Cumu installà una unione di riparazione di PVC?

Avete persu a pressione di l'acqua;avete nutatu una pozza d'acqua induve ùn deve esse.Dopu avè scavatu è truvate una crepa in a pipa, cuminciate à capisce ciò chì deve fà.Ricurdatevi chì avete vistu raccordi di riparazione di PVC in vendita in PVCFittingsOnline.com.Ma cumu installà l'accoppiamentu di riparazione?A stallazione di articuli di riparazione di PVC hè simile à i raccordi di PVC regulare, ma richiede più passi.

Cosa hè una Joint di Riparazione di PVC?
Un giuntu di riparazione di PVC hè un giuntu utilizatu per riparà e piccule sezioni di tubi di PVC dannatu.Eliminate i vechji dannipiparùbbrica è stallà un joint di riparazione in u so locu.Sè avete bisognu di ripiglià a vostra pipa è in funziunamentu rapidamente è ùn avete micca tempu di rimpiazzà una sezione sana di pipa, avete aduprà un joint di riparazione.Per ragioni di bilanciu, pudete puru sceglie di utilizà un accoppiamentu di serviziu invece di rimpiazzà tutta a sezione, postu chì l'accoppiamenti di serviziu sò relativamente prezzu.

Materiali chì avete bisognu
• sega o cuteddu

• Primers è cementi solventi

• Strumenti di sbavatura e bisellatura (opzionale)

PVCriparà articuli

Per installà i giunti di riparazione di PVC
Passu 1 (per a riparazione di l'accoppiamentu cù a manica x l'estremità di a socket)
À l'estremità spigot di l'accoppiamentu di riparazione, salda un accoppiamentu di solvente.

Passu 2
Accoppiamentu di riparazione di cumpressione.Aduprate l'accoppiamentu cumpressu per marcà a seccione di pipa dannata chì avete bisognu di sguassà.

Passu 3
Aduprate una sega o tagliatupi per tagliate eventuali sezioni rotte di a pipa.Tagliate u più drittu pussibule.Pulite a sezione tagliata.(Se sceglite di fà questu, pudete sbavare è smussà).

u quartu passu
U solvente salda una estremità di u raccordu à a pipa.U tempu di cura dependerà di l'adesivu di solvente utilizatu è di a temperatura, ma hè generalmente previstu di circa 5 minuti.

Passu 5
U solvente salda l'altra estremità di u raccordu à l'altra estremità di a pipa.U tempu di cura dependerà di l'adesivu di solvente utilizatu è di a temperatura, ma hè generalmente previstu di circa 5 minuti.

Passu 6
Dopu chì l'articulazione hè guarita sanu, pudete avà fà una prova di pressione.

PVChè un materiale durable è versatile, ma ùn hè micca infallibile.Una manera di assicurà chì a pipa cuntinueghja à funziunà bè hè di rimpiazzà a seccione di pipa danumata cù un joint di riparazione di PVC.Questi accessori sò faciuli per u pruprietariu mediu di stallà senza aiutu prufessiunale;tuttu ciò chì avete bisognu hè qualchì arnesi di basi è forniture, è pacienza.


Tempu di Postu: Mar-11-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu