Applicazione, vantaghji è disadvantages di valvola a farfalla

Valvula a farfalla

A vàlvula di farfalla appartene à a categuria di valvula di quartu.I valdi di quartu includenu i tipi di valvula chì ponu esse apertu o chjusi girannu u stem un quartu.Invalvole a farfalla, ci hè un discu attaccatu à u troncu.Quandu u bastone gira, gira u discu da un quartu, facennu chì u discu falà perpendicularmente à u fluidu è ferma u flussu.Per restaurà u flussu, u troncu gira u discu à a so pusizione originale, luntanu da u flussu.

I valvuli di farfalla sò una scelta populari perchè sò faciuli d'installà, di prezzu, è dispunibuli in quasi tutte e dimensioni.Quessi sò tipicamente aduprati per i servizii regulatori è scopi di cambiamentu.

Applicazione di valvola a farfalla

I valvole a farfalla sò impurtanti per i prucessi è l'operazioni in parechje industrii diffirenti.Questu hè duvuta à a so gamma di dimensioni è a capacità di cuntrullà u flussu di liquidu, gasu è fangu.I valvuli di farfalla ùn ponu micca solu piantà o principià u flussu, ma ancu limità o riduce u flussu cum'è necessariu quandu sò parzialmente aperti.

I clienti di parechje industrii compranu valvole a farfalla, cumprese quelli in i campi di trasfurmazioni alimentari (liquidu), piante d'acqua, irrigazione, fabricazione di pipeline, fabricazione industriale, sistemi di riscaldamentu è trasportu chimicu.

Ancu s'è e valvole a farfalla anu parechje applicazioni pussibuli, alcune applicazioni specifiche includenu vacuum, ricuperazione d'oliu, serviziu d'aria compressa, aria è acqua di rinfrescante, HVAC, serviziu di fangu, serviziu d'acqua à alta pressione, serviziu di acqua à alta temperatura, serviziu di vapore è prutezzione di u focu.

A causa di a diversità di u disignu è di i materiali, i valvuli di farfalla anu una larga gamma di applicazioni.Quessi ponu esse installati in ogni pipa, da l'acqua pulita à u fluidu di macinazione o slurry.Questi sò tipicamente usati in applicazioni di fangu o fangu, servizii di vacuum, servizii di vapore, acqua di rinfrescante, aria, o applicazioni di gas.

Vantaghji è disadvantages di a valvola a farfalla

Valvole a farfallafurnisce l'utilizatori cù parechji vantaghji.Prima, anu un disignu compactu.A causa di stu disignu compactu, necessitanu menu spaziu di travagliu chè parechje altre valvule.Siconda, u costu di mantenimentu di a valvola a farfalla hè abbastanza bassu.Siconda, furnisce una congestione di trafficu di alta qualità.In novu, ùn si filtranu, ma ponu esse facilmente aperti quandu hè necessariu.Un altru vantaghju di a valvola di farfalla hè u so prezzu bassu.

Vantaghji di a valvula a farfalla

1. A causa di u so picculu taglia è u disignu compactu, u costu di stallazione hè assai bassu.

2. Sti valves occupanu assai pocu spaziu paragunatu à altri valves.

3. Attuazione automatica rende più veloce è più efficaci di l'altri valves.

4. A causa di u disignu multidiscu è menu parti in muvimentu, hè bisognu di menu mantenimentu, riducendu cusì assai l'intemperie.

5. I diversi materiali di u sediu facenu più faciule d'utilizà in ogni tipu di ambienti, ancu ambienti abrasivi.

6. I valvuli di farfalla necessitanu menu materiale, sò più faciuli di cuncepimentu è di fabricazione, è sò generalmente più prezzu di l'altri tipi di valve.

7. Valve di farfalla pò ièssiri usatu in una varietà di appiicazioni, cumpresi installazione sottu terra.

I disadvantages di a valvola a farfalla

Infatti, i svantaghji di e valve di farfalla superanu i vantaghji.Ma prima di utilizà sti valves, ci sò ancu cose da ricurdà.

1. Ancu quandu hè completamente apertu, una piccula zona di u discu impedisce u flussu di materiale.Questu pò influenzà u muvimentu di a pusizioni di u discu è l'interruttore di pressione in a pipa.

2. A funzione di sigillatura ùn hè micca bè cum'è qualchi altri valves.

3. Throttling hè solu appiecà à u serviziu di prissioni differenziale bassu.

4. A valvula di farfalla hà sempre u risicu di bluccà u flussu o cavitation.

Struttura di valvola a farfalla

I valvuli di farfalla anu parechje caratteristiche principali.Questi includenu u corpu, u discu, u troncu è u sediu.Hanu ancu un attuatore, cum'è una palanca.L'operatore pò rotà l'attuatore di a valvula per cambià a pusizione di u discu.

U corpu di a valvula hè stallatu trà dui flange di pipa.U più cumuni di tutti i diversi disinni di u corpu sò lugs è dischi.

U principiu di funziunamentu di u discu di a valvula hè simile à a porta in a valvola di a porta, u tappu in a valvola di u plug, a bola in uvalvola a sfera, etc. Quandu hè rotatu 90 ° per flussu parallelu à u fluidu, u discu hè in a pusizione aperta.In questa pusizioni, u discu permetterà à tuttu u fluidu di passà.Quandu u discu gira di novu, u discu entre in a pusizione chjusa è impedisce u flussu di fluidu.Sicondu l'orientazione è u disignu di u discu, u fabricatore pò manipulà u torque di u funziunamentu, u segellu è / o u flussu.

U gambu di a valvula hè un fustu.Pò esse unu o dui pezzi.S'ellu hè l'ultimu, hè chjamatu split stem.

U sediu hè cunnessu à a carrozzeria di u veiculu da i meccanismi di pressing, bonding o lock.U fabricatore generalmente fa u sediu di a valvula cù polimeru o elastomeru.U scopu di u sediu di a valvula hè di furnisce una funzione di chiusura per a valvula.Hè per quessa chì a forza di rotazione necessaria per a chjusura di a valvola a farfalla hè chjamata "torque di sede", mentre chì a forza di rotazione necessaria per a valvola a farfalla per rotà u so elementu di chjusu hè chjamata "torque off seat".

L'attuatore pò esse meccanicu o autumàticu, è u flussu à traversu u pipe pò esse aghjustatu movendu u discu di a valvula.Quandu hè chjusu, u discu di a valvula copre u pirtusu di a valvula, è u fluidu cuntatta sempre u discu di a valvula.Questu pruvucarà una caduta di pressione.Per cambià a pusizione di u discu per dà modu à u flussu di fluidu, girate u stem un quartu di volta.


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu