Avvisu di vacanze di mità d'autunnu Pntek

Per piacè, siate infurmati chì a nostra sucietà per u Festival di Metà Autunno u 19 à u 21 di settembre hà ghjorni di vacanze, per un totale di 3 ghjorni.

cusì rispondenduU messagiu ùn pò micca esse puntuale, per piacè capite!18 di settembre(Sàbatu) à travaglià.

Vi auguru una bona vacanza è vi ringraziu per a vostra attenzione!

Simu un distributore divalvulaèraccordi per tubi, benvenuti à dumandà!

Attività tradiziunali

adurà a luna, ammirà a luna, adurà a luna

"U Libru di i Riti" hà longu arregistratu "Sera d'Autunno è Luna di Sera", chì significa venerà u diu di a luna, è in questu tempu, ci hè una ceremonia per accoglie u fretu è a luna, è mette in opera una ceremonia d'incensu. In a Dinastia Zhou, ogni Festival di Metà Autunno era tenutu per accoglie u fretu è celebrà a luna. Installate una grande tavola d'incensu, mette torte di luna, anguria, mele, datteri rossi, prugne, uva è altri sacrifici. I torte di luna è l'angurie sò assolutamente essenziali, è l'anguria deve esse tagliata in forme di lotus. Sottu à a luna, mette l'idolu di a luna in a direzzione di a luna, è a candela rossa brusgiarà forte. Tutta a famiglia adurerà a luna à turnu, è dopu a casalinga taglierà e torte di luna di riunione. A persona tagliata hà calculatu in anticipu u numeru tutale di persone in tutta a famiglia. Quelli chì sò in casa è quelli chì sò fora di a cità devenu esse cuntati inseme. Ùn pudete micca taglià più o menu, è a dimensione deve esse a stessa. Trà e minurità etniche, l'usu di venerà a luna hè ancu pupulare.

Sicondu a legenda, a brutta zitella di u Regnu Qi ùn avia micca sale in i tempi antichi. Quandu era zitella, venerava religiosamente a luna. U 15 d'aostu di un certu annu, l'imperatore a vide à a luce di luna. Hà sentitu ch'ella era bella è eccezziunale. Più tardi l'hà fatta regina. Hè cusì chì u Festival di Metà Autunnu hè ghjuntu à venerà a luna. In mezu à a luna, Chang'e hè cunnisciuta per a so bellezza, cusì a zitella venera a luna è desidera "esse cum'è Chang'e, è a so faccia hè cum'è una luna luminosa". A notte di u Festival di Metà Autunnu, u populu Yunnan Dai pratica ancu l'usanza di "venerà a luna".

L'usu di ammirà a luna durante u Festival di Metà Autunnu era assai pupulare in a Dinastia Tang, è parechji pueti anu scrittu versi nantu à u cantu di a luna. In a Dinastia Song, u Festival di Metà Autunnu era più pupulare per ammirà a luna. In questu ghjornu, "A vostra famiglia decorerà a tavula è i padiglioni, è a ghjente si batterà per chì u ristorante ghjochi a luna". I tribunali Ming è Qing è l'attività di cultu di a luna di a ghjente eranu à una scala più grande, è parechji siti storichi cum'è l'"Altare di Cultu di a Luna", u "Padiglione di Cultu di a Luna" è a "Torre Wangyue" restanu sempre in varie parti di a Cina. I studiosi è i dottori anu una predilezione particulare per fighjà a luna. O vanu in cima per fighjà a luna o vanu in barca per invità a luna, bevenu vinu è cumponenu puesie, lascendu daretu parechji canti di cignu eterni. Per esempiu, a "Luna di a Quindicesima Notte d'Agostu" di Du Fu usa a quindici luna luminosa chì simbulizeghja a riunione per riflette i so pinsamenti vaganti è erranti in una terra straniera; A scrittrice di a Dinastia Song, Su Shi, chì hà apprezzatu u Festival di Metà Autunnu, era imbriacu è hà fattu "Shui Tiao Song Tou". A frizione. Finu à oghje, una famiglia seduta inseme è ammirata u bellu paisaghju di u celu hè sempre una di l'attività essenziali di u Festival di Metà Autunnu.

fighjate a marea

In tempi antichi, in più di a Festa di a Metà Autunnu, l'osservazione di a marea in Zhejiang era un'altra Festa di a Metà Autunnu. L'usu di l'osservazione di a marea durante a Festa di a Metà Autunnu hà una longa storia, digià in u "Qi Fa" Fu di Mei Cheng di a Dinastia Han hà una descrizzione abbastanza dettagliata. Dopu à a Dinastia Han, a Festa di a Metà Autunnu hà osservatu a marea più vigorosamente. Ci sò ancu registrazioni di l'osservazione di a marea in "Supplementazione di e Vecchie Cose di Wulin" di Zhu Tinghuan è "Menglianglu" di Song Wu Zimu.

Lampada ardente

A notte di a Festa di Metà Autunnu, ci hè l'usu di brusgià lampade per aiutà a luce di luna. Oghje ghjornu, ci hè sempre l'usu di utilizà tegole per impilà torri nantu à e torri per accende e luci in a zona di Huguang. In a zona di Jiangnan, ci hè l'usu di fà barche leggere. L'illuminazione muderna di a Festa di Metà Autunnu hè più pupulare. L'articulu d'oghje di Zhou Yunjin è He Xiangfei "Sperimentà eventi stagionali in u tempu liberu" dice: "E lanterne in Guangdong sò e più pruspere. Ogni famiglia usa bastoni di bambù per fà lanterne dece ghjorni prima di a festa. Frutti, acelli, animali, pesci è insetti sò fatti. È "Celebrate a Festa di Metà Autunnu", pittatu vari culori nantu à carta culurata in pasta. E candele interne di a Lanterna di Notte di Metà Autunnu sò ligate à pali di bambù cù corde, erette nantu à grondaie di tegole o terrazze, o piccule lampade sò aduprate per furmà glifi o varie forme è appese nantu à l'altezze di a casa, hè cumunamente cunnisciutu cum'è "Arburu di Metà Autunnu" o "Festa di Metà Autunnu". Divertitevi dinù. E luci di a cità sò cum'è u mondu di smaltu culuritu." Pare chì a scala di u Festival di e Lanterne di Metà Autunnu da tempi antichi à u presente pare esse seconda solu à u Festival di e Lanterne.

indovina l'enigma

Parechje lanterne sò appese in lochi publichi a notte di luna piena di mità d'autunnu. A ghjente si riunisce per indovinà l'enigmi scritti nantu à e lanterne, perchè hè una attività preferita di a maiò parte di i ghjovani omi è donne, è e storie d'amore sò ancu sparse in queste attività, dunque hè stata ancu derivata una forma d'amore trà omi è donne durante u Festival di Mità d'Autunnu.

manghjà i dolci di a luna

Festa di Metà Autunnu L'osservazione di a luna è i dolci di luna sò usanze essenziali in diverse parte di a Cina per celebrà a Festa di Metà Autunnu. Cum'è dice u dettu: "U 15 d'aostu hè pienu, i dolci di luna di Metà Autunnu sò fragranti è dolci". U termine dolce di luna hà origine da u "Meng Liang Lu" di Wu Zimu di a Dinastia Song Meridionale, chì era solu una spezia di spuntinu à quellu tempu. Più tardi, a ghjente hà gradualmente cumminatu l'osservazione di a luna cù i dolci di luna, chì significava riunione di famiglia è nostalgia. À u listessu tempu, i dolci di luna sò ancu un rigalu impurtante per l'amichi per cunnette si trà di elli durante a Festa di Metà Autunnu.

Ci hè ancu l'usu di Bo Bing in Xiamen, Fujian, è Bo Bing hè listatu cum'è un patrimoniu culturale immateriale naziunale.

Appreziendu l'osmantu, beendu vinu d'osmantu

A ghjente manghja spessu torte di luna per ammirà l'osmantu prufumatu durante a Festa di Metà Autunno, è manghja diversi alimenti fatti d'osmantu prufumatu, più cumuni in torte è caramelle.

A notte di a Festa di a Metà Autunnu, fighjà l'osmantu lunare, sente l'odore di cannella, beie una tazza di vinu di mele d'osmantu prufumatu, celebrà a dolcezza di a famiglia, hè diventatu un bellu piacè di a festa. In i tempi muderni, a ghjente usa soprattuttu u vinu rossu invece.

Ghjucà cù e lanterne

Ùn ci hè micca una festa di lanterne à grande scala cum'è a Festa di e Lanterne in u Festival di Metà Autunnu. E lanterne sò ghjucate soprattuttu trà famiglie è zitelli. Digià in a Dinastia Song di u Nordu, "Old Wulin Events" hà arregistratu l'usu di a festa notturna di u Festival di Metà Autunnu, ci era una attività di "mette una piccula luce rossa in u fiume per andà à a deriva è ghjucà". E lanterne di u Festival di Metà Autunnu sò soprattuttu cuncintrate in u sudu. Per esempiu, à u Festival di Autunnu di Foshan, ci sò vari tippi di lanterne: lampada di sesamo, lampada di gusciu d'ovu, lampada di rasatura, lampada di paglia, lampada di squame di pesce, lampada di pula, lampada di semi di melone è lampada di acelli, animali, fiori è arburi.

In Guangzhou, Hong Kong è altri lochi, u Festival di a Metà Autunnu si terrà durante u Festival di a Metà Autunnu. L'arburi sò ancu eretti, vale à dì chì e luci saranu erette. Cù l'aiutu di i so genitori, i zitelli utilizanu carta di bambù per ligà li in lanterne di cunigliulu, lanterne di carambola o lanterne quadrate. Sò appesi orizzontalmente in pali corti, è poi eretti nantu à pali alti. Cù grande cumpetenze, a luce culurita brilla, aghjunghjendu à u Festival di a Metà Autunnu. Una scena. I zitelli cumpete trà di elli per vede quale l'erge sempre più alta, è e lanterne sò e più squisite. Ci sò ancu lanterne di celu, vale à dì e lanterne Kongming, chì sò fatte di carta in una lampada di grande forma. A candela hè brusgiata sottu à a lampada è u calore aumenta, facendu chì a lampada voli in aria è attiri a ghjente à ride è à inseguisce. Ci sò ancu varie lanterne purtate da i zitelli in i livelli inferiori di a luna.

In Nanning, Guangxi, in più di e diverse lanterne fatte di carta è bambù per chì i zitelli possinu ghjucà, ci sò ancu lanterne di pompelmo assai simplici, lanterne di zucca è lanterne aranciu. A cusì chjamata lampada di pompelmo serve per svuotà u pompelmo, incidere un mudellu simplice, mette una corda è accende una candela dentru. A luce hè elegante. E lanterne di zucca è e lanterne aranciu sò ancu fatte scavendu a polpa. Ancu s'ellu hè simplice, hè faciule da fà è assai pupulare. Certi zitelli facenu galleggià a lampada di pompelmo in l'acqua di u stagnu è di u fiume per ghjucà.

Ci hè una simplice lanterna Huqiu in Guangxi. Hè fatta di sei strisce di bambù circundate in una luce, è carta di garza bianca hè incollata à l'esternu, è candele sò inserite in ella. Appendetela accantu à a tavula di sacrifiziu di a luna per u sacrifiziu di a luna, o per chì i zitelli possinu ghjucà.

Torre Brusgiata

U ghjocu di e lanterne di piastrelle brusgiate (cunnisciutu ancu cum'è torre di fiori brusgiati, vata brusgiata, torre di ventilatore brusgiata) hè largamente diffusu in u sudu. Per esempiu, "Dogane Naziunali Cinesi" Note di u Volume Cinque: Jiangxi "Notte di Metà Autunno, di solitu i zitelli piglianu piastrelle in natura, l'ammucchianu in una torre tonda, cù parechji buchi. À u tramontu, mette una torre di legna da ardere sottu à a luna luminosa è brusgiale. E piastrelle brusgianu rosse. , Poi versate u cherosene è aghjunghjite carburante à u focu. Tutti i fochi salvatichi sò rossi, brillanti cum'è u ghjornu. Finu à chì a notte hè tarda, nimu guarda, è cumincianu à spruzzà. Hè una famosa lampada à piastrelle ". E piastrelle brusgiate in Chaozhou, Guangdong sò ancu fatte di mattoni è torri cave, chì sò piene di rami per accende u focu. À u listessu tempu, a pila di fume hè ancu brusgiata, ciò significa chì l'erba è u legnu sò ammucchiati in pile è brusgiati dopu chì u cultu di a luna hè finitu. L'incendiu di a Pagoda di u Fan in a zona di fruntiera di Guangxi hè simile à questu tipu d'attività, ma u folcloru hè di commemorà a battaglia eroica di u famosu guerrieru anti-francese Liu Yongfu in a dinastia Qing chì hà brusgiatu à morte u Fangui (invasore francese) chì era fughjitu in a torre. Ci hè ancu un'attività di "torre in fiamme" in Jinjiang, Fujian.

Si dice chì sta usanza hè ligata à l'attu ghjustu di resistere à i suldati Yuan. Dopu à a creazione di a Dinastia Yuan, u populu Han hè statu guvernatu sanguinosamente, cusì u populu Han si hè ribellatu inflessibilmente. A Festa di Metà Autunnu hè stata svolta in diversi lochi è sparata in cima à a pagoda. Simile à u focu nantu à a piattaforma di u focu di punta, stu tipu di resistenza hè stata suppressa, ma l'usu di brusgià a pagoda ferma.

Specialità lucali

Sudu

Ci hè una usanza di venerà a luna durante u Festival di Metà Autunnu in Chaoshan, Guangdong. Si tratta soprattuttu di donne è zitelli. Ci hè un dettu chì dice chì "l'omi ùn facenu micca a luna piena, è e donne ùn sacrificanu micca u fornu". Ci hè ancu un'abitudine lucale di manghjà taro durante u Festival di Metà Autunnu. Ci hè un dettu in Chaoshan: "U fiume è u fiume scontranu a foce, è u taro pò esse manghjatu". In Aostu, hè a stagione di a racolta di u taro, è i paisani sò abituati à venerà i so antenati cù u taro. Questu hè certamente ligatu à l'agricultura, ma ci hè sempre una legenda diffusa trà a ghjente: In u 1279, l'aristocrazia mongola hà distruttu a Dinastia Song Meridionale è hà stabilitu a Dinastia Yuan, è hà realizatu un duminiu crudele annantu à u populu Han. Ma Fa hà difesu Chaozhou contr'à a Dinastia Yuan. Dopu chì a cità hè stata distrutta, u populu hè statu massacratu. Per ùn dimenticà a sofferenza di u duminiu di Hu, e generazioni successive anu pigliatu u taro è "Hutou" omofonichi, è in forma di teste umane, per rende omagiu à i so antenati. E torri brusgiate a notte di u Festival di Metà Autunno sò ancu assai populari in certi lochi.

L'usi populari in u sudu di u fiume Yangtze sò ancu diversi durante u Festival di Metà Autunnu. A ghjente di Nanjing li piace à manghjà dolci di luna durante u Festival di Metà Autunnu, devenu manghjà anatra d'osmantu, un piattu famosu di Jinling. "L'anatra d'osmantu" hè ghjunta in u mercatu quandu a fragranza di l'osmantu hè fragrante, hè grassa ma micca unta, deliziosa è gustosa. Dopu avè bevutu, duvete manghjà un picculu taro di zuccheru, cupertu di sciroppu di cannella, a bellezza hè evidente. "Gui Jiang", chjamatu dopu à e "Canzoni di u Chu·Shao Si Ming" di Qu Yuan, "Aiutate u Nordu à spegne si è à beie Gui Jiang". L'Osmanthus fragrans, un osmantu profumatu, hè coltu intornu à u Festival di Metà Autunnu è marinatu cù zuccheru è prugne acide. E donne di Jiangnan sò abili à trasfurmà i canti di i puesii in delicatezze nantu à a tavola. A famiglia di a ghjente di Nanjing si chjama "Celebrazione di a Riunione", stà à pusà è beie inseme si chjama "Yuanyue", è sorte à u mercatu si chjama "Zouyue".

À l'iniziu di a Dinastia Ming, a Torre di a Luna è u Ponte di a Luna sò stati custruiti in Nanjing, è a Torre di a Luna hè stata custruita sottu à a Roccia di u Leone durante a Dinastia Qing. Eranu tutti per chì a ghjente ammirassi a luna, è u Ponte di a Luna era u più impurtante. Quandu a luna luminosa hè alta, a ghjente scala a Torre di a Luna è visita inseme u Ponte di a Luna per gode di vede u cunigliulu di giada. "Ghjucà nantu à u Ponte di a Luna" si trova in u Tempiu Confucianu in Qinhuai Henan. Accantu à u ponte si trova a residenza di a famosa prostituta Ma Xianglan. Sta notte, i studiosi si riuniscenu nantu à u ponte per sunà è cantà, ricurdà Niu Zhu chì ghjucava cù a luna è scrive puesie à a luna, dunque stu ponte hè chjamatu Ponte Wanyue. Dopu a morte di a Dinastia Ming, hè diminuitu gradualmente, è e generazioni successive anu una puesia: "U Merry Nanqu hè statu vendutu, è ci hè un Banqiao longu à punente, ma mi ricordu di esse pusatu nantu à u Ponte di Giada, è Yueming hà insignatu u flautu". Changbanqiao hè u Wanyueqiao originale. In l'ultimi anni, u Tempiu di Confuciu di Nanjing hè statu ricustruitu, certi padiglioni sò stati restaurati durante e dinastie Ming è Qing, è u fiume hè statu dragatu. Quandu si tratta di a Festa di Metà Autunnu, pudete riuniscevi per gode di u piacè di a luna.

A contea di Wuxi, pruvincia di Jiangsu, brusgiarà un secchiu d'incensu a notte di a Festa di Metà Autunnu. Ci hè una garza intornu à u secchiu d'incensu, è u paisaghju di u palazzu di a luna hè dipintu. Ci sò ancu secchi d'incensu tessuti cù bastoncini d'incensu, cù stelle rilegate di carta è bandiere culurite inserite sopra. U banchettu di Metà Autunnu di i shanghainesi hè servitu cù vinu di miele d'osmantu prufumatu.

A sera di a Festa di Metà Autunnu in a Contea di Ji'an, Pruvincia di Jiangxi, ogni paese usa a paglia per brusgià i vasi di terra. Dopu chì a pignatta hè rossa, metteci l'acetu. In questu mumentu, ci serà una fragranza chì empie tuttu u paese. Durante a Festa di Metà Autunnu in a Contea di Xincheng, e lanterne d'erba sò state issate da a notte di l'11 d'aostu à u 17 d'aostu. À a Festa di Metà Autunnu di Wuyuan, i zitelli custruiscenu una pagoda cava cù mattoni è tegole. Decorazioni cum'è tende è placche sò state appese à a torre, è una tavola hè stata posta davanti à a torre per mustrà vari utensili per venerà u "diu di a torre". Luci sò accese sia dentru sia fora di notte. I zitelli di a Festa di Metà Autunnu di Jixi ghjocanu cù i cannoni di a Festa di Metà Autunnu. L'artiglieria di a Festa di Metà Autunnu hè intrecciata cù paglia, imbevuta è poi raccolta per colpisce a petra, facendu un forte rumore è l'usu di natà un dragone di focu. U dragone di focu hè un dragone fattu d'erba, cù bastoncini d'incensu inseriti nantu à u so corpu. Ci sò gong è tamburi quandu si nata u dragone di focu, è seranu mandati à u fiume dopu avè viaghjatu per i paesi.

In più di manghjà dolci di luna durante u Festival di Metà Autunnu, a ghjente in Sichuan deve ancu manghjà dolci, anatre d'anatra, dolci di sesamo, dolci di mele, ecc. In certi lochi, e lanterne arancioni sò state ancu accese è appese à a porta per celebrà. Ci sò ancu i zitelli chì mettenu incensu nantu à i pompelmi è ballanu longu à a strada, ciò chì si chjama "palla d'incensu meteorica ballante". Durante u Festival di Metà Autunnu in a contea di Jiading, offre sacrifici à i dii di a terra, agendu cum'è zaju, musica vocale è reliquie culturali, si chjama "Kanhui".

Nordu

I paisani di a contea di Qingyun, in a pruvincia di Shandong, rendenu omagiu à u Diu di a Terra è di a Valle u 15 d'aostu è sò chjamati "Sucetà Miao Verde". In Zhucheng, Linyi è Jimo, in più di offre sacrifici à a luna, anu ancu avutu à andà à e tombe per offre sacrifici à i so antenati. I pruprietarii di terra in Guanxian, Laiyang, Guangrao è Youcheng anu ancu urganizatu una cena per i locatari durante a Festa di Metà Autunnu. Jimo manghja un alimentu stagionale chjamatu "Maijian" durante a Festa di Metà Autunnu. Lu'an, in a pruvincia di Shanxi, hà urganizatu una cena per u so figliastru à a Festa di Metà Autunnu. In a contea di Datong, i dolci di luna sò chjamati dolci di riunione, è ci hè una usanza di veglia à a Festa di Metà Autunnu.

A contea di Wanquan, in a pruvincia di Hebei, chjama a Festa di a Metà Autunnu "u Picculu Ghjornu di Capu d'Annu". A carta di chiaru di luna rapprisenta i ritratti di Lunar Xingjun è di l'imperatore Guan Yue Yue Chunqiu. A ghjente di a contea di Hejian pensa chì a pioggia di a Festa di a Metà Autunnu hè amara. S'ellu piove durante a Festa di a Metà Autunnu, a ghjente lucale pensa chì i ligumi devenu avè un cattivu gustu.

In a contea di Xixiang, pruvincia di Shaanxi, a notte di a Festa di Metà Autunnu, l'omi sò andati in barca è e donne anu urganizatu una festa. Riccu o poveru, duvete manghjà anguria. Durante a Festa di Metà Autunnu, i tamburini anu sunatu longu à a porta per dumandà ricumpense. Durante a Festa di Metà Autunnu in a contea di Luochuan, i genitori anu purtatu i studienti à purtà rigali per rende omagiu à i so mariti. I pranzi eranu più cà pranzi in u campus.

Parechje usanze speciali di a Festa di Metà Autunnu si sò ancu furmate in certi lochi. In più di l'ammirà a luna, di l'adorazione di a luna è di manghjà i dolci di luna, ci sò ancu danze di dragoni di focu in Hong Kong, Pagode in Anhui, Arburi di Metà Autunnu in Guangzhou, Pagode Brusgiate in Jinjiang, Fighjà a Luna in u Lavu Shihu in Suzhou, l'adorazione di a luna da u populu Dai è u saltu à a luna da u populu Miao, u furtu di cibu da a luna da parte di u populu Dong, a danza di ballu di u populu Gaoshan, ecc.

caratteristiche naziunali

Mongolianu

I Mongoli amanu ghjucà à u ghjocu di "rincorsa à a luna". A ghjente hà messu i cavalli è hà galuppatu à traversu a prateria sottu à a luce di luna bianca argentata. Anu galuppatu versu punente, è a luna hè surtita da livante è hè cascata à punente. I cavalieri mongoli persistenti ùn smetteranu micca di inseguisce a luna prima ch'ella ùn vada à punente.

Tibetanu

L'usu di i cumpatriotti tibetani in certe zone di u Tibet per celebrà a Festa di Metà Autunno hè a "caccia à a luna". Era ghjornu è notte, i ghjovani omi è donne è e bambole camminavanu longu u fiume, seguitavanu a luna luminosa riflessa in l'acqua, pigliavanu l'ombre di a luna in i stagni circundanti, è dopu tornavanu in casa per riunisce si è manghjà dolci di luna.

Guangxi Dong

I Guangxi Dong anu l'usu di "marchjà longu à a luna". A notte di a Festa di Metà Autunnu, a squadra di cantu è ballu Lusheng di ogni casa hà camminatu finu à a casa vicina, riunendusi cù l'abitanti di u paese per ammirà a luna, cantà è ballà, è divertesi tutta a notte.

Yunnan Deang

U gruppu etnicu De'ang in Yunnan "piglia a luna". I ghjovani omi è donne di u gruppu etnicu De'ang in Luxi, Yunnan, quandu a luna hè luminosa è estremamente luminosa durante a Festa di Metà Autunnu, ci hè un melodiosu sheng di zucca da a fine di a muntagna, è i ghjovani omi è donne "leganu a luna" inseme per sprime u so affettu. Certi utilizanu ancu a "luna di corda" per mandà noci di betel è tè per fà un cuntrattu di matrimoniu.

Populu Yi in Yunnan

L'usu tradiziunale di u populu Yi in Yunnan durante u Festival di Metà Autunnu hè di "saltà a luna". Di notte, omi, donne, anziani è zitelli di diversi paesi di a tribù si sò riuniti in a zona aperta di u paese di muntagna. E zitelle in pantaloni è veli, i ghjovani cù fasce di tela, i vechji, e vechje è i zitelli cantavanu è ballavanu tutti cun passione, soprattuttu Hè u cantu antiteticu di quelli ghjovani omi è donne chì esprimenu u so amore, cum'è s'è a luna fussi ancu mossa da ella, è diventessi più affascinante è luminosa.

Gelao

À u "Ghjorno di a Tigre" prima di a festa, u populu Gelao hà macellatu un toru in tuttu u paese, lascendu u core di u boiu à a Festa di Metà Autunnu per venerà l'antenati è accoglie a nova valle. L'anu chjamatu a "Festa d'Agostu".

Coreanu

I Coreani utilizanu pali di legnu è rami di pinu per custruisce una "struttura per l'osservazione di a luna". Quandu a luna si alza in celu, sceglite parechje persone anziane per cullà a struttura per l'osservazione di a luna. Dopu chì u vechju guarda a luna, accende a struttura per l'osservazione di a luna, sona longhi tamburi, soffia in u flautu è balla inseme a "Danza di a Casa Rurale".

Populu Zhuang in u Guangxi occidentale

A naziunalità Zhuang in u Guangxi occidentale hà un'attività più tipica di "Memorialize a Luna è Dumandà à Diu". À a mità d'aostu di u calendariu estiu, a ghjente mette in piazza una tavula d'offerte à l'aria aperta à a fine di u paese à a mità d'aostu di ogni annu. Ci hè un arburu à a diritta di a tavula. Rami o rami di bambù alti circa un pede, chì simbulizeghjanu l'arburi, sò ancu aduprati cum'è scale per chì u Diu di a Luna scenda è vada in celu, induve sò cunservati l'antichi elementi mitologichi di a luna. Tutta l'attività hè divisa in quattru tappe: invità u diu di a luna à scende in terra, cù una o duie donne cum'è portavoce di u diu di a luna; cantu antiteticu diu-omu; divinazione di u diu di a luna; cantante chì canta a canzona di mandà i dii è mandà u diu di a luna torna in celu.

Li

U populu Li chjama a Festa di Metà Autunnu a "Riunione d'Aostu" o a "Festa di Tiaosheng". Riunioni di canti è balli si terranu in ogni cità di mercatu. Ogni paese serà guidatu da un "tiaoshengtou" (vale à dì u capu) per participà à a participazione di i ghjovani omi è donne. Torte di luna, torte fragranti, torte dolci, asciugamani di fiori, ventagli culurati è gilet saranu dati trà di elli. Di notte, si riuniscenu intornu à u focu, griglianu a selvaggina, bevenu vinu di risu è cantanu canti antifonali. I ghjovani celibi anu prufittatu di l'occasione per truvà un futuru cumpagnu.


Data di publicazione: 18 settembre 2021

Applicazione

Pipeline sotterranea

Pipeline sotterranea

Sistema d'irrigazione

Sistema d'irrigazione

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Forniture d'attrezzatura

Forniture d'attrezzatura