Sceglite una valvola di sfera in PVC

I numerosi vantaghji di e valvole di sfera PVC facenu una scelta eccellente per una varietà di applicazioni.Ci sò certi fatturi à cunsiderà quandu decide di cumprà una valvula di bola, soprattuttu aValvula à sfera PVC.Mentre chì u PVC hè capaci di sustene una varietà di cundizioni, l'accordu propiu trà a valvula è l'applicazione hè assai impurtante quandu selezziunate una valvola di bola PVC.

Scelta di valvola di sfera in PVC
disignu di buchi
Mentre a forma bidirezionale di valvule PVC hè a più cumuna, ci sò altri disinni di buchi chì ponu aiutà à migliurà l'efficienza di l'applicazione.I disinni di fori à trè vie includenu cunfigurazioni T-port è L-port per applicazioni induve u flussu di fluidu hè mischju, distribuitu è ​​deviatu.Questi disinni di buchi sò assai utili per parechji fluidi è diversi tipi di flussu.

cunniscenza di i media
Unu di i mutivi di u sviluppu di valvule di bola di PVC in l'anni 1950 era media chì necessitava una manipulazione speciale.I valvule di bola di PVC sò adattati per i media corrosivi, cum'è l'acqua salata, l'acidu, l'alkali, i suluzioni di sali è i solventi organici, chì ponu dannà altri materiali.Capisce e caratteristiche di u mediu hè un aspettu impurtante di u prucessu di selezzione.

Coefficient di temperatura
A temperatura hè un fattore maiò in parechje applicazioni di fabricazione è deve esse cunsideratu currettamente quandu selezziunate una valvola di bola PVC.A struttura chimica di u materiale PVC hè un fattore di guida quandu sceglite una valvola di bola di PVC, postu chì u PVC hè propensu à degrada è cambià in certi cundizioni.

effetti di stress
Assai cum'è a temperatura, a prissioni pò influenzà assai l'adattabilità di aValvula à sfera PVCper una applicazione.In questu casu, a struttura di u PVC pò ancu esse u fattore decisivu.

in cunclusioni
A vàlvula di bola di PVC o di cloruru di polivinile hè una vàlvula di plastica on-off cù una bola rotativa cù un pirtusu chì ferma u flussu di media girando a bola un quartu di volta.
U core di uValvula à sfera PVChè una bola rotante, chjamata bola rotante.U troncu à a cima di a bola hè u mecanismu chì gira a bola, chì pò esse fatta manualmente o automaticamente, secondu u disignu di a valvula.
Diversi tipi di valvole di sfera in PVC sò pensati per risponde à applicazioni specifiche.Sò categurizzati per u numeru di porti, u tipu di sediu, l'assemblea di u corpu, i passaggi di bola è a dimensione di u foru.
U materiale di basa di a valvula di bola di PVC hè u clorur di polivinile, chì hè una resina di vinile.U terminu PVC si riferisce à diversi materiali PVC cù diverse forze, proprietà è proprietà.
L'usu normale di valvule di sfera di PVC hè di taglià o cunnetta i media in pipelines è per u cuntrollu è a regulazione di u fluidu.

 


Tempu di Postu: 29-Sep-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu