A vàlvula di regulazione perde, chì deve fà?

1.Add grassu di sigillatura

Per e valvole chì ùn usanu micca grassu di sigillatura, cunzidira l'aghjunzione di grassu di sigillatura per migliurà a prestazione di sigillatura di steli di valvola.

2. Add filler

Per migliurà a prestazione di sigillatura di l'imballu à u gambo di a valvula, u metudu di aghjunghje l'imballu pò esse usatu.Di solitu, sò usati riempitivi misti di doppia strata o multistrati.Simply aumentà a quantità, cum'è l'aumentu di u numeru da 3 pezzi à 5 pezzi, ùn avarà micca un effettu evidenti.

3. Sustituisce u filler di grafite

L'imballaggio PTFE largamente utilizatu hà una temperatura operativa in u range di -20 à + 200 ° C.Quandu a temperatura cambia assai trà i limiti superiori è inferiori, a so prestazione di sigillatura diminuirà significativamente, invechjarà rapidamente è a so vita serà corta.

I riempitivi di grafite flessibili superanu questi difetti è anu una longa vita di serviziu.Dunque, certi fabbriche anu cambiatu tutte l'imballaggi di PTFE à l'imballaggio di grafite, è ancu i valvuli di cuntrollu di novu acquistatu sò stati utilizati dopu à rimpiazzà l'imballaggio PTFE cù l'imballaggio di grafite.In ogni casu, l'isteresi di l'usu di u filler di grafite hè grande, è qualchì volta u crawling si verifica in prima, cusì ci vole à cunsiderà questu.

4. Cambia a direzzione di u flussu è postu P2 à l'estremità di a valvula.

Quandu △P hè grande è P1 hè grande, sigillatura P1 hè ovviamente più difficiule di sigillatura P2.Per quessa, a direzzione di u flussu pò esse cambiatu da P1 à l'estremità di a valvola à P2 à l'estremità di a valvola, chì hè più efficau per e valvule cù alta pressione è grande differenza di pressione.Per esempiu, i valves à soffiu duveranu di solitu cunsiderà a sigillatura P2.

5. Aduprà sigillatura gasket lente

Per a sigillatura di i coperchi superiori è inferiori, u sealing di u sediu di a valvula è i corpi di valvula superiore è inferiore.S'ellu hè un sigillu pianu, sottu à alta temperatura è alta pressione, u rendiment di sigillatura hè poveru, causendu perdite.Invece, pudete aduprà una guarnizione di lenti, chì pò ottene risultati satisfacenti.

6. Sustituite a guarnizione di sigillatura

Finu a ora, a maiò parte di i gaskets di sigillatura utilizanu ancora pannelli d'amianto.À temperature elevate, u rendiment di sigillatura hè poviru è a vita di serviziu hè corta, causendu perdite.In questu casu, pudete aduprà guarnizioni di ferita spirale, anelli "O", etc., chì assai fabbriche anu aduttatu avà.

7. Tighten the bullts symmetrically and seal with thin gaskets

In a struttura di a vàlvula di regulazione cù un segellu "O", quandu i gaskets grossi cù una grande deformazione (cum'è i fogli di bobina) sò usati, se a compressione hè asimmetrica è a forza hè asimmetrica, u segellu serà facilmente danatu, inclinatu è deformatu.Affettanu seriamente u rendiment di sigillatura.

Per quessa, quandu si riparà è assemblea stu tipu di valvula, i bulloni di compressione deve esse stretti simmetricamente (nota chì ùn ponu esse stretti à una volta).Saria megliu se a gasket grossa pò esse cambiata à una gasket fina, chì pò facilmente riduce l'inclinazione è assicurà a sigillazione.

8.Increase a larghezza di a superficia di sealing

U nucleu di valvula flat (cum'è u tappu di valvula di a valvula di dui pusizioni è a valvola di manica) ùn hà micca guida è guida superficia curva in u sediu di valvula.Quandu a vàlvula travaglia, u core di a vàlvula hè sottumessu à a forza laterale è scorri da a direzzione di u flussu.Square, u più grande u gap currispondente di u core di valvula, u più seriu stu fenomenu unilaterale serà.Inoltre, a deformazione, a non-concentricità, o un picculu smussamentu di a superficia di sigillatura di u core di a valvula (generalmente 30 ° di smussi per a guida) darà u risultatu di a sigillatura di u core di a valvula quandu hè vicinu à chjude.A faccia di l'estremità chamfered hè posta nantu à a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula, facendu chì u core di a valvula salta quandu si chjude, o ancu ùn si chjude micca, aumentendu assai a fuga di a valvola.

A suluzione più sèmplice è efficau hè di aumentà a dimensione di a superficia di sigillatura di u core di a valvula, in modu chì u diametru minimu di a faccia finale di u core di a valvula hè di 1 à 5 mm più chjuca cà u diametru di a sede di a valvola, è hà abbastanza guida per assicurà chì a valvula. core hè guidatu in u sediu di valvula è mantene un bonu cuntattu di a superficia di sigillatura.


Tempu di post: 27-oct-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu