Principiu di funziunamentu di a vàlvula di porta, classificazione è usu

A valvola di portahè una valvula chì si move in una linea dritta in u sediu di a valvula (superficie di sigillatura), cù a parte di apertura è chjusa (porta) chì hè alimentata da u stelo di valvola.

1. Chì avalvola di portafaci

Un tipu di vàlvula d'arrestu chjamata valvola di porta hè utilizata per cunnette o disconnect u mediu in una pipeline.A vàlvula di porta hà assai usi diffirenti.I valvole di porta cumunimenti usati fatti in Cina anu e seguenti caratteristiche di prestazione: pressione nominale PN1760, dimensione nominale DN151800, è temperatura di travagliu t610 ° C.

2. Features di avalvola di porta

① Vantaggi di a valvola di porta

A. Ci hè pocu resistenza fluidu.U mediu ùn cambia micca a so direzzione di u flussu quandu passa per a valvula di a porta, postu chì u canale mediu in u corpu di a valvola di a porta hè dritta, chì riduce a resistenza di fluidu.

B. Ci hè pocu resistenza durante l'apertura è chjude.Comparativamente parlante à a valvula di u globu, l'apertura è a chjusa di a valvola di a porta hè menu risparmiu di travagliu postu chì a direzzione di u muvimentu di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u flussu.

C. A direzzione di u flussu di u mediu hè senza restrizioni.Siccomu u mediu pò scorri in ogni direzzione da ogni latu di a vàlvula di a porta, pò serve à u so propiu scopu è hè più adattatu per i pipelines induve a direzzione di u flussu di u media pò cambià.

D. Hè una struttura più corta.A lunghezza strutturale di a valvola di u globu hè più corta di quella di a valvola di a porta, perchè u discu di a valvola di u globu hè posizionatu orizzontalmente in u corpu di a valvola mentre a valvola di a valvola di a porta hè posizionata verticalmente in u corpu di a valvola.

E. Capacità di sealing efficace.A superficia di sigillatura hè menu degradata quandu hè completamente aperta.

② Inconvenienti di a valvola di porta

A. Hè simplice per dannà a superficia di sealing.A superficia di sigillatura di a porta è u sediu di a valvula sperimentanu un attritu relativo quandu si apre è si chjude, chì si dannu facilmente è riduce a prestazione di sigillatura è a vita.

B. L'altezza hè sustanziale è i tempi di apertura è chjusi sò longu.U colpu di a piastra di a porta hè grande, una certa quantità di spaziu hè necessariu per l'apertura, è a dimensione esterna hè alta perchè a valvula di a porta deve esse aperta o completamente chjusa mentre apre è chjude.

Struttura cumplessa, lettera C. In paragunà à a valvula di u globu, ci sò più parti, hè più cumplessu di fabricà è mantene, è custa più.

3. A custruzzione di a valvula di a porta

U corpu di a valvula, u bonnet o u supportu, a valvola di valvola, a valvola di valvola, a piastra di a porta, a sede di a valvola, u circulu di imballaggio, l'imballaggio di sigillatura, a glàndula di imballaggio è u dispusitivu di trasmissione custituiscenu a maiò parte di a valvola di porta.

Una vàlvula di bypass (valvola di stop) pò esse ligata in parallelu à i tubi di entrata è di uscita accantu à e valvole di porta di grande diametru o d'alta pressione per diminuisce u torque di apertura è chjusu.Aprite a vàlvula di bypass prima di apre a vàlvula di a porta quandu si usa per equalizà a pressione in ogni latu di a porta.U diametru nominale di a valvula bypass hè DN32 o più.

① U corpu di a valvula, chì forma a parte di pressione di u canali di flussu mediu è hè u corpu principale di a valvula di a porta, hè attaccata direttamente à u pipeline o (equipaggiu).Hè cruciale per mette u sediu di a valvula in u locu, muntà a tappa di a valvula, è unisce a pipeline.L'altezza di a camera interna di a valvula hè relativamente grande perchè a porta in forma di discu, chì hè verticale è si move in su è in falà, deve esse inserita in u corpu di a valvula.A pressione nominale determina largamente a forma di a sezione trasversale di u corpu di a valvula.Per esempiu, u corpu di a valvula di a valvola di bassa pressione puderia esse appiattitu per accurtà a so lunghezza strutturale.

In u corpu di a valvula, a maiò parte di i passaggi medii anu una sezione trasversale circular.Shrinkage hè una tecnica chì pò ancu esse aduprata nantu à valvule di porta cù grandi diametri per calà a dimensione di a porta, a forza di apertura è di chiusura, è u torque.Quandu u shrinkage hè impiegatu, a resistenza di fluidu in a valvula aumenta, pruvucannu una caduta di pressione è l'aumentu di i costi di l'energia.U rapportu di ritirata di u canali ùn deve dunque esse eccessivu.U busbar di l'angolo di inclinazione di u canali ristrettu à a linea centrale ùn deve esse più di 12 °, è u rapportu di u diametru di u canali di u sediu di a valvula à u so diametru nominale deve esse tipicamente trà 0,8 è 0,95.

A cunnessione trà u corpu di a valvula è u pipeline, è ancu u corpu di a valvula è u bonet, hè determinata da a struttura di u corpu di a valvola di a porta.Cast, forgiatu, saldatura forgiata, saldatura cast, è saldatura di piastra di tubu sò tutte l'opzioni per a rugosità di u corpu di a valvola.Per i diametri sottu DN50, i corpi di valvule di casting sò tipicamente usati, i corpi di valvula forgiati sò tipicamenti usati, i valvole di saldatura di casting sò tipicamente usati per i castings integrali chì ùn sò micca specìfichi, è ponu ancu esse aduprati strutture saldate.I corpi di valvule forgiati-saldati sò tipicamente usati per valvule chì anu prublemi cù u prucessu di forgiatura generale.

②U coperchiu di a valvula hà una scatula di imbottitura è hè attaccata à u corpu di a valvula, facendu u principale cumpunente di pressione di a camera di pressione.U coperchiu di a valvula hè dotatu di cumpunenti di supportu di a superficia di a macchina, cum'è noci di stem o meccanismi di trasmissione, per valvole di diametru mediu è chjucu.

③U nut di stem o altri cumpunenti di u dispusitivu di trasmissione sò supportati da u supportu, chì hè attaccatu à u bonet.

④U gambo di a valvula hè direttamente cunnessu cù a noce di gamba o u dispusitivu di trasmissione.A parte di bastone pulita è l'imballu formanu un paru di sigillatura, chì ponu trasmette torque è ghjucà u rolu di apre è chjude a porta.Sicondu a pusizione di u filu nantu à a valvula di a valvula, a valvula di a porta di u troncu è a valvola di a porta di u troncu nascosta sò distinti.

A. Una valvola di porta di gamba rising hè quellu chì u filu di trasmissione hè situatu fora di a cavità di u corpu è chì a valvola di a valvola pò muvimenti su è falà.U nut stem nantu à u supportu o bonet deve esse rotatu per elevà a valvula stem.U filu di u troncu è a noce di u troncu ùn sò micca in cuntattu cù u mediu è per quessa ùn sò micca affettati da a temperatura è a corrosione di u mediu, chì li rende populari.U nut di stem pò rotà solu senza spustamentu up and down, chì hè vantaghju per a lubricazione di a valvula.L'apertura di a porta hè ancu chjara.

B. Valve di a porta di u gambu scuru anu un filu di trasmissione chì si trova à l'internu di a cavità di u corpu è un stem di valvula rotanti.A rotazione di u gambo di a valvula spinghja a noce di u gambo nantu à a piastra di a porta, facendu chì a gamba di a valvola si alza è cade.U tippu di a valvula pò girari solu, ùn si move micca in sopra o in falà.A vàlvula hè difficiuli di gestisce per via di a so altezza chjuca è di a corsa difficiuli di apertura è chjusa.L'indicatori devenu esse inclusi.Hè adattatu per i medii non corrosivi è situazioni cù cundizioni climatichi sfavorevoli perchè a temperatura è a curruzzione di u mediu effettue u cuntattu trà u filu di a valvola di a valvola è a noce di stem è u mediu.

⑤A parte di a coppia cinematica chì pò esse direttamente attaccata à u dispusitivu di trasmissione è trasmette u torque hè custituita da a noce di a valvola è u gruppu di filu di a valvola.

⑥U gambo di a valvula o a noce di gamba pò esse furnita direttamente cù energia elettrica, forza aerea, forza idraulica è travagliu attraversu u dispusitivu di trasmissione.A guida di longa distanza in e centrali elettriche usa spessu volanti, coperchi di valvola, cumpunenti di trasmissione, fusti di cunnessione è accoppiamenti universali.

⑦valve seat Rolling, saldatura, cunnessioni filettati, è altre tecniche sò usati per assicurà u sediu valve à u corpu di valvula in modu chì si pò sigillate cù a porta.

⑧Sposta da i bisogni di u cliente, l'anellu di sigillatura pò esse superficiatu direttamente nantu à u corpu di a valvula per creà una superficia di sigillatura.A superficia di sigillatura pò ancu esse trattata direttamente nantu à u corpu di a valvula per valvole fatti di materiali cum'è ghisa, acciaio inox austeniticu è lega di rame.Per impediscenu chì u mediu sguassate longu u troncu di a valvula, l'imballu hè piazzatu in u stuffing box (stuffing box).


Tempu di post: Jul-21-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu