Una valvula, qualchì volta cunnisciuta cum'è valvula in inglese, hè un dispositivu utilizatu per bluccà parzialmente o cuntrullà u flussu di diversi flussi di fluidi. Una valvula hè un accessorio di pipeline utilizatu per apre è chjude e pipeline, cuntrullà a direzzione di u flussu, è mudificà è regulà e caratteristiche di u mediu di trasportu, cumprese a temperatura, a pressione è u flussu. Pò esse separata in valvole di chiusura, valvole di ritegnu, valvole di regulazione, ecc. secondu a funzione. E valvole sò cumpunenti chì regulanu u flussu di diversi tipi di fluidi, cumprese aria, acqua, vapore, ecc. in i sistemi di consegna di fluidi. Valvole in ghisa, valvole in acciaio fusu, valvole in acciaio inox, valvole in acciaio à cromu molibdenu, valvole in acciaio à cromu molibdenu vanadiu, valvole in acciaio duplex, valvole in plastica, valvole persunalizate non standard, ecc. sò solu uni pochi di i vari tipi è specifiche di valvole.
In relazione à u passatu di a valvula
Ogni ghjornu di a nostra vita hè influenzatu da l'usu di e valvole. Azionamu e valvole quandu apremu u rubinettu per piglià acqua da beie o l'idrante per irrigà e culture. A persistenza di parechje valvole hè dovuta à l'intricatu intrecciu di e tubazioni.
L'evoluzione di i prucessi di pruduzzione industriale è u sviluppu di e valvule sò intimamente intrecciati. Una petra enorme o un troncu d'arburu puderia esse adupratu per fermà u flussu di l'acqua o alterà a so direzzione in u mondu anticu per cuntrullà u flussu di fiumi o corsi d'acqua. Li Bing (anni di nascita è morte scunnisciuti) hà cuminciatu à scavà pozzi di sale in a pianura di Chengdu à a fine di l'era di i Stati Combattenti per ottene salamoia è sale per frittura.
Quandu si estrae a salamoia, un pezzu finu di bambù hè utilizatu cum'è un cilindru d'estrazione di salamoia chì hè messu in u rivestimentu è hà una valvula d'apertura è di chjusura in fondu. Una struttura di legnu massiccia hè custruita sopra u pozzu, è un unicu cilindru pò assorbe parechji secchi di salamoia. A salamoia hè poi recuperata aduprendu una rota di vasaiu è una rota per svuotà u secchiu di bambù. Mettitelu in un pozzu per assorbe a salamoia per fabricà u sale, è installate una valvula à pistone di legnu à una estremità per fermà e perdite.
Frà altre cose, e civiltà egiziana è greca anu sviluppatu una quantità di tipi simplici di valvole per l'irrigazione di e culture. Tuttavia, hè generalmente ricunnisciutu chì l'antichi Rumani anu creatu sistemi d'irrigazione d'acqua abbastanza cumplessi per irrigà e culture, utilizendu valvole à rubinetto è à pistone, è ancu valvole di non ritornu per impedisce à l'acqua di scorrere in daretu.
Parechji di i disinni tecnologichi di Leonardo da Vinci di l'era rinascimentale, cumpresi i sistemi d'irrigazione, i fossi d'irrigazione è altri prughjetti significativi di sistemi idraulici, utilizanu sempre valvole.
Più tardi, cù l'avanzamentu di a tecnulugia di tempera è di l'attrezzatura di cunservazione di l'acqua in Europa,a dumanda di valvoleaumentatu progressivamente. Di cunsiguenza, sò state sviluppate valvole à tappu di rame è d'aluminiu, è e valvole sò state incluse in u sistema metallicu.
A Rivuluzione Industriale è a storia muderna di l'industria di e valvole anu storie parallele chì sò diventate più prufonde cù u tempu. A prima macchina à vapore cummerciale hè stata creata in u 1705 da Newcomman, chì hà ancu prupostu principii di cuntrollu per u funziunamentu di e macchine à vapore. L'invenzione di a macchina à vapore da Watt in u 1769 hà marcatu l'entrata ufficiale di a valvula in l'industria di e macchine. E valvole à manicu, e valvole di sicurezza, e valvole di ritegnu è e valvole à farfalla eranu spessu impiegate in e macchine à vapore.
Numerose applicazioni in l'industria di e valvole anu e so radiche in a creazione di a macchina à vapore da Watt. E valvole à cassetto sò apparse per a prima volta in i seculi XVIII è XIX per via di l'usu diffusu di e macchine à vapore da l'industrie minerarie, di stiratura, tessili, di fabricazione di macchine è altre. Inoltre, hà creatu u primu regulatore di velocità, chì hà purtatu à un crescente interessu per u cuntrollu di u flussu di fluidi. Un sviluppu significativu in u sviluppu di e valvole hè a successiva apparizione di valvole à globu cù steli filettati è valvole à saracinesca à cuneu cù steli filettati trapezoidali.
U sviluppu di sti dui tipi di valvula hà inizialmente suddisfatu l'esigenze di regulazione di u flussu è ancu i requisiti di parechje industrie per u miglioramentu custante di a pressione è di a temperatura di a valvula.
E valvole à sfera o e valvole à tappu sfericu, chì datanu di a cuncepzione di John Wallen è John Charpmen in u XIX seculu ma ùn sò state messe in pruduzzione à quell'epica, devenu esse teoricamente e prime valvole di a storia.
L'US Navy hè stata unu di i primi sustenitori di l'usu di valvule in i sottomarini dopu a Siconda Guerra Mundiale, è u sviluppu di a valvula hè statu realizatu cù l'incuragimentu di u guvernu. Di cunsiguenza, numerosi novi prughjetti è iniziative di R&S sò stati fatti in u duminiu di l'usu di e valvule, è a guerra hà ancu purtatu à avanzamenti in a nova tecnulugia di e valvule.
L'economie di e nazioni industrializate avanzate anu cuminciatu à fiurisce è à sviluppassi una dopu l'altra in l'anni 1960. I prudutti di l'ex Germania Occidentale, Giappone, Italia, Francia, Regnu Unitu è altre nazioni eranu desiderosi di vende i so beni à l'esteru, è l'esportazione di macchine è attrezzature cumplete hè stata ciò chì hà purtatu à l'esportazione di valvole.
L'ex culonie anu ottenutu l'indipendenza una per una trà a fine di l'anni 1960 è l'iniziu di l'anni 1980. Desiderose di sviluppà e so industrie naziunali, anu impurtatu assai macchine, cumprese valvole. Inoltre, a crisa petrolifera hà incitatu diverse nazioni produttrici di petroliu à fà investimenti significativi in u settore petroliferu assai lucrativu. Un periodu di crescita esplusiva in a pruduzzione, u cummerciu è u sviluppu mundiali di valvole hè statu iniziatu per una quantità di ragioni, avanzendu assai a crescita di l'industria di e valvole.
Data di publicazione: 25 di ghjugnu di u 2023