Estrazione di nutrienti, risparmiu di risorse attraversu u riciclamentu di l'acqua di l'allevamentu

Troppu cose boni
Per seculi, i agricultori anu utilizatu u so manure com'è fertilizante.Stu manure hè riccu in nutrienti è acqua è hè simplicemente spargugliatu in i campi per aiutà i culturi.In ogni casu, l'allevamentu di l'animali à grande scala chì domina l'agricultura muderna oghje pruduce assai più manure ch'ellu si pruduce nantu à a stessa quantità di terra.

"Ancu se u manure hè un bonu fertilizante, a diffusione pò causà scorrimentu è inquinate fonti d'acqua preziosa", disse Thurston."A tecnulugia di LWR pò ricuperà è purificà l'acqua, è cuncentra i nutrienti da e fognature".

Ellu disse chì stu tipu di trasfurmazioni riduce ancu u voluminu tutale di trasfurmazioni, "furnendu una alternativa rentabile è ecologica per l'operatori di l'allevamentu".

Thurston spiegò chì u prucessu implica u trattamentu di l'acqua meccanica è chimica per separà i nutrienti è i patogeni da e feces.

"Funca nantu à a separazione è a cuncentrazione di nutrienti solidi è preziosi cum'è fosforu, potassiu, ammonia è nitrogenu", disse.

Ogni passu di u prucessu cattura diversi nutrienti, è dopu, "l'ultima tappa di u prucessu usa un sistema di filtrazione di membrana per ricuperà l'acqua pulita".

À u listessu tempu, "zero emissioni, cusì tutte e parte di l'ingaghjamentu iniziale di l'acqua sò riutilizate è riciclate, cum'è una pruduzzioni preziosa, reutilizata in l'industria di l'allevamentu", disse Thurston.

U materiale influente hè una mistura di manure di bestiame è acqua, chì hè alimentata in u sistema LWR per mezu di una pompa à vite.U separatore è u screnu eliminanu i solidi da u liquidu.Dopu chì i solidi sò separati, u liquidu hè cullatu in u tank di trasferimentu.A pompa utilizata per trasfurmà u liquidu à u stadiu di rimuzione di solidi fini hè uguali à a pompa di ingressu.U liquidu hè poi pompatu in u tank di alimentazione di u sistema di filtrazione di membrana.

A pompa centrifuga conduce u liquidu attraversu a membrana è separa u flussu di prucessu in nutrienti cuncentrati è acqua pulita.A valvula di throttle à l'estremità di scaricamentu di nutrienti di u sistema di filtrazione di a membrana cuntrola u rendiment di a membrana.

Valve in u sistema
LWR usa dui tipi divalvolein u so sistema-valvole globu per throttling sistemi di filtrazione di membrana èvalvole a sferaper isolamentu.

Thurston spiegò chì a maiò parte di e valvule di bola sò valvule di PVC, chì isolanu i cumpunenti di u sistema per u mantenimentu è u serviziu.Certi valvuli più chjuchi sò ancu usati per cullà è analizà e mostre da u flussu di prucessu.A vàlvula d'arrestu aghjusta u flussu di scaricamentu di a filtrazione di a membrana in modu chì i nutrienti è l'acqua pulita ponu esse separati da un percentinu predeterminatu.

"I valvuli in questi sistemi anu da esse capace di sustene i cumpunenti in i feci", disse Thurston."Questu pò varià secondu a zona è u bestiame, ma tutte e nostre valvule sò in PVC o in acciaio inox.I sedi di a valvula sò tutti EPDM o gomma nitrile ", aghjunse.

A maiò parte di e valvule in tuttu u sistema sò operati manualmente.Ancu s'ellu ci sò alcune valvule chì cambianu automaticamente u sistema di filtrazione di a membrana da u funziunamentu normale à u prucessu di pulizia in situ, sò operati elettricamente.Dopu chì u prucessu di pulizia hè cumpletu, sti valvuli seranu disenergizzati è u sistema di filtrazione di a membrana serà cambiatu in u funziunamentu normale.

Tuttu u prucessu hè cuntrullatu da un controller di logica programabile (PLC) è una interfaccia operatore.U sistema pò esse accessu remotamente per vede i paràmetri di u sistema, fà cambiamenti operativi è risolve i prublemi.

"U più grande sfida à e valvole è l'attuatori in questu prucessu hè l'atmosfera corrosiva", disse Thurston."U fluidu di prucessu cuntene ammoniu, è u cuntenutu di ammonia è H2S in l'atmosfera di l'edificiu hè ancu assai bassu".

Ancu se e diverse regioni geografiche è tipi di bestiame facenu sfide sfarente, u prucessu di basa generale hè u listessu per ogni locu.A causa di e sottili differenze trà i sistemi per trasfurmà diversi tipi di feci, "Prima di custruisce l'equipaggiu, testeremu i feci di ogni cliente in u laboratoriu per determinà u megliu pianu di trattamentu.Questu hè un sistema persunalizatu ", disse Seuss.

A dumanda crescente
Sicondu u Rapportu di u Sviluppu di e Risorse di l'Acqua di e Nazioni Unite, l'agricultura conta attualmente u 70% di l'estrazione d'acqua dolce di u mondu.À u listessu tempu, da u 2050, a produzzione alimentaria mundiale duverà aumentà di 70% per risponde à i bisogni di circa 9 miliardi di persone.Se ùn ci hè micca un avanzamentu tecnologicu, hè impussibile

Soddisfà sta dumanda.Novi materiali è innovazioni ingegneria cum'è u riciclamentu di l'acqua di l'allevamentu è l'innuvazioni di valve sviluppate per assicurà u successu di sti sforzi significanu chì u pianeta hè più prubabile di avè risorse d'acqua limitate è preziose, chì aiutanu à alimentà u mondu.

Per più infurmazione nantu à stu prucessu, visitate www.LivestockWaterRecycling.com.


Tempu di post: 19-aug-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu