Quantu pressione pò esse u tubu PPR?Chì ghjè a pressione massima di a pipe d'acqua PPR?

In u disignu iniziale di uPipa PPR, i trè fattori più critichi sò cunsiderati, vale à dì a vita di serviziu di u pipe, a temperatura di u funziunamentu è a pressione di u funziunamentu.Sti trè fattori affettanu l'un l'altru, cusì i paràmetri anu da risponde à i requisiti specificati.

U valore di pressione chì uPipa PPRpò sustiniri bisognu à esse basatu nantu à a vita di disignu di u pipa è a temperatura in l 'ambienti di travagliu cum'è un prerequisite.

Basatu annantu à i trè paràmetri di a vita di serviziu, a temperatura di l'usu è a pressione di l'usu, pudemu cuncludi duie lege:

1. Sè a vita di serviziu mediu di u tubu PPR hè stallatu à esse circa 50 anni, u più altu a temperatura ambiente di u travagliu di u tubu disignatu hè, u più bassu a prissioni di travagliu cuntinuu chì u PPR pò sustiniri, è viciversa.

2. Se a temperatura di u disignu di u tubu PPR supera 70 ℃, u tempu di travagliu è a pressione di travagliu cuntinuu di u tubu PPR serà assai ridutta.Hè precisamente per via di l'eccellente prestazione di i tubi PPR sottu à 70 ° C chì i tubi PPR diventanu i più mainstream caldi è friddi.tubi d'acqua, perchè a temperatura generale di l'acqua calda domestica hè sottu à 70 ° C.

管件安装图片

Ci sò dui tipi di tubi PPR: pipa d'acqua fredda è pipa d'acqua calda.Chì ghjè a diffarenza ?

I tubi d'acqua fredda sò relativamente magre.In fatti, hè cunsigliatu di cumprà tutti i pipi d'acqua calda, perchè u muru di i pipi d'acqua calda hè relativamente grossu è a resistenza di pressione hè bona.Ci sò dui tipi di famiglie generale: 6 in carica (diamitru esternu di 25 mm) è 4 in carica (diamitru esternu di 20 mm).

Sè vo campate nantu à un pianu bassu, a pressione di l'acqua hè alta, pudete aduprà una pipa di 6 punti più grossa, perchè u flussu di l'acqua hè grande è micca troppu rushing.Sè vo campate in un pianu più altu, cum'è u pruprietariu sopra citatu, chì vive à u pianu 32, duvete mischjà pipi grossi è magre.Hè ricumandemu d'utilizà 6 per a pipa principale è 4 per a pipa di ramu per evità a pressione d'acqua insufficiente in casa.


Tempu di Postu: Apr-22-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu