Cunniscenza basica di valvola di porta

Valvula di portahè u pruduttu di a rivoluzione industriale.Ancu s'è certi disinni di valvula, cum'è valve di globu è valve di plug, esistenu per un bellu pezzu, i valvuli di gate anu occupatu una pusizione dominante in l'industria per decennii, è solu di pocu tempu anu cedutu una grande quota di mercatu à i disinni di valvula di sfera è valvola a farfalla. .

A sfarenza trà a valvola di porta è a valvola di sfera, a valvola di plug è a valvola di farfalla hè chì l'elementu di chjusu, chjamatu discu, porta o occluder, s'alza à u fondu di a valvola di valve o spindle, esce da a via d'acqua è entra in a cima di a valvola, chjamata bonet, . è gira à traversu u spindle o spindle in parechje volte.Queste valvule chì si apre in un muvimentu lineale sò ancu cunnisciute cum'è valvole multi-turni o lineari, à u cuntrariu di e valvole di quartu di turnu, chì anu un troncu chì gira à 90 gradi è ùn sò micca nurmale.

I valvole di porta sò dispunibuli in decine di materiali diffirenti è valutazioni di pressione.Varianu in dimensioni da u NPS chì si adatta à a vostra manu ½ Inch à un grande camion NPS 144 inch.I valvole di porta sò custituiti da fusioni, forgiati, o cumpunenti fabbricati da saldatura, ancu s'è u disignu di casting domina.

Unu di l'aspetti più desiderati di e valvole di porta hè chì ponu esse aperti cumplettamente cù pocu obstruczione o attritu in i buchi di flussu.A resistenza di u flussu furnita da a valvola di a porta aperta hè quasi uguale à quella di una seccione di pipa cù a stessa dimensione di u portu.Dunque, e valvole di porta sò sempre assai cunsiderate per l'applicazioni di bloccu o on / off.In certi nomenclatura di valvula, i valvuli di porta sò chjamati valve di globu.

I vàlvule di porta sò generalmente micca adattati per regulà u flussu o operanu in ogni direzzione altru ch'è a piena apertura o piena chiusa.Aduprà una valvula parzialmente aperta per throttle o regulà u flussu pò dannà a piastra di a valvula o l'anellu di a sede di a valvula, perchè in un ambiente di flussu parzialmente apertu chì provoca turbulenza, a superficia di u sediu di a valvula si scontranu cù l'altri.

Stile di valvola di porta

Da l'esternu, a maiò parte di e vàlvule di porta sò simili.Tuttavia, ci sò parechje pussibulità di disignu diffirenti.A maiò parte di e vàlvule di porta sò custituiti da un corpu è un bonnet, chì cuntene un elementu di chjusu chjamatu discu o porta.L'elementu di chjusu hè cunnessu à u troncu chì passa per u bonet è infine à u volante o un altru drive per operarà u troncu.A pressione intornu à u troncu di a valvula hè cuntrullata da l'imballaggio chì hè cumpressu in a zona di imballaggio o in a camera.

U muvimentu di a piastra di a vàlvula nantu à u gambo di a vàlvula determina se u gambo di a vàlvula s'alza o s'avvita in a piastra di a vàlvula durante l'apertura.Questa reazione definisce ancu i dui stili principali di stem/disc per e valve di gate: rising stem o non rising stem (NRS).U troncu crescente hè u stilu di cuncepimentu di stem / discu più populari in u mercatu industriale, mentre chì u troncu non crescente hè longu favuritu da l'industria di l'acqua è di a pipeline.Certi appiicazioni di navi chì anu sempre aduprà valvole di porta è anu spazii chjuchi utilizanu ancu u stilu NRS.

U disignu di stem / bonet più cumuni nantu à e valvole industriali hè u filu esternu è u giogo (OS&Y).U disignu OS&Y hè più adattatu per l'ambienti corrosivi perchè i filamenti sò situati fora di l'area di sigillatura fluida.Differisce da altri disinni in chì u volante hè attaccatu à u bushing à a cima di u jugo, micca à u gambu stessu, perchè u volante ùn si suscita micca quandu a valvula hè aperta.

Segmentazione di u mercatu di valvule di porta

Ancu s'è in l'ultimi 50 anni, e valvole rotative à l'angolo drittu anu occupatu una grande parte in u mercatu di e valvole di porta, alcune industrii anu sempre assai di elli, cumprese l'industria di l'oliu è u gasu.Ancu se e valvole di sfera anu avanzatu in i pipeline di gas naturale, i pipeline di petroliu crudu o di liquidu sò sempre u locu di valvole di porta in parallelu.

In u casu di dimensioni più grande, e valvole di porta sò sempre a scelta principale per a maiò parte di l'applicazioni in l'industria di raffinazione.A robustezza di u disignu è u costu tutale di pruprietà (cumpresa l'ecunumia di mantenimentu) sò i punti desiderati di stu disignu tradiziunale.

In quantu à l'applicazione, parechji prucessi di raffineria utilizanu temperature più altu ch'è a temperatura operativa sicura di Teflon, chì hè u materiale di sede principale per i valvole di sfera flottante.Valvule à farfalla d'altu rendiment è valvole a sfera sigillata in metallo sò cuminciati à guadagnà più usu in l'applicazioni di raffineria, anche se u so costu tutale di pruprietà hè di solitu più altu ch'è quellu di e valvole di porta.

L'industria di e piante d'acqua hè sempre duminata da e valvole di ferru.Ancu in l'applicazioni intarrate, sò relativamente boni è durable.

L'industria di l'energia usavalvole in legaper applicazioni chì implicanu pressioni assai elevate è temperatures assai elevate.Ancu s'ellu sò stati truvati in a centrale elettrica alcune valvole di globu Y-type più recenti è valvole di sfera in metallo cuncepite per u serviziu di bloccu, e valvole di porta sò sempre favurite da i disinfettori è l'operatori di e piante.


Tempu di post: 30-Sep-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu