Cumu installà una valvula di mistura termostatica

Centinaie di persone soffrenu brusture, scalds è altre ferite ogni annu da u surriscaldamentu di l'acqua di u rubinettu o di a doccia.À u cuntrastu, i battìri Legionella mortali ponu cresce in riscaldatori d'acqua chì sò posti troppu bassu per tumbà l'organisimu.Valvula di mistura termostatica pò aiutà cù questi dui prublemi.[Creditu di l'imaghjini: istock.com/DenBoma]

Cumu installà una valvula di mistura termostatica
Tempu: 1-2 ore
Frequency: quantu bisognu
Difficultà: Esperienza basica di fontaneria è saldatura cunsigliata
Strumenti: chjave regulabile, chjave esagonale, cacciavite, saldatura, termometru
I miscelatori termostatici ponu esse installati nantu à u riscaldatore d'acqua stessu o nantu à un attellu di fontaneria specificu, cum'è attraversu una doccia.valvula.Eccu quattru passi chjave per capiscenu è installà una valvula termostatica in u vostru riscaldatore d'acqua.

Passu 1: Amparate nantu à e valvole termostatiche
A valvula di mistura termostatica mischja l'acqua calda è fredda per assicurà a temperatura di l'acqua di a doccia è di l'acqua di robba custanti è sicura per prevene ferite.L'acqua calda pò causà scalding, ma più cumunimenti, i feriti sò causati da "shock termale", cum'è slipping or falling quandu l'acqua chì esce da a duscia hè più calda di l'espertu.

A valvula termostatica cuntene una camera di mischju chì regula l'influssu di acqua calda è fredda à una temperatura predeterminata.A temperatura massima pò esse aghjustata secondu a marca è u tipu di valvola di mistura installata, ma una temperatura di 60˚C (140˚F) hè generalmente cunsigliata in Canada per tumbà i batteri mortali assuciati à a malatia di i legionari.

attenti !
Verificate sempre a temperatura massima di uscita cunsigliata da a marca di termostaticavalvulainstallatu.In casu di dubbitu, cunsultate un idraulicu prufessiunale.

Passu 2: Preparate à stallà a valvula di mischju
Mentre chì a stallazione prufessiunale hè u megliu modu per assicurà chì u travagliu hè fattu in modu sicuru è precisu, sti passi descrizanu u prucessu basu di installà una valvula di mistura in un tank di supply.E valvole di doccia ponu ancu esse aduprate, per esempiu, quandu anu bisognu di una temperatura diversa da l'altri rubinetti o apparecchi.

Prima di inizià a stallazione, assicuratevi chì site prontu per u travagliu:

Spegne l'acqua principale.
Accende tutti i rubinetti in a casa è lasciate i pipi sanguinari.Questu vi sviutarà l'acqua restante in i pipi.
Sceglite un locu di muntatura per a valvula di mistura chì hè faciule da pulisce, mantene o aghjustà.
Bonu à sapè !
Ci hà da piglià un pocu di tempu per drenà e linee di l'acqua, cusì per piacè sia pazienti!Inoltre, certi apparecchi, cum'è i lavapiatti, ponu prufittà di acqua calda extra.Cunsiderate a cunnessione direttamente da u riscaldatore d'acqua à l'apparechju è sguassate a valvula termostatica.
attenti !

Verificate sempre i vostri codici lucali di custruzzione è fontaneria per qualsiasi qualificazioni o prucedure specifiche necessarie per installà un mischju termostaticu.valvula.

Passu 3: Installa a Valvula Mixing Termostatica
Una volta chì avete spentu l'acqua è sceltu un locu di stallazione, site prontu à stallà a valvula.

In generale, a vàlvula di mistura pò esse installata in ogni pusizioni, ma per piacè riferite à l'istruzzioni di u fabricatore per assicurà chì questu hè u casu per u mudellu chì sceglite.
Cunnette u supply d'acqua.Ogni pipa di furnimentu caldu è friddu hà un locu di cunnessione, una presa d'acqua mista per u riscaldatore.
Saldate i raccordi di a valvula prima di assicurà a valvola di mistura in u locu per prevene danni à qualsiasi guarnizioni.A vostra valvula pò esse filettata à a pipa senza saldatura.
Attach the mixing valve à a so pusizioni è stringhje cù una chjave.
Dopu a stallazione di a vàlvula termostatica, accende l'approvvigionamentu di l'acqua fridda, dopu l'acqua calda è verificate per e perdite.
Step 4: Aghjustate a temperatura
Pudete cuntrollà a temperatura di l'acqua calda accendendu u faucet è usendu un termometru.Per stabilizzà a temperatura di l'acqua, lasciate u flussu per almenu dui minuti prima di verificà a temperatura.
Sè avete bisognu di aghjustà a temperatura di l'acqua:

Aduprate una chjave esagonale per sbloccare a vite di regulazione di a temperatura nantu à a valvula di mistura termostatica.
Gira a vite in u sensu antiorariu per aumentà a temperatura è in u sensu orariu per diminuisce a temperatura.
Stringhje i viti è verificate a temperatura di novu.
Bonu à sapè !

Per un usu sicuru, verificate l'istruzzioni di u fabricatore per i paràmetri di calore massimu è minimu cunsigliatu di a valvula di mistura.

Felicitazioni, avete installatu o rimpiazzatu cù successu una valvula di mistura termostatica è assicuratevi chì a vostra casa avarà acqua calda senza germe in tutta a casa per l'anni à vene.U tempu di rilassate cù un bagnu caldu è riflette nantu à u vostru craft.


Postu tempu: Apr-01-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu