Si pò mischjà e valvole d'intercettazione è e valvole di gate ?

À un certu puntu, a valvula di u globu è a valvula di a porta pò esse dichjaratu chì anu parechje cunnessione.Pò esse dettu chì a valvula di u globu è a valvola di a porta pò esse veramente mischiate?Shanghai Dongbao Valve Manufacturing Co., Ltd. hè quì per risponde à sta quistione per voi.

1. Struttura
Quandu u spaziu di stallazione hè limitatu, fate attenzione à a selezzione:
Uvalvola di portapò esse strettu chjusu cù a superficia di sigillatura secondu a pressione media, per ottene l'effettu di nisuna fuga.Quandu si apre è si chjude, u core di a valvula è a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula sò sempre in cuntattu è strofinate l'una cù l'altru, cusì a superficia di sigillatura hè faciule da portà.Quandu a valvula di a porta hè vicinu à chjude, a diferenza di pressione trà a parte anteriore è posteriore di u pipeline hè grande, chì face chì a superficia di sigillatura s'usera più seria.
A struttura di a vàlvula di a porta serà più cumplicata ch'è a vàlvula d'arrestu.Da u puntu di vista di l'apparizione, a valvula di a porta hè più altu ch'è a valvola d'arrestu è a valvola di chjude hè più longa di a valvola di a porta in u casu di u listessu calibre.Inoltre, a valvula di a porta pò esse divisa in bastone brillanti è bastone scuru.A valvula d'arrestu ùn hè micca.
2. Principiu di travagliu
Quandu a vàlvula d'arrestu hè aperta è chjusa, u gambu si alza, vale à dì, quandu a rota di a manu hè girata, a rota di a manu girarà è si alzarà inseme cù u gambu.A vàlvula di a porta gira a rota di a manu per fà chì u gambo di a valvula si move in su è in giù, è a pusizione di a rota di a manu resta invariata.
U flussu di u flussu hè diversu, a valvula di a porta hè necessaria per esse aperta o cumplettamente chjusa, ma a valvula di stop ùn hè micca necessariu.A vàlvula d'arrestu hà specificatu direzzione di ingressu è di uscita, è a vàlvula di porta ùn hà micca esigenze di direzzione di ingressu è di uscita.
Inoltre, a vàlvula di a porta hà solu dui stati: cumplettamente aperta o sanu chjusa, u cursu di apertura è chjusu di a porta hè grande, è u tempu di apertura è chjusu hè longu.U colpu di u muvimentu di a vàlvula di a vàlvula di a vàlvula d'arrestu hè assai più chjuca, è a piastra di a vàlvula di a vàlvula d'arrestu pò esse fermata in un certu locu durante u muvimentu per l'ajustamentu di u flussu.A vàlvula di a porta pò esse usata solu per taglià, è ùn hà micca altre funzioni.
3. Differenza di rendiment
A vàlvula d'arrestu pò esse usata per u cut-off è l'ajustamentu di u flussu.A resistenza di u fluidu di a valvula di u globu hè relativamente grande, è hè più laboriosa per apre è chjude, ma perchè a distanza trà a piastra di a valvola è a superficia di sigillatura hè corta, a corsa di apertura è di chjude hè corta.
Perchè uvalvola di portapò esse solu apertu è chjusu cumplettamente, quandu hè completamente apertu, a resistenza di u flussu mediu in u canali di u corpu di a valvula hè quasi zero, cusì l'apertura è a chjusa di a valvola di a porta serà assai risparmiu di travagliu, ma a porta hè luntanu. da a superficia di sigillatura è u tempu di apertura è chjusu hè longu..
4. Installazione è flussu
L'effettu di a vàlvula di porta in e duie direzzione hè u stessu.Ùn ci hè micca esigenza per a direzzione di ingressu è outlet per a stallazione, è u mediu pò circulà in i dui direzzione.A vàlvula d'arrestu deve esse stallata in stretta cunfurmità cù a direzzione di a freccia marcata nantu à u corpu di a valvula.Ci hè ancu una stipulazione chjara nantu à a direzzione di l'entrata è di l'output di a valvula d'arrestu.a valvula di u mo paese "Sanhua" stipula chì a direzzione di u flussu di a valvula d'arrestu serà da cima à fondu.
A valvula d'arrestu hè bassa è alta.Da l'esternu, hè evidenti chì u pipeline ùn hè micca nantu à a linea horizontale di una fase.U percorsu di u flussu di a valvula di porta hè nantu à una linea horizontale.U colpu di a valvula di a porta hè più grande di quella di a valvola di stop.
Da a perspettiva di a resistenza di u flussu, a resistenza di u flussu di a valvola di a porta hè chjuca quandu hè completamente aperta, è a resistenza di u flussu di a valvola di stop di carica hè grande.U coefficient di resistenza à u flussu di a vàlvula di a porta ordinaria hè di circa 0,08 ~ 0,12, a forza di apertura è di chiusura hè chjuca, è u mediu pò scorri in duie direzzione.
A resistenza di flussu di e valvole di chjude ordinariu hè 3-5 volte quella di e valvole di porta.Quandu si apre è chjude, deve esse furzatu à chjude per ottene u segellu.U core di a valvula di a valvula di stop ùn hè micca in cuntattu cù a superficia di sigillatura quandu hè cumplettamente chjusa, cusì l'usura di a superficia di sigillatura hè assai chjuca.A valve di arrestu chì deve aghjunghje un attuatore per via di a forza di u flussu principale deve esse attentu à u mecanismu di cuntrollu di torque Adjustment.
Quandu a vàlvula chjusa hè stallata, u mediu pò entre da sottu à u core di a valvula è entra da sopra in dui maneri.
U vantaghju di u mediu chì entra da sottu à u core di a valvula hè chì l'imballaggio ùn hè micca sottumessu à pressione quandu a valvula hè chjusa, chì pò allargà a vita di serviziu di l'imballaggio, è pò rimpiazzà l'imballaggio quandu a pipa davanti à a valvula hè sottu. pressione.
U svantaghju di u mediu chì entra da u fondu di u core di a valvula hè chì u torque di guida di a valvula hè relativamente grande, circa 1,05 ~ 1,08 volte quellu di l'entrata di sopra, u troncu di a valvula hè sottumessu à una grande forza axial, è a valvula di valve. hè faciule da piegà.
Per quessa, u modu chì u mediu entra da quì sottu hè generalmente adattatu solu per i valvule di stop di diametru chjucu (sottu DN50).Per i valdi di stop sopra DN200, u mediu entra da sopra.A valvula d'arrestu elettricu generalmente adopta a manera chì u mediu entra da sopra.
U svantaghju di a manera chì u mediu entra da sopra hè ghjustu u cuntrariu di a manera chì u mediu entra da quì sottu.In fatti, si pò flussu in e duie direzzione, solu cunsiderà diverse perspettivi.
5. Sigillo
A superficia di sigillatura di u globuvalvulahè un picculu latu trapezoidale di u core di a valvula (vede a forma di u core di a valvula per i dettagli).Una volta chì u core di a valvula hè cascata, hè equivalente à chjude a valvula (se a diferenza di pressione hè grande, sicuru chì a chjusa ùn hè micca stretta, ma l'effettu anti-reverse ùn hè micca male).A vàlvula di a porta hè sigillata da u latu di a piastra di a porta di u core di a valvula, l'effettu di sigillatura ùn hè micca bonu cum'è a valvula d'arrestu, è u core di a valvula ùn serà micca chjusu cum'è a valvula di stop quandu u core di a valvula casca.


Tempu di posta: 27-aug-2021

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu