Elementi basi è mantenimentu di a valvula di porta

A valvola di portahè una valvula universale largamente usata chì hè piuttostu cumuna.Hè soprattuttu utilizatu in a metallurgia, a conservazione di l'acqua è altri settori.U mercatu hà ricunnisciutu a so larga gamma di prestazioni.Inseme à studià a valvula di porta, hà ancu realizatu una investigazione più approfondita nantu à cumu utilizà è risolve i valvuli di porta.

Questa hè una spiegazione larga di u disignu, l'applicazione, a risoluzione di i prublemi, u cuntrollu di qualità è altre caratteristiche di e valvole.

struttura

A valvola di a portastruttura hè custituita da una piastra di porta è un sediu valve, chì sò usati per regulà l'apertura è a chjusa di a valvula.I cumpunenti basi di una valvula di porta include u so corpu, sede, piastra di porta, stem, bonet, stuffing box, packing gland, stem nut, handwheel, etc.A dimensione di u canali pò cambià è u canali pò esse chjusu secondu cumu cambia a pusizione relativa di a porta è a sede di a valvula.A superficia d'accoppiamentu di a piastra di a porta è u sediu di a valvula hè in terra per fà chì a valvula di a porta hè chiusa strettamente.

Valvole di portapò esse divisu in dui categurie: tippu cunei è tipu parallelu, basatu nantu à e diverse forme strutturale di valves gate.

A porta in forma di cunea di i sigilli di valvola di cunea (chiude), utilizendu u spaziu in forma di cune trà a porta è u sediu di a valvula, chì forma un angulu oblicu cù a linea centrale di u canali.Hè pussibule per a piastra cunea per avè unu o dui ram.

Ci hè dui tipi di valvole di porta parallele: quelli cù un mecanismu di espansione è quelli senza, è e so superfici di sigillatura sò perpendiculari à a linea centrale di u canali è paralleli l'una à l'altru.Doppiu rams cù un mecanismu di sparghjera sò prisenti.I cunei di i dui rams paralleli si stendenu nantu à u sediu di a valvula contr'à u gradiente per obstruisce u canali di flussu mentre i ram descendenu.I cunei è i cancelli s'apreranu quandu i rami s'arrizzanu.A cunea hè sustinuta da u capu nantu à a piastra di a porta, chì s'eleva à una certa altezza è separa a superficia currispondente di a piastra.A doppia porta senza mecanismu di espansione usa a pressione di u fluidu per furzà a porta contr'à u corpu di a valvula in u latu di u latu di a valvula per sigillà u fluidu quandu si scorri in u sediu di a valvula longu e duie superfici parallele.

I vàlvuli di gate sò divisi in duie categurie: vàlvula di gate di gamba rising è vàlvula di gate di nasconde basatu nantu à cumu si move u gambo di valvola quandu a porta hè aperta è chjusa.Quandu a vàlvula di a porta di a gamba crescente hè aperta o chjusa, a piastra di a porta è a gamba di a valvola si alzanu è falanu simultaneamente.À u cuntrastu, quandu a valvula di a porta di u ghjacciu dissimulatu hè aperta o chjusa, a piastra di a porta si alza è cade solu è a valvola gira solu.U benefiziu di a vàlvula di a porta di u gambu chì cresce hè chì l'altitudine occupata pò esse ridutta mentre l'altezza di apertura di u canali pò esse determinata da l'altitudine di u gambu di a valvola.

Principii di selezzione di valvula di porta è circustanze

Valvula in forma di V

L'applicazioni per i valvole di porta di lastra includenu:

(1) A vàlvula di porta piatta cù i buchi di deviatore facilita a pulizia di i tubi chì trasportanu gas naturale è oliu.

(2) Impianti di almacenamentu d'oliu raffinatu è pipeline.

(3) Equipamentu per i porti di estrazione di petroliu è gasu.

(4) Sistemi di tubi suspesi pieni di particelle.

(5) Un pipeline di trasmissione per u gasu di a cità.

(6) Plumbing.

U metudu di selezzione di a vàlvula di porta di lastra:

(1) Aduprate valvole a porta di una sola o doppia lastra per i pipelines chì portanu gas naturale è oliu.Aduprate una vàlvula unica di porta cù una valvola di porta piatta aperta s'ellu hè necessariu di pulisce a pipeline.

(2) I valvole di porta piatta cù una sola ram o doppia ram senza buchi di deviatore sò scelti per i pipeline di trasportu di l'oliu raffinatu è l'equipaggiu di almacenamento.

(3) Valvole di porta unica o doppia porta cù sedi flottanti di bastone nascosti è fori di deviazione sò scelti per installazioni portu di estrazione di gas naturale è oliu.

(4) I valvole di porta di lastra in forma di cuteddu sò scelti per i pipelines chì cuntenenu i media di particelle sospese.

Aduprate valvole a porta singola o doppia porta sigillata morbida per i tubi di trasmissione di gas urbani.

(6) Valvole di porta unica o doppia porta cù verghe aperte è senza buchi di deviazione sò scelti per l'installazione di l'acqua di u rubinettu.

valvola a cunea

Scenari d'applicazione per e valvole a cunea: A valvola hè u tipu di valvola più frequentemente utilizatu.In generale, ùn pò micca esse usatu per regulà o throttling è hè solu adattatu per una apertura completa o una chiusura completa.

E valvole di gate di cunea sò tipicamente impiegate in i lochi cù cundizioni operative un pocu duru è senza restrizioni strette per e dimensioni esterne di a valvula.Per esempiu, i cumpunenti di chjusi sò necessarii per mantene a sigillatura à longu andà quandu u mediu di travagliu hè sia à temperatura alta sia pressione alta.

In generale, hè cunsigliatu d'utilizà una valvola di cunea quandu e cundizioni di serviziu dumandanu un rendimentu di sigillatura affidabile, alta pressione, cut-off d'alta pressione (grande differenza di pressione), cut-off di bassa pressione (piccola differenza di pressione), bassu rumore, cavitation è vaporization, alta temperatura, temperature mediu, o temperature bassu (criogenic).Parechje industrii impieganu l'ingegneria di l'approvvigionamentu di l'acqua è di u trattamentu di l'acqua, cumprese l'industria di l'energia, a fusione di petroliu, l'industria petrochimica, l'oliu offshore, u sviluppu urbanu, l'industria chimica è altri.
Critère de sélection :

(1) Requisiti per e proprietà di u fluidu di valvula.I valvole di porta sò scelti per l'applicazioni induve ci hè poca resistenza di flussu, capacità di flussu sustanziale, caratteristiche di flussu eccellenti è esigenze di sigillatura strette.

(2) Un mediu cù alta pressione è temperatura.cum'è a temperatura alta, l'oliu d'alta pressione è u vapore d'alta pressione.

(3) Un mediu criogenicu (bassa temperatura).tali esempiu l'idrogenu liquidu, l'ossigenu liquidu, l'ammonia liquidu è altre sustanzi.

(4) Altu diamitru è bassa pressione.cum'è u trattamentu di l'acqua è l'acqua.

(5) U situ di stallazione: Selezziunate a valvola di a porta cunea di stem dissimulata se l'altezza di a stallazione hè limitata;selezziunà a vàlvula di gate cunea di stem esposta s'ellu ùn hè micca.

(6) I valvule di a porta di cunea sò efficaci solu quandu ponu esse aperti o chjusi;ùn ponu esse regulati o throttled.

Errori cumuni è correzioni

prublemi cumuni di valvola di porta è e so cause

I seguenti prublemi sò spessu ghjunti dopu chì a valvula di a porta hè utilizata com'è u risultatu di l'impatti di a temperatura media, a pressione, a corrosione è u muvimentu relative di e diverse parti di cuntattu.

(1) Fuga: A fuga esterna è a fuga interna sò e duie categurie.A fuga esterna hè u terminu per a fuga à l'esternu di a valvula, è a fuga esterna hè spessu osservata in scatuli di stuffing è cunnessione di flange.

A glandula di imballaggio hè solta;a superficia di u troncu di a valvula hè scraped;u tipu o a qualità di l'imbottitura ùn soddisfa micca i standard;l'imbottitura hè invechjata o u troncu di a valvula hè dannatu.

I seguenti fatturi ponu causà perdite à e cunnessione di flange: materiale di guarnizione inadegwate o dimensione;cattiva qualità di trasfurmazioni di a superficia di sigillatura di flange;bulloni di cunnessione mal stretti;pipeline cunfiguratu senza ragiuni;è una carica addiziale eccessiva generata à a cunnessione.

I causi di a fuga interna di a valvula includenu: A fuga interna causata da a chiusura di a valvula hè causata da danni à a superficia di sigillatura di a valvula o una radica lassa di l'anellu di sigillatura.

(1) U corpu di a valvola, u bonnet, u stelo di a valvula è a superficia di sigillatura di a flange sò spessu mira di corrosione.L'azzione di u mediu è l'emissione di ioni da i fillers è i gaskets sò i principali cause di corrosione.

(2) Scratches: Rugosità localizzata o sbucciatura di a superficia chì succede quandu u sediu di a valvula è a porta si movenu in relazione l'una cù l'altru mentre sò in cuntattu l'una cù l'altru.

Mantenimentu di a valvola di porta

(1) Fixing una fuga di valvula esterna

Per impediscenu a glàndula di tilting è lasciate un spaziu per a compactazione, i bulloni di a glàndula deve esse equilibrati prima di cumpressà l'imballu.Per impediscenu di affettà a rotazione di u gambo di a valvola, chì causanu l'usura di l'imballaggio più veloce, è accurtà a vita di serviziu di l'imballaggio, u gambo di a valvola deve esse rotatu mentre cumpressa l'imballaggio per rende l'imballaggio attorno uniforme e impedisce a pressione di esse troppu stretta. .A superficia di u gambu di a valvula hè scraped, chì face simplice per u flussu di u mediu.Prima di l'usu, a valvula deve esse processata per sguassà i scratch da a so superficia.

Se u gasket hè dannatu, deve esse rimpiazzatu.Se u materiale di a gasket hè stata scelta in modu improperu, deve esse sceltu un materiale chì pò risponde à i requisiti di usu.Se a qualità di trasfurmazioni di a superficia di sigillatura di flange hè sottumessa, a superficia deve esse eliminata è riparata.Finu à esse qualificata, a superficia di sigillatura di a flange hè riprocessata.

Inoltre, un serramentu adattatu di i bulloni di flange, a custruzzione di pipeline chì hè appruvata, è evitendu un stress addiziale eccessivu à e cunnessione di flange sò ancu utili per prevene e perdite di cunnessione di flange.

(2) Fixing valve internu leaking

Quandu l'anellu di sigillatura hè fissatu à a piastra di valvola o à u sediu pressendu o filettatu, a riparazione di a fuga interna implica a caccià a superficia di sigillatura dannata è a radica libera di l'anellu di sigillatura.Ùn ci hè micca prublema cù una radica solta o fuga se a superficia di sigillatura hè trattata immediatamente nantu à u corpu di a valvula è a piastra di valvula.

Se a superficia di sigillatura hè trattata direttamente nantu à u corpu di a valvula è a superficia di sigillatura hè significativamente dannata, a superficia di sigillatura dannata deve esse eliminata prima.Se a superficia di sigillatura hè furmata da un anellu di sigillatura, u vechju anellu deve esse eliminatu è un novu anellu di sigillatura deve esse datu.U novu anellu di sigillatura deve esse cacciatu, è poi a superficia trattata deve esse macinata in una nova superficia di sigillatura.A macinazione pò sbarazzarsi di difetti nantu à a superficia di sigillatura chì sò menu di 0,05 mm di dimensione, cumpresi graffii, grumi, sfracicà, denti è altri difetti.

A radica di l'anellu di sigillatura hè induve a fuga principia.A cinta di tetrafluoroetilene o pittura bianca spessa deve esse aduprata nantu à u sediu di a valvula o in u fondu di u groove di l'anellu di l'anellu di sigillatura quandu hè fissatu da pressu.Quandu l'anellu di sigillatura hè filettatu, a cinta PTFE o pittura bianca spessa deve esse usata trà i filamenti per impedisce u fluidu di fughje trà i filamenti.

(3) Repairing valves corroded

U troncu di a valvula hè spessu piccatu, ma u corpu di a valvula è u bonnet sò tipicamente corrosi uniformi.I prudutti di corrosione deve esse eliminati prima di risolve.Se un troncu di valvula hà pitting pits, deve esse machinatu nantu à un tornu per caccià a depressione è poi chjappà cù un materiale chì si liberarà lentamente cù u tempu.In alternativa, u filler deve esse pulitu cù l'acqua distillata per sbarazzarsi di qualsiasi filler chì puderia dannà a valvula.ioni dannusu.

(4) Touching up dings nantu à a superficia di sigillatura

Pruvate per evitari di graffià a superficia di sigillatura durante l'usu di a valvula, è fate cura di ùn chjude micca cù troppu torque.A macinazione pò sguassà i graffii nantu à a superficia di sigillatura.

Esaminendu quattru valvole di porta

I valvule di porta di ferru custituiscenu un cumpunente significativu di u mercatu è i bisogni di l'utilizatori oghje.Avete bisognu di cunniscenza di l'ispezione di a qualità di u produttu è di u pruduttu stessu per esse un inspectore di qualità di produttu di successu.

Articuli per l'ispezione di a valvola di a porta di ferru

I segni, un gruixu di muru minimu, teste di pressione, teste di cunchiglia, etc. sò i cumpunenti chjave.U spessore di u muru, a pressione è a prova di cunchiglia sò trà elli è sò elementi di ispezione essenziale.I prudutti micca qualificati ponu esse valutati direttamente s'ellu ci sò cose senza qualificazione.

In breve, ùn hè micca dettu chì l'ispezione di a qualità di u produttu hè u stadiu più cruciale di l'ispezione di u produttu cumpletu.Solu cun una cunniscenza approfondita di l'articuli inspeccionati pudemu fà un megliu travagliu di ispezione.Cum'è impiegati di ispezione in prima linea, hè imperativu chì migliumu continuamente a nostra qualità.


Postu tempu: Apr-14-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu