Prucessu di trattamentu di a superficia di u materiale di valvula (2)

6. Stampa cù trasferimentu idro

Appressu a pressione di l'acqua à a carta di trasferimentu, hè pussibule stampà un mudellu di culore nantu à a superficia di un oggettu tridimensionale.A stampa di trasferimentu d'acqua hè aduprata sempre più frequentemente à u mumentu chì e richieste di i cunsumatori per l'imballaggio di i prudutti è a decorazione di a superficia aumentanu.

Materiali chì s'applicanu:

A stampa di trasferimentu di l'acqua pò esse fatta nantu à qualsiasi superficia dura, è qualsiasi materiale chì pò esse spruzzatu deve ancu travaglià per stu tipu di stampa.I pezzi di metallu è i pezzi stampati in iniezione sò i più populari.

Costu di prucessu: Ùn ci hè micca un costu di muffa, ma l'attrezzatura deve esse usata per trasferisce l'acqua di parechje merchenzie à una volta.U costu di u tempu per ciclu hè di solitu circa deci minuti.

Impattu ambientale: A stampa di trasferimentu d'acqua applica più accuratamente a pittura di stampa chè a spruzzatura di u produttu, chì riduce a probabilità di perdite di rifiuti è di scarti di materiale.

7. Utilizà schermi

U gràficu identicu cum'è l'uriginale hè creatu da l'extruding the scraper, chì trasferisce a tinta à u sustrato attraversu a malla di u cumpunente gràficu.L'equipaggiu per a serigrafia hè simplice, simplice d'utilizà, simplice per fà i piatti di stampa, pocu costu è assai adattabile.

Pittura à l'oliu di culore, manifesti, carte di visita, libri rilegati, segni di mercerie, è tessili stampati è tinti sò esempi di materiali stampati cumuni.

Materiali chì s'applicanu:

Quasi ogni materiale, cumpresu carta, plastica, metallu, ceramica è vetru, pò esse serigrafatu.

Custu di pruduzzione: U moldu hè prezzu, ma u costu di pruduzzione di platti separatamente per ogni culore dipende da u numeru di tonalità.I costi di u travagliu sò significativu, in particulare quandu stampate in parechji culori.

Impattu ambientale: Inchiostri di serigrafia cù culori chjaru anu pocu effettu nant'à l'ambienti, ma quelli chì anu formaldeide è PVC devenu esse riciclati è disposti prestu per prevene a contaminazione di l'acqua.

8. Ossidazione anodica

U principiu elettrochimicu sottumessu à l'ossidazione anodica di l'aluminiu, chì crea una strata di film Al2O3 (ossidu d'aluminiu) nantu à a superficia di l'aluminiu è l'alea d'aluminiu.I pruprietà particulari di sta strata di film d'ossidu includenu a resistenza à l'usura, l'ornamentu, a prutezzione è l'insulazione.

Materiali chì s'applicanu:

Alluminiu, aleaghji d'aluminiu, è diversi beni fatti di aluminiu
U prezzu di u prucessu: L'electricità è l'acqua sò aduprati largamente durante u prucessu di produzzione, in particulare durante a fase di oxidazione.U cunsumu di l'electricità per tonna hè spessu circa 1000 gradi, è u cunsumu di calore di a macchina stessu deve esse rinfriscata continuamente da a circulazione d'acqua.

Impattu ambientale: L'anodizazione ùn hè micca eccezziunale in quantu à l'efficienza energetica, mentre chì in a produzzione di l'elettrolisi d'aluminiu, l'effettu anodu pruduce ancu gasi chì anu effetti collaterali dannusu nantu à a capa d'ozone di l'atmosfera.
9. Steel Wire

Per furnisce un effettu decorativu, macina u pruduttu per creà linee nantu à a superficia di u travagliu.U filu drittu, u filu caòticu, u corrugated, è i turbinii sò i numerosi tipi di texturizati chì ponu esse pruduciutu dopu à u filu.

Materiali chì ponu esse usatu: Quasi tutti i materiali metallichi ponu esse disegnati cù filu di metallu.

Costu di u prucessu: U prucessu hè simplicemente, l'equipaggiu hè simplicemente, assai pocu materiale hè cunsumatu, u costu hè moderatu, è u vantaghju ecunomicu hè sustanziale.

Impattu nant'à l'ambienti: prudutti fatti interamente di metallu, senza pittura o altri rivestimenti chimichi;resiste a temperatura di 600 gradi;ùn brusgia;ùn emette fumi periculosi;rispetta i reguli di prutezzione di l'ambiente è di sicurità di u focu.

 

10. In-mold embellishment

Hè un prucessu di mudificazione chì implica l'inserimentu di u diafragma stampatu in un mudellu in un moldu di metallu, injecting resina di moldura in u moldu di metallu è unisce à u diafragma, è dopu integrà è solidificà u diafragma stampatu in u mudellu è a resina per creà u pruduttu finitu.

U plasticu hè un materiale adattatu per questu.

Costu di u prucessu: Appena aprendu un unicu set di stampi, u modellu è a decorazione ponu esse cumpletati simultaneamente riducendu i costi è l'ore di travagliu.Stu tipu di pruduzzione high-automatica simplifica ancu u prucessu di fabricazione.

Impattu ambientale: Evitendu a contaminazione chì a pittura tradiziunale è a galvanica pruduce, sta tecnulugia hè verde è benigna per l'ambiente.


Postu tempu: Jul-07-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu