Cause di prublemi in u prucessu di stampatura à iniezione di raccordi di tubi in PVC

I raccordi di tubi di stampaggio iniezione spessu scontranu u fenomenu chì u moldu ùn pò micca esse riempitu in u prucessu di trasfurmazioni.Quandu a machina di stampatura à iniezione hà cuminciatu à travaglià, perchè a temperatura di u moldu era troppu bassu, a perdita di calore di u materiale di PVC fusu era grande, chì era propensu à a solidificazione precoce, è a resistenza di a cavità di u moldu era grande, è u materiale ùn pudia micca. riempie a cavità.Stu fenominu hè normale è tempuranee.Si sparirà automaticamente dopu à l'iniezione cuntinuu di stampi digitale.Se u moldu ùn pò micca esse cumpletu tuttu u tempu, cunzidira e seguenti cundizioni è fate l'aghjustamenti appropritati:

 

Bolle nantu à a pipa

I bolle di calore sò generati per via di a temperatura di riscaldamentu alta.A temperatura di prucessu troppu alta pruvucarà bolle in i volatili in a materia prima, è ancu decompone parzialmente uPVCmateriale per pruduce bolle, chì sò cumunimenti cunnisciuti cum'è bolle calde.Aghjustate bè a velocità di iniezione

A velocità di iniezione hè troppu veloce.Perchè u prucessu di mudificazione diPVC-UI prudutti stampati à iniezione duveranu aduttà una velocità di iniezione più bassa è una pressione di iniezione più alta.A velocità di iniezione pò esse aghjustata in modu adattatu.

Se a porta hè troppu chjuca o a sezione di u canali di flussu hè troppu chjuca, a resistenza di u flussu di materiale hè troppu grande.A sezione di a porta è di u corridore pò esse allargata per riduce a resistenza di u flussu di fusione.

U cuntenutu di l'umidità o altre materia volatile in a materia prima hè troppu altu o a materia prima hè stata guardata per troppu longu, è l'umidità in l'aria hè assorbita.Cuntrolla strettamente u cuntenutu di volatili in a materia prima quandu si compra a materia prima, è a materia prima è ausiliaria ùn deve esse guardata per troppu longu durante i periodi o regioni cù alta umidità in l'aria.

 

Poveru gloss di u produttu

A lucentezza di a superficia di i prudutti stampati in PVC hè largamente ligata à a fluidità di i materiali PVC.Per quessa, migliurà a fluidità di i materiali hè una misura impurtante per migliurà i prudutti.Perchè a temperatura di u materiale fusu hè bassu è a fluidità di u materiale hè povira, a temperatura di riscaldamentu di u materiale pò esse aumentata in modu adattatu, in particulare a temperatura à a bocca.

A furmula hè irragionevule, perchè a plasticizazione di u materiale ùn hè micca in u locu o u filler hè troppu, a formula deve esse aghjustata, è a qualità di plasticizazione è a fluidità di u materiale deve esse migliurata per mezu di a cumminazione raghjone di aiuti di trasfurmazioni, è a quantità di filler deve esse cuntrullata.

Raffreddamentu insufficiente di u muffa, migliurà l'effettu di raffreddamentu di u muffa.Se a dimensione di a porta hè troppu chjuca o a sezione trasversale di u corridore hè troppu chjuca, a resistenza hè troppu grande.Pudete aumentà a sezione trasversale di u corridore in modu adattatu, aumentà a porta, è riduce a resistenza.

U cuntenutu di umidità o altri volatili in a materia prima hè troppu altu.A materia prima pò esse secca cumplettamente, o l'umidità o volatili ponu esse eliminati da u materiale.Se l'exhaust hè poviru, un groove di scarico pò esse aghjuntu o a pusizione di a porta pò esse cambiata.

 

Ci sò linee di saldatura evidenti

A temperatura di u materiale fusu hè bassu, è a temperatura di riscaldamentu di a canna pò esse aumentata in modu adattatu, soprattuttu a temperatura di a bocca deve esse aumentata.Se a pressione di iniezione o a velocità di iniezione hè bassa, a pressione di iniezione o a velocità di iniezione pò esse aumentata in modu adattatu.

Se a temperatura di u moldu hè bassu, a temperatura di u moldu pò esse aumentata in modu adattatu.Se a porta hè troppu chjuca o a sezione trasversale di u corridore hè troppu chjuca, pudete aumentà u corridore o ingrandà a porta in modu adattatu.

Scaru scarico di muffa, migliurà a prestazione di scarico di muffa, aghjunghje scanalature di scarico.U voluminu di u slug friddu hè troppu chjucu, perchè u voluminu di u slug friddu pò esse aumentatu in modu adattatu.

A quantità di lubricante è stabilizzante in a formula hè troppu, è a so quantità pò esse aghjustata.U paràmetru di a cavità hè irragionevule è u so layout pò esse aghjustatu.

 

Severi segni di lavanda

A pressione di iniezione di Gaoan hè bassa, cusì a pressione di iniezione pò esse aumentata in modu adattatu.U tempu di mantene a pressione stabilita ùn hè micca abbastanza, pudete aumentà u tempu di mantene a pressione in modu adattatu.

U tempu di raffreddamentu stabilitu ùn hè micca abbastanza, pudete aumentà u tempu di rinfrescante in modu adattatu.Se a quantità di sol hè insufficiente, cresce a quantità di sol in modu adattatu.

U trasportu d'acqua di u moldu hè irregolare, è u circuitu di rinfrescante pò esse aghjustatu per fà tutte e parte di u moldu rinfriscà uniformemente.A dimensione strutturale di u sistema di gating di muffa hè troppu chjuca, è a porta pò esse allargata o e dimensioni di a sezione trasversale principale, ramu è corridore pò esse allargate.

 

Difficile à demold

A difficultà in demolding hè causata da u muffa è u prucessu impropriu, ma in a maiò parte di i casi hè causata da u mecanismu di demolding impropriu di u moldu.Ci hè un mecanismu di ganciu di materiale in u mecanismu di demolding, chì hè rispunsevule per caccià u materiale friddu à u principale, u corridore è a porta: u mecanismu di ejection usa a barra di ejector o a piastra superiore per eject u pruduttu da u muffa mobile.Se l'angolo di demolding ùn hè micca abbastanza, u demolding serà difficiule.Ci deve esse abbastanza pressione pneumatica durante l'ejection pneumatica è u demolding., Altrimenti, ci saranu difficultà à demolding.Inoltre, u dispusitivu di tiratura di u core di a superficia di separazione, u dispusitivu di tiramentu di u core di filu, etc. sò tutti i parti impurtanti in a struttura di demolding, è u disignu impropriu pruvucarà a difficultà di demolding.Dunque, in u disignu di u muffa, u mecanismu di demolding hè ancu una parte chì deve esse attentu.In quantu à u cuntrollu di u prucessu, a temperatura troppu alta, troppu alimentazione, a pressione di iniezione troppu alta è u tempu di rinfrescante troppu longu pruvucarà difficultà di demoulding.

 

In riassuntu, diversi prublemi di qualità saranu in u processu diPVC-Ui prudutti stampati iniezione, ma i mutivi di sti prublemi sò in l'equipaggiu, muffa, formule, è prucessi.Sempre chì ci sò equipaghji è muffa cumpletu, formule è prucessi ragiunate, i prublemi ponu esse evitati.Ma in a pruduzzione attuale, issi prublemi spessu appariscenu, o cumpariscenu senza sapè i ragiuni è i suluzioni, secondu l'accumulazione di sperienza.Una sperienza operativa ricca hè ancu una di e cundizioni per assicurà u pruduttu perfettu.


Tempu di post: 18-novembre-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu