Cumu installà una valvula di mistura in un riscaldatore d'acqua

Pensu chì i duchi è i bagneri sò più rilassanti quandu l'acqua hè tenuta à a temperatura ghjusta, chì hè ciò chì hè fattu quandu si stalla una valvula di mistura, chì hè impurtante per e novi installazioni.Un'altra cosa chì ricumandemu di installà ogni tipu di unità di duct di venti di mistura (cum'è u mo propiu) sò valvule anti-scald;quessi vi prutege da brusture da acqua calda mischjendu cù acqua fridda chì si rinfriscà troppu prestu!

Eccu i passi nantu à cumu installà una vàlvula di mischju nantu à un riscaldatore d'acqua.Ricurdativi, s'è vo site inconveniente o incertu di qualcunu di sti passi, hè megliu cuntattà un prufessiunale.

Avete bisognu di una valvola di mistura?Sfoglia u nostru inventariu di valvole di mistura in linea quì.

Preparate
Assicuratevi chì u pomo di cuntrollu di u riscaldatore d'acqua hè giratu à a pusizione "piombo".Chiudere a valvula d'arrestu nantu à a linea d'acqua fredda cunnessa à a cima di u tank.Dopu, accende l'acqua calda è friddarubinettiin a casa per permette l'acqua eccessiva in i tubi per drenà.Avà lasciate u calefattore per uni pochi d'ora per lascià u tank è i venti cool.Sapete chì hè pronta quandu si sente frescu à u toccu.

Per caccià u tubu di ventilazione di u riscaldamentu da a cima di u calefactore, prima alzate a flange nantu à u fondu.Allora spinghja è l'estremità inferiore torna à voi per disconnect.

Utilizendu una chjave regulabile, pudete alluntanà u raccordamentu nantu à l'estremità superiore di a pipa d'acqua fredda.Separate l'accessori l'una di l'altru è i separà (in direzzione opposta) prima di vultà u so allinamentu originale à l'altru - questu creà un spaziu abbastanza per inserisce in modu sicuru i vostri ditte trà i fili senza alcuna lotta.

cunnessione acqua fridda
Imbulighjate a cinta di vinile di l'idraulica intornu à i fili sottu à a valvula di chjude, da induve avete separatu a linea flex.

Avvitate i raccordi di accoppiatori maschili è femini galvanizzati è utilizate un cacciavite per cunnetta in u locu.
Installa una estremità di a chjave di pipa regulable nantu à a pipa d'acqua fredda chì hè attaccata nantu à sta nova cunnessione;ancu, verificate doppia per i pezzi solti, questu aiutarà à prevene l'errore di cunnessione in u futuru per via di altri lochi in questi tubi vicinu o rupture è causanu perdite!

Stringere tutti i raccordi a manu in modu chì sò fermi è ùn ci hè micca perdite in alcuna direzzione quandu si giranu e duie maniglie à sinistra è à diritta (in senso orario).

Avete bisognu di mantene a vàlvula di mistura cù u pomo rivoltu in sopra è allineate u tee d'acqua fredda à a fine di a valvola di chjude.Tira u cappucciu turchinu da induve si cunnetta à a pipa prima di imbulighjà a cinta intornu à i fili.Tenendu a vàlvula in una manu, avvite l'inlet à l'estremità maschile di l'accoppiatore.Aduprate una chjave regulabile per stringhje a valvola di mistura duie volte in u sensu orariu.

Imbulighjate a cinta di vinile intornu à i fili nantu à u fondu di u tee di l'acqua fredda è vite in u locu cù a manu.Pigliate a valvola di mistura cun un bracciu mentre strinse u so raccordu cù una chjave regulabile.

cunnessione acqua calda
Aduprate una chjave regulable per alluntanà è sguassate u raccordamentu nantu à l'estremità superiore di a manguera d'acqua calda da a linea chì porta à a vostra casa.Dopu à stu passu, spustà lu latu à cuntinuà.

Imbulighjate a cinta di vinile intornu à i filamenti di a manguera d'acqua calda è aghjunghje a manguera di l'acqua calda.In alternativa, avvolge l'estremità cù una chjave di pipa cum'è una copia di salvezza.

Per fà stu prucessu più faciule, sguassate u capu rossu da u fondu di u mischjuvalvula.

In seguitu, avvolgete a cinta di vinile intornu à i fili è utilizate una chjave regulabile per aghjunghje un filu flexu di 12 "à u fondu.

Tira u cappucciu di plastica rossu da l'estremità inferiore di u tee d'acqua calda nantu à a valvula.Avvolge a cinta di vinile intornu à i fili.Aduprate una chjave regulable per attaccà l'estremità superiore di a pipa flexible originale chì hè stata staccata da a pipa d'acqua calda à u tee d'acqua calda.

Apertura lentamente a valvula d'arrestu à a linea di l'acqua fredda.Avà verificate tutte e cunnessione per gocce è assicuratevi chì ùn ci sò micca perdite.In casu di necessariu, stringe a cunnessione per piantà a goccia.

Fix u tubu di scarico torna in u locu.Pone u cuntrollu di u riscaldatore d'acqua à a temperatura media è lasciate l'acqua in u caldu di u tank per circa una ora.Per piacè rivisite l'istruzzioni di stallazione prima di aghjustà a temperatura di a valvula di mistura è di u riscaldatore d'acqua.

gode di l'acqua calda
Un riassuntu rapidu di i passi per installà un mixer in un riscaldatore d'acqua: Prima, spegne u putere à u riscaldatore d'acqua.Dopu, sguassate tuttu l'insulazione intornu à l'antica valvula è sguassate da a cima di u tank.Una volta chì questu hè fattu, trascinate l'assemblea di u vechju stem fora è sguassate bè o riciclate se ne necessariu.Mantene u vostru locu di travagliu urganizatu è evite e parti mancanti!

Avà installate i novi steli, pusendu in i buchi in u fondu di u tank in l'ordine currettu in modu chì stanu verticalmente (stem A in cima).Aduprate una chjave regulable per avvità in u locu cù una cinta di teflon finu à ch'ella sia abbastanza stretta chì ogni parte ùn pò esse più di 1/4 inch l'una di l'altra quandu pressate inseme.Infine, avvitate tutte e trè valvole strette è gode di l'acqua calda!


Tempu di Postu: 24-Mar-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu