Applicazione è introduzione di valvola di sfera pneumatica

A valvula di sfera pneumaticacore hè rotatu per apre o chjude a valvula, secondu a situazione.
L'interruttori pneumatici di valvola di sfera sò usati in parechje industrii diffirenti perchè sò ligeri, di dimensioni chjuche, è ponu esse mudificate per avè un grande diametru.
Hanu ancu un sealing affidabile, una struttura simplice, è sò faciuli di mantene.

Pipelines tipicamente usanu pneumaticivalvole a sferaper distribuisce rapidamente è cambia a direzzione di u flussu di un mediu.Una nova forma di valvula chjamata valvola di bola pneumatica furnisce i seguenti benefici:

1. Perchè u gasu hè a fonte di forza di a valvola di bola pneumatica, a pressione varieghja trà 0,2 è 0,8 MPa, chì hè tipicamenti cunzidiratu sicuru.

2. larga gamma di appiicazioni;pò ièssiri usatu in altu vacuum è cundizioni d'alta pressione;i diametri varienu da chjuchi à parechji millimetri, enormi à parechji metri.

3. Hè simplice d'utilizà, apre è si chjude rapidamente, è permette un cuntrolu cunvene à longu distanza, simpricimenti rotendu 90 gradi da completamente apertu à cumplettamente chjusu.

4. A resistenza di u fluidu hè minimu, è u segmentu di pipa di a listessa lunghezza hà u stessu coefficient di resistenza.

5. Hè più simplice per disassemble è rimpiazzà per via di a struttura basica di a valvula di sfera pneumatica, l'anellu di sigillatura mobile è a facilità di mantenimentu.

6. U ballu è valve sealing superficia sò insulated da u mediu s'ellu a valvula hè cumplettamente aperta o cumplettamente chjusu, cusì quandu u mediu passa, ùn vi erode a superficia di sealing valve.

7. Uvalvola a sferaA superficia di sigillatura hè fatta di un plasticu populari cù boni proprietà di sigillatura chì hè ancu utilizatu assai in sistemi di vacuum.Hè strettu è affidabile.

8.If una valve di bola pneumatica perdi, in uppusizione à i sistemi idraulichi o elettrici, u gasu pò esse liberatu direttamente, chì hà un altu livellu di sicurità è ùn dannu micca l'ambiente.


Tempu di Postu: Nov-11-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu