Principiu di sigillatura di a valvula

Principiu di sigillatura di a valvula

Ci sò parechji tippi di valvole, ma a so funzione basica hè a listessa, vale à dì cunnette o taglià u flussu di u fluidu. Dunque, u prublema di sigillatura di e valvole diventa assai prominente.

Per assicurà chì a valvula possi taglià bè u flussu di u mediu è impedisce e perdite, hè necessariu assicurà chì a guarnizione di a valvula sia intatta. Ci sò parechje ragioni per e perdite di a valvula, cumprese un cuncepimentu strutturale irragionevule, superfici di cuntattu di tenuta difettose, parti di fissaggio allentate, adattamentu allentatu trà u corpu di a valvula è u coperchio di a valvula, ecc. Tutti questi prublemi ponu purtà à una tenuta impropria di a valvula. Ebbè, creendu cusì un prublema di perdite. Dunque,tecnulugia di sigillatura di valvolehè una tecnulugia impurtante ligata à e prestazioni è a qualità di e valvole, è richiede una ricerca sistematica è approfondita.

Dapoi a creazione di e valvole, a so tecnulugia di sigillatura hà ancu cunnisciutu un grande sviluppu. Finu à avà, a tecnulugia di sigillatura di e valvole si riflette principalmente in dui aspetti principali, vale à dì a sigillatura statica è a sigillatura dinamica.

A cusì detta sigillatura statica si riferisce di solitu à a sigillatura trà duie superfici statiche. U metudu di sigillatura di a sigillatura statica usa principalmente guarnizioni.

A cusì detta sigillatura dinamica si riferisce principalmente àa sigillatura di u gambu di a valvula, chì impedisce à u mediu in a valvula di perde cù u muvimentu di u gambu di a valvula. U principale metudu di sigillatura di a sigillatura dinamica hè di utilizà una scatula di premistoppa.

1. Sigillo staticu

A sigillatura statica si riferisce à a furmazione di una sigillatura trà duie sezioni stazionarie, è u metudu di sigillatura usa principalmente guarnizioni. Ci sò parechji tippi di rondelle. E rondelle cumunemente aduprate includenu rondelle piane, rondelle in forma di O, rondelle avvolte, rondelle di forma speciale, rondelle ondulate è rondelle avvolte. Ogni tipu pò esse ulteriormente divisu secondu i diversi materiali aduprati.
1Rondella piattaE rondelle piane sò rondelle piane chì sò piazzate piane trà duie sezioni stazionarie. In generale, secondu i materiali utilizati, ponu esse divise in rondelle piane di plastica, rondelle piane di gomma, rondelle piane di metallo è rondelle piane cumposte. Ogni materiale hà a so propria gamma di applicazione.
②O-ring. L'O-ring si riferisce à una guarnizione cù una sezione trasversale in forma di O. Siccomu a so sezione trasversale hè in forma di O, hà un certu effettu auto-serrante, dunque l'effettu di sigillatura hè megliu cà quellu di una guarnizione piatta.
③Include rondelle. Una guarnizione avvolta si riferisce à una guarnizione chì avvolge un certu materiale nantu à un altru materiale. Una tale guarnizione hà generalmente una bona elasticità è pò migliurà l'effettu di sigillatura. ④Rondelle di forma speciale. E rondelle di forma speciale si riferiscenu à quelle guarnizioni cù forme irregulari, cumprese rondelle ovali, rondelle diamantate, rondelle à ingranaggi, rondelle à coda di rondine, ecc. Queste rondelle anu generalmente un effettu autoserrante è sò principalmente aduprate in valvole di alta è media pressione.
⑤ Rondella ondulata. E guarnizioni ondulate sò guarnizioni chì anu solu una forma d'onda. Queste guarnizioni sò generalmente cumposte da una cumminazione di materiali metallichi è materiali non metallichi. Generalmente anu e caratteristiche di una piccula forza di pressatura è un bon effettu di sigillatura.
⑥ Imbulighjate a rondella. E guarnizioni avvolte si riferiscenu à guarnizioni furmate avvolgendu strisce metalliche sottili è strisce non metalliche strettamente inseme. Stu tipu di guarnizione hà una bona elasticità è proprietà di sigillatura. I materiali per a fabricazione di guarnizioni includenu principalmente trè categurie, vale à dì materiali metallichi, materiali non metallichi è materiali cumposti. In generale, i materiali metallichi anu una alta resistenza è una forte resistenza à a temperatura. I materiali metallichi cumunemente usati includenu rame, aluminiu, acciaio, ecc. Ci sò parechji tippi di materiali non metallichi, cumpresi prudutti di plastica, prudutti di gomma, prudutti di amianto, prudutti di canapa, ecc. Questi materiali non metallichi sò largamente usati è ponu esse selezziunati secondu bisogni specifici. Ci sò ancu parechji tippi di materiali cumposti, cumpresi laminati, pannelli cumposti, ecc., chì sò ancu selezziunati secondu bisogni specifici. In generale, e rondelle ondulate è e rondelle avvolte a spirale sò principalmente aduprate.

2. Sigillo dinamicu

A sigillatura dinamica si riferisce à una sigillatura chì impedisce à u flussu di u mediu in a valvula di perde cù u muvimentu di u gambu di a valvula. Questu hè un prublema di sigillatura durante u muvimentu relativu. U principale metudu di sigillatura hè a scatula di premistoppa. Ci sò dui tipi basi di scatule di premistoppa: tipu di premistoppa è tipu di dado di compressione. U tipu di premistoppa hè a forma più cumunamente aduprata attualmente. In generale, in termini di a forma di a premistoppa, pò esse divisa in dui tipi: tipu cumminatu è tipu integrale. Ancu s'è ogni forma hè diversa, includenu basicamente bulloni per a compressione. U tipu di dado di compressione hè generalmente adupratu per valvule più chjuche. A causa di a piccula dimensione di stu tipu, a forza di compressione hè limitata.
In a scatula di premistoppa, postu chì u premistoppa hè in cuntattu direttu cù u gambu di a valvula, u premistoppa deve avè una bona sigillatura, un picculu coefficientu di attritu, esse capace di adattassi à a pressione è a temperatura di u mediu, è esse resistente à a currusione. Attualmente, i riempitivi cumunemente usati includenu O-ring di gomma, imballaggi intrecciati in politetrafluoroetilene, imballaggi in amianto è riempitivi per stampaggio di plastica. Ogni riempitivo hà e so cundizioni è gamma applicabili, è deve esse sceltu secondu i bisogni specifici. A sigillatura serve per prevene e perdite, dunque u principiu di a sigillatura di a valvula hè ancu studiatu da a perspettiva di a prevenzione di e perdite. Ci sò dui fattori principali chì causanu perdite. Unu hè u fattore più impurtante chì influenza e prestazioni di sigillatura, vale à dì, u spaziu trà e coppie di sigillatura, è l'altru hè a differenza di pressione trà i dui lati di a coppia di sigillatura. U principiu di sigillatura di a valvula hè ancu analizatu da quattru aspetti: sigillatura di liquidi, sigillatura di gas, principiu di sigillatura di canali di perdite è coppia di sigillatura di valvule.

Tenuta di liquidi

E proprietà di sigillatura di i liquidi sò determinate da a viscosità è a tensione superficiale di u liquidu. Quandu u capillare di una valvula chì perde hè pienu di gas, a tensione superficiale pò respingere u liquidu o introdurre liquidu in u capillare. Questu crea un angulu tangente. Quandu l'angulu tangente hè menu di 90°, u liquidu serà iniettatu in u capillare, è si verificarà una perdita. A perdita si verifica per via di e diverse proprietà di i mezi. Esperimenti chì utilizanu diversi mezi daranu risultati diversi in e stesse cundizioni. Pudete aduprà acqua, aria o cherosene, ecc. Quandu l'angulu tangente hè più grande di 90°, si verificarà ancu una perdita. Perchè hè ligata à u film di grassu o di cera nantu à a superficia metallica. Una volta chì questi filmi superficiali sò dissolti, e proprietà di a superficia metallica cambianu, è u liquidu inizialmente respintu bagnerà a superficia è perderà. In vista di a situazione sopra, secondu a formula di Poisson, u scopu di prevene e perdite o di riduce a quantità di perdite pò esse ottenutu riducendu u diametru capillare è aumentendu a viscosità di u mezu.

Tenuta à i gasi

Sicondu a formula di Poisson, a tenuta di un gas hè ligata à a viscosità di e molecule di gas è di u gas. A perdita hè inversamente proporzionale à a lunghezza di u tubu capillare è à a viscosità di u gas, è direttamente proporzionale à u diametru di u tubu capillare è à a forza motrice. Quandu u diametru di u tubu capillare hè u listessu chè u gradu mediu di libertà di e molecule di gas, e molecule di gas scorreranu in u tubu capillare cù un muvimentu termicu liberu. Dunque, quandu facemu a prova di sigillatura di a valvula, u mediu deve esse acqua per ottene l'effettu di sigillatura, è l'aria, vale à dì, u gas, ùn pò micca ottene l'effettu di sigillatura.

Ancu s'è no riducemu u diametru capillare sottu à e molecule di gasu per via di a deformazione plastica, ùn pudemu ancu fermà u flussu di gasu. A ragione hè chì i gasi ponu ancu diffondersi à traversu i muri metallichi. Dunque, quandu facemu testi di gasu, duvemu esse più severi chè i testi liquidi.

U principiu di sigillatura di u canale di fuga

A guarnizione di a valvula hè cumposta da duie parti: l'irregolarità spargugliata nantu à a superficia di l'onda è a rugosità di l'ondulazione in a distanza trà i picchi di l'onda. In u casu induve a maiò parte di i materiali metallichi in u nostru paese anu una bassa tensione elastica, se vulemu ottene un statu sigillatu, avemu bisognu di elevà esigenze più elevate nantu à a forza di compressione di u materiale metallicu, vale à dì, a forza di compressione di u materiale deve superà a so elasticità. Dunque, quandu si cuncepisce a valvula, a coppia di guarnizioni hè abbinata cù una certa differenza di durezza. Sottu l'azione di a pressione, si pruducerà un certu gradu di effettu di sigillatura di deformazione plastica.

Sè a superficia di sigillatura hè fatta di materiali metallichi, allora i punti sporgenti irregulari nantu à a superficia cumpariscenu prima. À l'iniziu, solu una piccula carica pò esse aduprata per causà a deformazione plastica di sti punti sporgenti irregulari. Quandu a superficia di cuntattu aumenta, l'irregularità di a superficia diventa deformazione plastica-elastica. In questu mumentu, a rugosità da i dui lati in a rientranza esisterà. Quandu hè necessariu applicà una carica chì pò causà una seria deformazione plastica di u materiale sottumessu, è fà chì e duie superfici sianu in strettu cuntattu, sti percorsi rimanenti ponu esse fatti vicini longu a linea cuntinua è a direzzione circunferenziale.

Coppia di guarnizioni di valvula

A coppia di tenuta di a valvula hè a parte di a sede di a valvula è di l'elementu di chjusura chì si chjude quandu entranu in cuntattu. Durante l'usu, a superficia di tenuta metallica hè facilmente dannighjata da i media trascinati, a corrosione di i media, e particelle di usura, a cavitazione è l'erosione. Cum'è e particelle di usura. Se e particelle di usura sò più chjuche di a rugosità di a superficia, a precisione di a superficia serà migliurata invece di deteriorassi quandu a superficia di tenuta hè usurata. À u cuntrariu, a precisione di a superficia serà deteriorata. Dunque, quandu si selezziunanu e particelle di usura, fattori cum'è i so materiali, e cundizioni di travagliu, a lubricità è a corrosione di a superficia di tenuta devenu esse cunsiderati cumpletamente.

Cum'è e particelle di usura, quandu selezziunemu guarnizioni, duvemu cunsiderà cumpletamente diversi fattori chì influenzanu e so prestazioni per impedisce perdite. Dunque, hè necessariu sceglie materiali resistenti à a corrosione, à i graffi è à l'erosione. Altrimenti, a mancanza di qualsiasi requisitu riducerà assai e so prestazioni di tenuta.


Data di publicazione: 29 di marzu di u 2024

Applicazione

Pipeline sotterranea

Pipeline sotterranea

Sistema d'irrigazione

Sistema d'irrigazione

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Forniture d'attrezzatura

Forniture d'attrezzatura