cunnessione di u tubu.U vostru set di strumenti di fusione pò vene cun un mudellu per marcà a prufundità di saldatura adatta nantu à i tubi PPR di diametri differenti.Aduprate un lapis per marcà u tubu in cunseguenza.
In alternativa, pudete inserisce a misura di cinta in u fitting chì site aduprate (cum'è un colpu di 90 gradi) finu à ch'ella tocca una piccula cresta in u raccordu.Sottrai 1 mm (0,039 inch) da sta misurazione di prufundità è marcate cum'è a prufundità di saldatura nantu à a pipa.

6
Cunfirmà chì u strumentu fusion hè cumplettamente riscalda.Parechje strumenti di fusione anu una visualizazione chì vi dice quandu l'uttellu hè riscaldatu è prontu.A temperatura di destinazione hè di solitu 260 ° C (500 ° F).
Se u vostru strumentu di fusione ùn hà micca un display di temperatura, pudete aduprà una sonda o un termometru infrared per leghje a temperatura nantu à u socket.
Pudete ancu cumprà bastone indicatori di temperatura (per esempiu Tempilstik) in i magazzini di saldatura.Sceglie bastoncini di legnu chì si fonderanu à 260 ° C (500 ° F) è toccu unu à ogni socket.

 


Tempu di post: 31-dic-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu