Pipa HDPE hà vantaghji ecunomichi in u ciclu di vita di u prugettu

[Descrizzione generale] U polietilene hè un plasticu, cunnisciutu per a so ratio d'alta densità, flessibilità è stabilità chimica.Hè ideale per applicazioni di tubazioni di pressione è senza pressione.I tubi HDPE sò generalmente fatti di resina di polietilene 100, cù una densità di 930-970 kg / m3, chì hè circa 7 volte quella di l'azzaru.

156706202

U polietilene hè un plasticu, cunnisciutu per a so ratio d'alta densità, flessibilità è stabilità chimica.Hè ideale per applicazioni di tubazioni di pressione è senza pressione.I tubi HDPE sò generalmente fatti di resina di polietilene 100, cù una densità di 930-970 kg / m3, chì hè circa 7 volte quella di l'azzaru.I tubi più ligeri sò più faciuli di trasportà è stallà.U polietilene ùn hè micca affettatu da u prucessu di corrosione elettrochimica, è hè cumuni chì i tubi sò esposti à u salinu, l'acidu è l'alkali.A superficia liscia di u tubu di polietilene ùn serà micca corrodutu, è a friczione hè bassa, cusì u tubu di plastica ùn hè micca facilmente affettatu da a crescita di i microorganismi.A capacità di resistere à i danni di corrosione è u flussu custanti rende i requisiti di mantenimentu di i tubi HDPe assai bassi.Pipa di polietilene pò esse fattu di resina rinfurzata, classificata cum'è PE100-RC, è aghjuntu à rallentà a crescita di crack.I tubi pruduciutu ponu avè una longa vita di serviziu, è u polietilene hà un vantaghju ecunomicu in u ciclu di vita di u prugettu.

Avà chì a durabilità di i tubi HDPe hè stata determinata, l'ecunumia hè assai impurtante quandu i tubi di polietilene sò usati in l'applicazioni di l'infrastruttura di conservazione di l'acqua.In cunfrontu cù i tubi di ferru duttile, u vantaghju più evidenti di i tubi di polietilene hè chì ponu impedisce a fuga.Ci hè dui tipi di fughe di pipeline: fuga di joint, fuga di scoppiu è fuga di perforazione, chì sò faciuli di trattà.

 

A taglia diPipa HDPEhè trà 1600 mm è 3260 mm, è i grandi pipi attualmente in u mercatu ponu esse usatu.In più di i sistemi di fornimentu d'acqua municipale, i tubi di plastica di grande diametru fatti di polietilene ponu ancu esse aduprati in impianti di desalinizazione di l'acqua di mare è di trattamentu di l'acqua.I tubi di grande diametru pò esse da 315 cm à 1200 cm.U grande diametruPipa HDPehè assai durable è affidabile.Dopu à esse intarratu in terra, pò curriri per decennii è esige pocu mantenimentu, cusì hè assai adattatu per l'applicazioni di trattamentu di l'acqua.A durabilità di u tubu di polietilene aumenta cum'è a so dimensione aumenta, mostrendu un rendimentu anti-vibrazione incredibile.Pigliate u terrimotu di Kobe 1995 in Giappone per esempiu, l'infrastruttura urbana;tutti l'altri pipelines fallenu almenu una volta ogni 3 km, è tuttu u sistema di pipeline HDPE hà zero fallimenti.

I vantaghji di a pipe HDPE: 1. Bona stabilità chimica: HDPE ùn hà micca polarità, bona stabilità chimica, ùn crea micca alghe è batteri, ùn scala micca, è hè un pruduttu ecologicu.2. Bona forza di cunnessione: aduprate a fusione elettrica di socket o a fusione termale di a fusione di u butt, cù pocu ghjunti è senza fuga.3. Low resistenza à u flussu d'acqua: A superficia internu diPipa HDPehè liscia, cù bassu coefficient di resistenza à l'usura è grande flussu.4. Bona resistenza à a bassa temperatura è a brittleness: a temperatura di brittleness hè (-40), è e misure protettive speciali ùn sò micca necessariu per a custruzzione di a temperatura bassa.5. Bona resistenza à l'abrasione: A prova di paragone di a resistenza à l'abrasione di i tubi di polietilene è di i tubi d'acciaio mostra chì a resistenza à l'abrasione di i tubi di polietilene hè 4 volte quella di i tubi d'acciaio.6. Anti-aging è longa vita serviziu: pipa HDPE pò esse cullucatu o usatu fora di 50 anni senza esse dannatu da a radiazzioni ultraviolet.


Tempu di Postu: Mar-26-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu