Prucessu di trattamentu di superficia di materiale di valvula (1)

U trattamentu di a superficia hè una tecnica per creà una capa superficiale cù caratteristiche meccaniche, fisiche è chimiche distinte da u materiale di basa.

L'obiettivu di u trattamentu di a superficia hè di suddisfà i bisogni funziunali unichi di u pruduttu per a resistenza à a corrosione, a resistenza à l'usura, l'ornamentu è altri fattori.A macinazione meccanica, u trattamentu chimicu, u trattamentu termale di a superficia è a spruzzatura di a superficia sò alcune di e nostre tecniche di trattamentu di a superficia più spessu usate.U scopu di u trattamentu di a superficia hè di pulizziari, scopa, sbavatura, sgrassà è decalcificate a superficia di u travagliu.Avemu da studià a prucedura per u trattamentu di a superficia oghje.

L'electroplating in vacuum, l'electroplating, l'anodizazione, a lucidatura elettrolitica, a tampografia, a galvanizazione, a verniciatura in polvere, a stampa di trasferimentu d'acqua, a serigrafia, l'elettroforesi è altre tecniche di trattamentu di a superficia sò spessu impiegate.

1. Electroplating à vacuum

Un fenomenu di depositu fisicu hè u vacuum plating.U materiale di destinazione hè divisu in molécule chì sò assorbite da materiali cunduttori per generà una strata di superficia metallica d'imitazione coherente è liscia quandu u gas argon hè introduttu in una cundizione di vacuum è colpi u materiale di destinazione.

Materiali chì s'applicanu:

1. Una larga varietà di materiali, cumprese metalli, polimeri duru è duru, materiali cumposti, ceramica è vetru, ponu esse vacuum plated.L'aluminiu hè u materiale più spessu electroplated, seguitu da l'argentu è u ramu.

2. Perchè l'umidità in i materiali naturali impactarà l'ambiente di vacuum, i materiali naturali ùn sò micca adattati per u vacuum plating.

Costu di u prucessu: U costu di u travagliu per u vacuum plating hè abbastanza altu perchè a pezza deve esse spruzzata, caricata, scaricata è ri-spruzzata.Tuttavia, a cumplessità è a quantità di u travagliu ghjucanu ancu un rolu in u costu di u travagliu.

Impattu ambientale: L'electroplating in vacuum causa pocu dannu à l'ambiente cum'è a spruzzatura.

2. Elettrolucidatura

Cù l'aiutu di un currente elettricu, l'atomi di un pezzu sottumessu in un elettrolitu sò trasfurmati in ioni è sguassati da a superficia durante u prucessu elettrochimicu di "electroplating", chì sguassate i picculi burrs è illumina a superficia di u travagliu.

Materiali chì s'applicanu:

1. A maiuranza di metalli ponu esse lucidati electrolytically, cù a superficia di l'acciaio inossidabile hè l'usu più populari (in particulare per l'acciaio inox austeniticu di qualità nucleare).

2. Hè impussibile di electropolish parechji materiali simultaneamente o ancu in a stessa suluzione elettrolitica.

costu di funziunamentu: Perchè a lucidatura elettrolitica hè essenzialmente una operazione completamente automatizzata, i costi di u travagliu sò relativamente minimi.Impattu nantu à l'ambiente: A lucidatura elettrolitica utilizza menu chimichi periculosi.Hè simplice d'utilizà è solu bisognu di un pocu di acqua minima per compie l'operazione.Inoltre, pò prevene a corrosione di l'acciaio inox è allargà e qualità di l'acciaio inox.

3. Tecnica di stampa Pad

Oghje, una di e tecniche di stampa speciale più cruciali hè a capacità di stampà testu, gràfiche è imagine nantu à a superficia di l'uggetti cù forme irregulari.

Quasi tutti i materiali ponu esse utilizati per a stampa di pad, cù l'eccezzioni di quelli chì sò più morbidi cà i pads di silicone, cumpresu PTFE.

I costi di u travagliu è di u moldu sò assuciati cù u prucessu.
Impattu ambientale: Questa prucedura hà un altu impattu ambientale perchè travaglia solu cù tinta sulubbili, chì sò fatti di sustanzi chimichi periculosi.

4. u prucedimentu zinc-plating

un metudu di mudificazione di a superficia chì riveste i materiali in lega d'acciaio in una strata di zincu per e proprietà estetiche è antiruggini.Una strata protettiva elettrochimica, a strata di zincu nantu à a superficia pò piantà a corrosione di metalli.A galvanizazione è a galvanizazione in caldu sò e duie tecniche più usate.

Materiali chì ponu esse appiicati: Perchè u prucessu di galvanizazione dipende da a tecnulugia di ligame metallurgica, pò esse usatu solu per trattà e superfici di l'azzaru è di ferru.

Costu di prucessu: ciculu cortu / costu di travagliu mediu, senza costu di muffa.Questu hè chì a qualità di a superficia di u travagliu dipende assai da a preparazione fisica di a superficia fatta prima di galvanizza.

Impattu ambientale: U prucessu di galvanizazione hà una influenza positiva nantu à l'ambiente allargendu a vita di serviziu di cumpunenti d'acciaio da 40 à 100 anni è prevenendu a ruggine è a corrosione di u travagliu.Inoltre, l'usu recurrente di zincu liquidu ùn risulterà micca in rifiuti chimichi o fisichi, è a pezza galvanizzata pò esse rimessa in u tank di galvanizazione una volta chì a so vita utile hè passata.

5. u prucessu di plating

u prucessu elettroliticu di applicà un revestimentu di film metallicu nantu à a superficia di i cumpunenti per migliurà a resistenza à l'usura, a conduttività, a riflessione di luce, a resistenza à a corrosione è l'estetica.Numerose muniti anu ancu electroplating nantu à a so capa esterna.

Materiali chì s'applicanu:

1. A maiuranza di metalli ponu esse electroplated, ma a purità è l'efficacità di u plating varienu trà parechji metalli.Trà elli, stagnu, cromu, nichel, argentu, oru è rodiu sò i più prevalenti.

2. ABS hè u materiale chì hè electroplated u più friquintimenti.

3. Perchè u nichel hè periculosu per a pelle è irritante, ùn pò micca esse usatu per electroplate qualcosa chì vene in cuntattu cù a pelle.

Costu di u prucessu: senza costu di muffa, ma l'attrezzi sò necessarii per riparà i cumpunenti;u costu di u tempu varieghja cù a temperatura è u tipu di metallu;costu di u travagliu (mediu-altu);secondu u tipu di pezzi individuali di plating;per esempiu, plating cutlery è ghjuvelli esige assai altu costu di u travagliu.A causa di i so standard stretti per a durabilità è a bellezza, hè gestitu da un persunale altamente qualificatu.

Impattu ambientale: Perchè u prucessu di l'electroplating usa tanti materiali dannosi, a diversione è l'estrazione di l'esperti sò necessarie per assicurà u minimu dannu ambientale.


Postu tempu: Jul-07-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu