A valvula à saracinescahè una valvula di usu generale largamente aduprata chì hè piuttostu cumuna. Hè soprattuttu aduprata in i settori metallurgicu, di cunservazione di l'acqua è altri. U mercatu hà ricunnisciutu a so larga gamma di prestazioni. In più di studià a valvula à saracinesca, hà ancu realizatu una investigazione più approfondita nantu à cumu utilizà è risolve i prublemi di e valvule à saracinesca.
Quì sottu hè una spiegazione generale di a cuncepzione, l'applicazione, a risoluzione di i prublemi, u cuntrollu di qualità è altre caratteristiche di e valvole à saracinesca.
struttura
A valvula di saracinescaA struttura hè custituita da una piastra di saracinesca è una sede di valvula, chì sò aduprati per regulà l'apertura è a chjusura di a valvula. I cumpunenti basi di una valvula di saracinesca includenu u so corpu, a sede, a piastra di saracinesca, u stelu, u cappellu, a scatula di premistoppa, a pressacavo, u dadu di u stelu, u volante, ecc. A dimensione di u canale pò cambià è u canale pò esse chjusu secondu cumu cambia a pusizione relativa di a saracinesca è di a sede di a valvula. A superficia di accoppiamentu di a piastra di saracinesca è di a sede di a valvula hè rettificata per fà chjude bè a valvula di saracinesca.
Valvole à saracinescapò esse divisu in duie categurie: tipu à cuneu è tipu parallelu, basatu annantu à e diverse forme strutturali di e valvole à saracinesca.
A saracinesca in forma di cuneu di a valvula à saracinesca à cuneu sigilla (chjude), aduprendu u spaziu in forma di cuneu trà a saracinesca è a sede di a valvula, chì forma un angulu oblicu cù a linea centrale di u canale. Hè pussibule chì a piastra à cuneu abbia unu o dui pistoni.
Ci sò dui tipi di valvole à saracinesca parallele: quelle cù un mecanismu di espansione è quelle senza, è e so superfici di tenuta sò perpendiculari à a linea centrale di u canale è parallele trà di elle. Sò presenti doppii pistoni cù un mecanismu di espansione. I cunei di i dui pistoni paralleli si stendenu nantu à a sede di a valvula contr'à a pendenza per ostruisce u canale di flussu mentre i pistoni scendenu. I cunei è e saracinesche si apriranu quandu i pistoni si alzanu. U cuneu hè sustinutu da a sporgenza nantu à a piastra di a saracinesca, chì si alza à una data altezza è separa a superficia currispundente di a piastra. A doppia saracinesca senza mecanismu di espansione usa a pressione di u fluidu per furzà a saracinesca contr'à u corpu di a valvula da u latu di uscita di a valvula per sigillà u fluidu quandu scorre in a sede di a valvula longu e duie superfici di sede parallele.
E valvule à saracinesca sò divise in duie categurie: valvule à saracinesca à stelu ascendente è valvule à saracinesca à stelu nascostu secondu cumu si move u stelu di a valvula quandu a saracinesca hè aperta è chjusa. Quandu a valvula à saracinesca à stelu ascendente hè aperta o chjusa, a piastra di a saracinesca è u stelu di a valvula si alzanu è calanu simultaneamente. In cuntrastu, quandu a valvula à saracinesca à stelu nascostu hè aperta o chjusa, a piastra di a saracinesca si alza è cala solu è u stelu di a valvula gira solu. U benefiziu di a valvula à saracinesca à stelu ascendente hè chì l'altezza occupata pò esse ridutta mentre l'altezza d'apertura di u canale pò esse determinata da l'altezza ascendente di u stelu di a valvula. Chiudete a valvula ruotendu u volante o a maniglia in sensu antiorariu mentre a si guarda.
Principii di selezzione di a valvula à saracinesca è circustanze
Valvula à saracinesca in forma di V
L'applicazioni per e valvole à saracinesca includenu:
(1) A valvula à saracinesca piatta cù fori di deviazione facilita a pulizia di e pipeline chì trasportanu gas naturale è petroliu.
(2) Impianti di almacenamentu di petroliu raffinatu è oleodotti.
(3) Attrezzatura per i porti d'estrazione di petroliu è gasu.
(4) Sistemi di tubi sospesi pieni di particelle.
(5) Una pipeline di trasmissione per u gasu di cità.
(6) Idraulica.
U metudu di selezzione di a valvula à saracinesca di a lastra:
(1) Aduprate valvole à saracinesca à piastra unica o doppia per e pipeline chì trasportanu gas naturale è petroliu. Aduprate una valvula à saracinesca unica cù una valvula à saracinesca piatta à stelu apertu se hè necessaria a pulizia di a pipeline.
(2) E valvole à saracinesca piatta cù un pistone unicu o doppiu pistone senza fori di deviazione sò scelte per e pipeline di trasportu di petroliu raffinatu è l'attrezzature di almacenamentu.
(3) E valvole à saracinesca à saracinesca unica o doppia cù sedi flottanti à asta nascosta è fori di deviazione sò scelte per l'installazioni portuali di estrazione di petroliu è gas naturale.
(4) E valvole à saracinesca in forma di cultellu sò scelte per e pipeline chì cuntenenu particelle in sospensione.
Aduprate valvole à saracinesca piatta à asta ascendente à saracinesca singola o doppia per e tubazioni di trasmissione di gas urbani.
(6) Per l'installazioni d'acqua di rubinettu sò scelte valvole à saracinesca unica o doppia cù aste aperte è senza fori di deviazione.
valvula à saracinesca à cuneu
Scenarii d'applicazione per e valvole à saracinesca à cuneu: A valvula à saracinesca hè u tipu di valvula u più utilizatu. In generale, ùn pò esse aduprata per a regulazione o a strozzatura è hè adatta solu per l'apertura cumpleta o a chjusura cumpleta.
E valvole à saracinesca à cuneu sò tipicamente impiegate in lochi cù cundizioni operative abbastanza difficili è senza restrizioni strette per e dimensioni esterne di a valvula. Per esempiu, i cumpunenti di chjusura sò necessarii per mantene a tenuta à longu andà quandu u mediu di travagliu hè sia à alta temperatura sia à alta pressione.
In generale, hè cunsigliatu d'utilizà una valvula à saracinesca à cuneu quandu e cundizioni di serviziu richiedenu prestazioni di tenuta affidabili, alta pressione, alta pressione di interruzzione (grande differenza di pressione), bassa pressione di interruzzione (piccula differenza di pressione), bassu rumore, cavitazione è vaporizazione, alta temperatura, temperatura media o bassa temperatura (criogenica). Parechje industrie impieganu ingegneria di furnimentu d'acqua è di trattamentu di l'acque reflue, cumprese l'industria energetica, a fusione di petroliu, l'industria petrochimica, u petroliu offshore, u sviluppu urbanu, l'industria chimica è altre.
Criteriu di selezzione:
(1) Requisiti per e proprietà di u fluidu di valvula. E valvole à saracinesca sò scelte per applicazioni induve ci hè poca resistenza à u flussu, una capacità di flussu sustanziale, eccellenti caratteristiche di flussu è requisiti di sigillatura rigorosi.
(2) Un mediu cù alta pressione è temperatura. cum'è alta temperatura, oliu à alta pressione è vapore à alta pressione.
(3) Un mezu criogenicu (à bassa temperatura). Per esempiu, idrogenu liquidu, ossigenu liquidu, ammonia liquida è altre sustanze.
(4) Diametru altu è pressione bassa. cum'è u trattamentu di l'acque reflue è l'acquedotti.
(5) Situ d'installazione: Selezziunate a valvula à saracinesca à cuneu à stelu nascostu se l'altezza d'installazione hè limitata; selezziunate a valvula à saracinesca à cuneu à stelu espostu se ùn l'hè micca.
(6) E valvole à saracinesca à cuneu sò efficaci solu quandu ponu esse cumpletamente aperte o cumpletamente chjuse; ùn ponu esse aghjustate o strozzate.
Errori è correzioni cumuni
prublemi cumuni di e valvole à saracinesca è e so cause
I prublemi seguenti si presentanu spessu dopu chì a valvula à saracinesca hè aduprata per via di l'impatti di a temperatura di u mediu, a pressione, a corrosione è u muvimentu relativu di e diverse parti di cuntattu.
(1) Fuga: A fuga esterna è a fuga interna sò e duie categurie. A fuga esterna hè u termine per a fuga versu l'esternu di a valvula, è a fuga esterna hè spessu osservata in e scatule di riempimentu è in i raccordi di flange.
A premistoppa hè allentata; a superficia di u gambu di a valvula hè raschiata; u tipu o a qualità di u riempimentu ùn risponde micca à i standard; u riempimentu hè invechjatu o u gambu di a valvula hè dannighjatu.
I seguenti fattori ponu causà perdite à e cunnessione di e flange: materiale o dimensione inadeguata di a guarnizione; scarsa qualità di trasfurmazione di a superficia di sigillatura di a flange; bulloni di cunnessione serrati in modu impropriu; tubazione cunfigurata in modu irragionevule; è un caricu supplementu eccessivu generatu à a cunnessione.
E cause di a perdita interna di a valvula includenu: A perdita interna causata da a chjusura lasca di a valvula hè causata da danni à a superficia di tenuta di a valvula o da una radica lassa di l'anellu di tenuta.
(1) U corpu di a valvula, u cappellu, u gambu di a valvula è a superficia di tenuta di a flangia sò spessu bersagli di corrosione. L'azione di u mediu è i rilasci di ioni da i riempitori è e guarnizioni sò e cause principali di corrosione.
(2) Graffii: Ruvidità o sfaldatura lucalizata di a superficia chì si verifica quandu a sede di a valvula è a saracinesca si movenu l'una in relazione à l'altra mentre sò in cuntattu l'una cù l'altra.
Mantenimentu di a valvula à saracinesca
(1) Riparazione di una perdita di valvula esterna
Per impedisce chì a pressagomma si inclini è lasci un spaziu per a cumpattazione, i bulloni di a pressagomma devenu esse equilibrati prima di cumpressà a guarnizione. Per impedisce di influenzà a rotazione di u stelu di a valvula, pruvucendu una usura più rapida di a guarnizione è accorciendu a durata di vita di a guarnizione, u stelu di a valvula deve esse giratu mentre si cumprime a guarnizione per rende a guarnizione intornu à ella uniforme è impedisce chì a pressione sia troppu stretta. A superficia di u stelu di a valvula hè raschiata, ciò chì facilita u scorrimentu di u fluidu. Prima di l'usu, u stelu di a valvula deve esse trattatu per rimuovere i graffi da a so superficia.
Sè a guarnizione hè dannighjata, deve esse rimpiazzata. Sè u materiale di a guarnizione hè statu sceltu in modu incorrectu, deve esse sceltu un materiale chì pò risponde à i requisiti d'usu. Sè a qualità di trasfurmazione di a superficia di sigillatura di a flangia hè inferiore à a media, a superficia deve esse rimossa è riparata. Finu à ch'ella sia qualificata, a superficia di sigillatura di a flangia hè riprocessata.
Inoltre, un serramentu adeguatu di i bulloni di a flangia, una custruzzione adatta di e tubazioni è l'evitazione di tensioni supplementari eccessive à e cunnessione di e flange sò ancu utili per prevene e perdite di e cunnessione di e flange.
(2) Riparazione di perdite di valvula interna
Quandu l'anellu di tenuta hè fissatu à a piastra o à u sedile di a valvula per pressione o filettatura, a riparazione di a perdita interna implica a rimuzione di a superficia di tenuta dannighjata è di a radica libera di l'anellu di tenuta. Ùn ci hè micca prublema cù una radica libera o una perdita se a superficia di tenuta hè trattata immediatamente nantu à u corpu di a valvula è a piastra di a valvula.
Sè a superficia di sigillatura hè trattata direttamente nantu à u corpu di a valvula è a superficia di sigillatura hè significativamente dannighjata, a superficia di sigillatura dannighjata deve esse prima rimossa. Sè a superficia di sigillatura hè furmata da un anellu di sigillatura, u vechju anellu deve esse rimossu è un novu anellu di sigillatura deve esse messu. U novu anellu di sigillatura deve esse cacciatu, è dopu a superficia trattata deve esse macinata in una nova superficia di sigillatura. A macinazione pò eliminà i difetti nantu à a superficia di sigillatura chì sò menu di 0,05 mm, cumpresi graffi, grumi, schiacciamenti, ammaccature è altri difetti.
A radica di l'anellu di tenuta hè induve a perdita principia. Un nastro di tetrafluoroetilene o una pittura bianca spessa devenu esse aduprati nantu à a sede di a valvula o in u fondu di a scanalatura di l'anellu di tenuta quandu hè fissatu pressendu. Quandu l'anellu di tenuta hè filettatu, un nastro di PTFE o una pittura bianca spessa devenu esse aduprati trà i fili per impedisce a fuga di fluidu trà i fili.
(3) Riparazione di valvole corrose
U gambu di a valvula hè spessu pittatu, ma u corpu di a valvula è u cappucciu sò tipicamente corrosi uniformemente. I prudutti di corrosione devenu esse eliminati prima di a riparazione. Se un gambu di valvula hà pittatu, deve esse machinatu nantu à un tornu per rimuovere a depressione è poi riempitu cù un materiale chì si libererà lentamente cù u tempu. In alternativa, u riempitore deve esse pulitu cù acqua distillata per sbarrazzassi di qualsiasi riempitore chì puderia dannà u gambu di a valvula. ioni dannosi.
(4) Ritoccamentu di ammaccature nantu à a superficia di sigillatura
Pruvate à evità di graffià a superficia di sigillatura mentre aduprate a valvula, è fate attenzione à ùn chjude la cù troppu torsione. A macinazione pò eliminà i graffi nantu à a superficia di sigillatura.
Esaminendu quattru valvole à saracinesca
E valvole à saracinesca in ferru custituiscenu una cumpunente significativa di u mercatu è di i bisogni di l'utilizatori oghje. Duvete esse infurmatu nantu à l'ispezione di a qualità di u produttu è ancu nantu à u produttu stessu per esse un ispettore di qualità di u produttu di successu.
articuli per l'ispezione di a valvula di saracinesca di ferru
I segni, un spessore minimu di u muru, e prove di pressione, e prove di u gusciu, ecc. sò i cumpunenti chjave. U spessore di u muru, a pressione è a prova di u gusciu sò trà elli è sò elementi d'ispezione essenziali. I prudutti micca qualificati ponu esse valutati direttamente s'ellu ci sò cose micca qualificate.
In breve, hè evidente chì l'ispezione di a qualità di u produttu hè a tappa a più cruciale di l'ispezione cumpleta di u produttu. Solu avendu una cunniscenza approfondita di l'articuli ispezionati pudemu fà un travagliu d'ispezione megliu. Cum'è impiegati d'ispezione in prima linea, hè imperativu chì migliuremu continuamente a nostra qualità.
Data di publicazione: 14 d'aprile 2023