Per piacè esse infurmatu chì a nostra cumpagnia per u Festival Mid-Autumn u 19 di settembre à 21 ghjorni di vacanze, un totale di 3 ghjorni.
cusì rispondià u missaghju pò esse micca puntuale, per piacè capisce!18 settembre(Sàbatu) à travaglià.
Vogliu avè una bona festa è ti ringraziu per a vostra attenzione!
Semu un distributore divalvulaèraccordi di pipa, benvenutu à dumandà!
Attività tradiziunali
adurà a luna, admirà a luna, adurà a luna
"U Libru di Riti" hà longu arregistratu "Autumn Evening and Evening Moon", chì significa adurà u diu di a luna, è in questu tempu, ci hè una cirimonia per accoglie u friddu è a luna, è istituì una ceremonia di incensu. In a dinastia Zhou, ogni Festival di u Mid-Autumn era tenutu per accoglie u friddu è celebrà a luna. Stallà una grande tavola d'incensu, mette torte di luna, anguria, mele, date rosse, prugne, uva è altri sacrifici. Torte di luna è angurie sò assulutamente essenziali, è a sandia deve esse tagliata in forma di lotus. Sottu a luna, mette l'idolu di a luna in a direzzione di a luna, è a candela rossa brusgiarà alta. Tutta a famiglia adurà a luna à turnu, è dopu a casalinga taglierà e torte di luna di riunione. A persona tagliata hà calculatu in anticipu u numeru tutale di persone in tutta a famiglia. Quelli chì sò in casa è quelli chì sò fora di a cità deve esse cuntatu inseme. Ùn pudete micca cutà più o menu, è a dimensione deve esse uguali. Trà e minurità etniche, l'usu di adurà a luna hè ancu populari.
Sicondu a legenda, a zitella brutta di u Regnu Qi ùn avia micca sali in i tempi antichi. Quandu era zitella, adorava a luna religiosamente. U 15 d'aostu di un certu annu, l'imperatore a vide à a luna. Sentia ch'ella era bella è eccezziunale. Dopu l'hà fattu regina. Hè cusì chì a Festa di u Mid-Autumn hè ghjunta à venerà a luna. À mezu à a luna, Chang'e hè cunnisciuta per a so bellezza, cusì a zitella venerà a luna è desidera "sembla Chang'e, è a so faccia hè cum'è una luna luminosa". A notte di u Festival di Mid-Autumn, i Yunnan Dai praticanu ancu l'usu di "adorà a luna".
L'usu di ammirazione di a luna durante u Festival di u Mid-Autumn era assai populari in a dinastia Tang, è parechji pueti anu scrittu versi nantu à u cantu di a luna. In a dinastia Song, u Festival di u Mid-Autumn era più populari per ammirazione di a luna. In questu ghjornu, "A vostra famiglia decorerà a tavola è i pavilioni, è a ghjente si batterà per u ristorante per ghjucà a luna". I tribunali Ming è Qing è l'attività di cultu di a luna di e persone eranu in una scala più larga, è parechji siti storichi cum'è l'"Altare di cultu di a luna", u "Padiglione di cultu di a luna" è a "Torre Wangyue" restanu sempre in diverse parti. di Cina. I studiosi è i medichi anu una simpatia speciale per fighjà a luna. O si vanu sopra à fighjulà a luna, o vanu in barca per invità a luna, beie vinu è cumponenu puesie, lascendu daretu à parechji eterni canti di cigni. Per esempiu, "August Fifteenth Night Moon" di Du Fu usa a luna luminosa di quindici simbulizendu a riunione per riflette i so pinsamenti erranti è erranti in una terra straniera; U scrittore di a dinastia Song Su Shi, chì hà amatu u Festival di a Mid-Autumn, era ubriacu è hà fattu "Shui Tiao Song Tou". L'embrague. Finu à questu ghjornu, una famiglia pusata inseme è ammirazione di i belli paisaghji di u celu hè sempre una di l'attività essenziale di u Festival di u Mid-Autumn.
fighjate a marea
In i tempi antichi, in più di u Festival Mid-Autumn, fighjendu a marea in Zhejiang era un altru Festival Mid-Autumn. L'usu di guardà a marea in u Festival Mid-Autumn hà una longa storia, cum'è u "Qi Fa" Fu di a dinastia Han Mei Cheng hà una descrizzione abbastanza dettagliata. Dopu à a dinastia Han, u Festival di u Mid-Autumn hà vistu a marea più vigorosamente. Ci sò ancu registri di fighjulà a marea in "Suplementing the Old Things of Wulin" di Zhu Tinghuan è "Menglianglu" di Song Wu Zimu.
Lampada ardente
A notte di u Festival di Mid-Autumn, ci hè un costume di lampi brusgiate per aiutà à a luna. Oghje, ci hè sempre l'abitudine di utilizà tile per impilà e torre nantu à e turri per accende e luci in l'area di Huguang. In l'area di Jiangnan, ci hè un costume di fà barche ligeri. L'illuminazione moderna di u Festival Mid-Autumn hè più populari. L'articulu di Zhou Yunjin è He Xiangfei d'oghje "Sperimentendu l'avvenimenti stagionali in u tempu di divertimentu" dice: "I lanterne in Guangdong sò i più prusperi. Ogni famiglia usa bastone di bambù per fà lanterne deci ghjorni prima di a festa. Sò fatti frutti, acelli, animali, pesci è insetti. E "Celebrate the Mid-Autumn Festival", dipinta diversi culori nantu à carta di culore di pasta. E candele ardenti interne di u Mid-Autumn Night Lantern sò ligati à pali di bambù cù corde, eretti nantu à eaves di tile o terrazze, o picculi lampade sò aduprate per furmà glifi o diverse forme è appiccicate À l'altura di a casa, hè comunmente cunnisciutu cum'è " Arbulu di u Mid-Autumn" o "Festival di Mid-Autumn". Divertitevi ancu. I lumi in a cità sò cum'è u mondu di smaltu culurita ". Sembra chì a scala di u Festival di Lantern Mid-Autumn da l'antichità à u presente pare esse seconda solu à u Festival di Lantern.
indovinà l'enigma
Parechje lanterne sò appiccicate in i lochi publichi in a notte di luna piena di u vaghjimu. A ghjente si riuniscenu per indovinà l'enigmi scritti nantu à i lanterne, perchè hè una attività prediletta di a maiò parte di i ghjovani è donne, è i stori d'amore sò ancu spargugliati in queste attività, cusì Mid-Autumn Festival guessing lanterna riddles Una forma d'amore trà l'omi è a donna hè ancu derivata.
manghja torte di luna
Festival di a Mid-Autumn L'osservazione di a luna è i pasticci di luna sò usi essenziali in diverse parti di a Cina per celebrà u Festival di a Mid-Autumn. Cume dice u proverbio: "U mese di 15 d'aostu hè pienu, i pasti di luna di a mità di u vaghjimu sò fragranti è dolci". U terminu torta di luna hè urigginatu da u "Meng Liang Lu" di a dinastia Song Southern Wu Zimu, chì era solu una spezia di snack à quellu tempu. In seguitu, a ghjente hà cumminatu gradualmente a visualizazione di a luna cù i pasti di luna, chì significava a riunione di famiglia è u desideriu. À u listessu tempu, i pasticci di luna sò ancu un rigalu impurtante per l'amichi per cunnetta cù l'altri durante u Festival Mid-Autumn.
Ci hè ancu l'usu di Bo Bing in Xiamen, Fujian, è Bo Bing hè listatu cum'è un articulu di u patrimoniu culturale immateriale naziunale.
Apprezzà l'osmanthus, bevi vinu d'osmanthus
E persone spessu manghjanu torte di luna per ammirazione di l'osmanthus dolce-scentu durante u Festival di u Mid-Autumn, è manghja diversi alimenti fatti di l'osmanthus dolce-scentus, più cumuni in torte è dolci.
A notte di Mid-Autumn Festival, fighjendu à a luna osmanthus, smelling bursts of cannella, beie una tazza di vinu di miele d'osmanthus profumatu dolce, celebrendu a dolcezza di a famiglia, hè diventatu un bellu piacè di u festival. In i tempi muderni, a ghjente usa soprattuttu vinu rossu invece.
Ghjucà cù lanterne
Ùn ci hè micca un festival di lanterna à grande scala cum'è u Festival di Lanterna in u Festival Mid-Autumn. I fanali sò ghjucati principalmente trà e famiglie è i zitelli. Già in a dinastia Song di u Nordu, "Old Wulin Events" hà registratu l'usu di u festival di notte di u Festival di Mid-Autumn, ci era una attività di "mette un pocu di luce rossa in u fiume per drift è ghjucà". E lanterne di u Festival di u Mid-Autumn sò principalmente cuncentrate in u sudu. Per esempiu, à u Festival di Foshan Autumn, ci sò parechji tippi di lanterne: lampada di sesamo, lampada d'ovu, lampa di rasatura, lampada di paglia, lampa di scala di pisci, lampa di paglia, lampa di sementi di melone è uccelli, animali, fiori è arburi.
In Guangzhou, Hong Kong è altri lochi, u Festival Mid-Autumn serà tenutu nantu à u Festival Mid-Autumn. L'arbureti sò ancu eretti, significatu chì i lumi seranu eretti. Cù l'assistenza di i so genitori, i zitelli utilizanu carta di bambù per ligà in lanterne di cunigliu, lanterni carambola o lanterni quadrati. Sò appiccicati orizontali in pali brevi, è poi eretti nantu à pali alti. Cù alte cumpetenze, a luce culurita brilla, aghjunghjendu à u Festival Mid-Autumn. Una scena. I zitelli cumpetenu cù l'altri più per vede quale l'erece più altu è più altu, è i fanali sò i più squisiti. Ci sò ancu lanterni di u celu, vale à dì i lanterni Kongming, chì sò fatti di carta in una lampada di forma grande. A cannila hè brusgiata sottu à u lampu è u calore s'arrizeghja, facendu chì a lampada vola in l'aria è attrae a ghjente per ride è perseguite. Ci sò ancu diverse lanterne purtate da i zitelli in i bassi di a luna.
In Nanning, Guangxi, in più di diversi lanterni fatti di carta è bambù per i zitelli per ghjucà, ci sò ancu lanterne di pompelmo assai simplici, lanterne di zucca è lanterne d'aranciu. U lampatu chjamatu pompelmo hè di scavà u pompelmo, incisione un mudellu simplice, mette nantu à una corda, è accende una candela in l'internu. A luce hè elegante. I lanterni di zucca è i lanterni d'aranciu sò ancu fatti scavà a carne. Ancu sè simplice, hè faciule fà è assai populari. Certi zitelli flottanu a lampada di pompelmo in u stagnu è l'acqua di u fiume per i ghjoculi.
Ci hè una semplice lanterna Huqiu in Guangxi. Hè fattu di sei strisce di bambù circundate in una lumera, è a carta di gasa bianca hè appiccicata à l'esternu, è i candele sò inseriti in questu. Appendi lu accantu à a tavola di sacrificiu di luna per u sacrificiu di luna, o per i zitelli à ghjucà.
Torre brusgiata
U ghjocu di lanterne di tile ardente (cunnisciutu ancu com'è torre di fiori ardenti, vata ardenti, torre di fan ardenti) hè largamente circulatu in u sudu. Per esempiu, "Chinese National Customs" Volume Cinque Notes: Jiangxi "Mid-Autumn Night, di solitu i zitelli ripiglià tile in u salvaticu, pile in una torre tonda, cù buchi multipli. À u crepuscolo, mette una torre di legna sottu à a luna luminosa è brusgiate. I tile brusgianu rossi. , Allora pour kerosene è aghjunghje carburante à u focu. Tutti i fochi salvatichi sò rossi, brillanti cum'è u ghjornu. Finu à a notte hè tardi, nimu ùn vede, è cumincianu à splash. Hè una famosa lampada chì brucia piastrelle ". I tile ardenti in Chaozhou, Guangdong sò ancu fatti di brique è torre cavu, chì sò pieni di rami per mette u focu. À u listessu tempu, a pila di fumu hè ancu brusgiata, chì significa chì l'erba è u legnu sò ammucchiati in pile è brusgiate dopu chì u cultu di a luna hè finitu. L'incendiu di Fan Pagoda in l'area di cunfini di Guangxi hè simile à stu tipu d'attività, ma u folklore hè di commemorazione di a battaglia eroica di u famosu guerrieru anti-francese Liu Yongfu in a dinastia Qing chì hà brusgiatu à morte u Fangui ( invasore francese) chì fughjenu in a torre. Ci hè ancu una attività di "torre ardente" in Jinjiang, Fujian.
Si dice chì sta custumu hè ligata à l'attu ghjustu di resistà à i suldati Yuan. Dopu à l'istituzione di a dinastia Yuan, u populu Han hè statu guvernatu sanguinariamente, cusì u populu Han si ribellu senza rivuluzione. U Festival di Mid-Autumn hè statu scuntratu in parechji lochi è sparatu nantu à a cima di a pagoda. Simile à u focu nantu à a piattaforma di u piccu di u focu, stu tipu di resistenza hè stata suppressa, ma l'usu di brusgià a pagoda ferma.
Specialità lucali
Sudu
Ci hè un costume di adurà a luna durante u Festival di a Mid-Autumn in Chaoshan, Guangdong. Hè principalmente donne è zitelli. Ci hè un dettu chì "l'omi ùn facenu micca a luna piena, è e donne ùn sacrificanu micca a stufa". Ci hè ancu un abitudine lucale di manghjà taro durante u Festival Mid-Autumn. Ci hè un dettu in Chaoshan: "U fiumu è u fiumu scontranu a bocca, è u taro pò esse manghjatu". In l'aostu, hè a stagione di cugliera di u taro, è l'agricultori sò abituati à adurà i so antenati cù u taro. Questu hè certamente ligatu à l'agricultura, ma ci hè ancu una legenda diffusa trà a ghjente: In u 1279, l'aristocrazia mongoliana hà distruttu a Dinastia Song di u Sud è hà stabilitu a Dinastia Yuan, è hà realizatu un regnu crudele nantu à u populu Han. Ma Fa hà difesu Chaozhou contr'à a dinastia Yuan. Dopu chì a cità hè stata rotta, a ghjente hè stata massacrata. Per ùn scurdà di u soffrenu di u regnu di Hu, e generazioni successive piglianu taro è "Hutou" omofonichi, è formate cum'è capi umani, per rende un omagiu à i so antenati. Torri ardenti in a notte di u Festival Mid-Autumn hè ancu assai populari in certi lochi.
I costumi populari in u sudu di u fiumu Yangtze sò ancu diversi durante u Festival Mid-Autumn. A ghjente di Nanjing piace à manghjà torte di luna durante u Mid-Autumn Festival, deve manghjà anatra osmanthus, un famosu platu di Jinling. "Osmanthus Duck" hè ghjuntu in u mercatu quandu a fragranza osmanthus fragrante, hè grassu ma micca grassu, diliziosu è diliziosu. Dopu avè bevutu, duvete manghjà un picculu taro di zuccaru, cuppatu cù sciroppu di cannella, a bellezza hè senza dì. "Gui Jiang", chjamatu dopu à "Songs of the Chu·Shao Si Ming" di Qu Yuan, "Aiute u Nordu à chjude è beie Gui Jiang". L'Osmanthus fragrans, un osmanthus parfumé, est cueilli autour du Festival de l'automne et mariné avec du sucre et des prunes acides. E donne Jiangnan sò abili à trasfurmà i canti in i puesii in delicatezze nantu à a tavula. A famiglia di Nanjing si chjama "Celebrating Reunion", pusendu è beie inseme hè chjamatu "Yuanyue", è esce in u mercatu hè chjamatu "Zouyue".
In a prima dinastia Ming, a Torre di a Luna è u Ponte di a Luna sò stati custruiti in Nanjing, è a Torre di a Luna hè stata custruita sottu u Lion Rock in a dinastia Qing. Eranu tutti per a ghjente per ammirazione di a luna, è u Ponte di Luna era u più. Quandu a luna luminosa hè alta, a ghjente scala a Torre di a Luna è visita u Ponte di a Luna inseme per piacè di vede u cunigliu di giada. "Playing on the Moon Bridge" hè in u Tempiu Confucianu in Qinhuai Henan. Accantu à u ponte hè a residenza di a famosa prostituta Ma Xianglan. Sta notte, i studiosi si riuniscenu nantu à u ponte per ghjucà è cantà, ricurdate di Niu Zhu chì ghjucanu cù a luna, è scrivenu puesie à a luna, cusì stu ponte hè chjamatu Wanyue Bridge. . Dopu à a morte di a dinastia Ming, hà diminuitu gradualmente, è e generazioni successive anu un puema: "U Merry Nanqu hè statu vindutu, è ci hè un Banqiao longu à punente, ma mi ricordu di esse sedutu nantu à u Ponte di Jade, è Yueming hà insignatu a flauta. ." Changbanqiao hè u Wanyueqiao originale. Nta l'ultimi anni, u Tempiu di Nanjing Confucius hè statu ricustruitu, restauratu parechji padiglioni durante e dinastie Ming è Qing, è dragatu u fiume. Quandu si tratta di u Festival di u Mid-Autumn, pudete riunite per gode di u divertimentu di a luna.
U Contea di Wuxi, Pruvincia di Jiangsu, brusgiarà un bucket d'incensu in a notte di u Festival di Mid-Autumn. Ci hè una gasa intornu à u bucket d'incensu, è u paisaghju in u palazzu di a luna hè pittatu. Ci sò ancu secchi d'incensu intrecciati cù bastoncini d'incensu, cù stelle rilegate in carta è bandiere culurite inserite nantu à elli. U banchettu di a mità di vaghjimu di Shanghainese hè sirvutu cù u vinu di miele d'osmanthus dolce.
A sera di u Festival di Mid-Autumn in Ji'an County, Pruvincia di Jiangxi, ogni paese usa paglia per brusgià vasi di terra. Dopu chì u crock hè rossu, mette l'acitu in questu. A stu tempu, ci sarà una fragranza chì empie tuttu u paese. Duranti u Festival Mid-Autumn in Xincheng County, i lanterni d'erba sò stati alzati da a notte di l'11 d'aostu finu à u 17 d'aostu. In u Festival di u Mid-Autumn di Wuyuan, i zitelli custruiscenu una pagoda cava cù brique è tile. Decorazioni cum'è cortini è placche sò stati appiccicati nantu à a torre, è una tavola hè stata posta davanti à a torre per vede diverse utensili per venerà u "diou di a torre". I luci sò illuminati sia in l'internu sia fora di notte. Jixi Mid-Autumn Festival i zitelli ghjucanu cannoni Mid-Autumn Festival. L'artiglieria di u Festival di u Mid-Autumn hè intrecciata cù paglia, imbevuta è poi pigliata per chjappà a petra, facendu un sonu forte è l'abitudine di natà un dragone di focu. U dragone di u focu hè un dragone fattu d'erba, cù bastoncini d'incensu inseriti nantu à u so corpu. Ci sò gongs è tamburi quandu natate u dragone di u focu, è seranu mandati à u fiumu dopu avè viaghjatu per i paesi.
In più di manghjà pasticci di luna durante u Festival di u Mid-Autumn, a ghjente in Sichuan hà ancu da manghjà torte, anatre d'anatra, torte di sesame, pasticceria di meli, etc. In certi lochi, lanterne aranciu eranu ancu accese è appiccicate à a porta per celebrà. Ci sò ancu i zitelli chì mettenu incensu nantu à u pompelmo è ballanu longu a strada, chì hè chjamatu "ballu di incensu di meteorite ballante". Durante u Festival Mid-Autumn in Jiading County, chì offre sacrifici à i dii di a terra, cum'è zaju, musica vocale è reliquie culturali, hè chjamatu "Kanhui".
Nordu
L'agricultori in u County di Qingyun, a Pruvincia di Shandong rendenu omagiu à u Diu di a Terra è di a Valle u 15 d'Aostu è sò chjamati "Green Miao Society". In Zhucheng, Linyi è Jimo, in più di offre sacrifici à a luna, anu avutu ancu andà à e tombe per offre sacrifici à i so antenati. I pruprietarii in Guanxian, Laiyang, Guangrao è Youcheng anu ancu accoltu una cena per inquilini durante u Festival di a Mid-Autumn. Jimo manghja un alimentu staghjunali chjamatu "Maijian" durante u Festival di u Mid-Autumn. Lu'an, a Pruvincia di Shanxi, hà accoltu una cena per u so gendru in u Festival di a Mid-Autumn. In u conte di Datong, i pasticci di luna sò chjamati torte di riunione, è ci hè un costume di vigilia nantu à u Festival di u Mid-Autumn.
U County di Wanquan, a pruvincia di Hebei, chjama u Festival di Mid-Autumn cum'è "Little New Year's Day". Carta Moonlight raffigura i ritratti di Lunar Xingjun è l'imperatore Guan Yue Yue Chunqiu. A ghjente in u County di Hejian pensa chì a pioggia di u Festival di u Mid-Autumn hè amara. S'ellu piove durante u Festival Mid-Autumn, i lucali pensanu chì i ligumi duveranu u gustu male.
U County di Xixiang, a Pruvincia di Shaanxi, in a notte di a Festa di a Mid-Autumn, l'omi si sò andati in barca è e donne anu urganizatu una festa. Ch'ella sia ricca o povera, ci vole à manghjà anguria. Duranti u Festival di u Mid-Autumn, i tamburini ghjucavanu longu à a porta per dumandà ricumpensa. Durante u Festival di Mid-Autumn in Luochuan County, i genitori guidanu i studienti à purtà rigali per rende rispettu à i so mariti. I pranzi eranu più cà i pranzi in u campus.
Parechji custumi speciali di u Festival di u Mid-Autumn anu ancu furmatu in certi lochi. In più di ammirazione di a luna, adurà a luna, è manghjà torte di luna, ci sò ancu balli di draghi di u focu in Hong Kong, Pagode in Anhui, Arburi di Mid-Autumn in Guangzhou, Burnt Pagodes in Jinjiang, Watching the Moon in Shihu Lake in Suzhou. , adurà a luna da u populu Dai, è salta à a luna da u populu Miao. , Dong arrubbanu cibo da a luna, ballu di ballu di Gaoshan, etc.
caratteristiche naziunali
Mongolianu
I monguli amanu ghjucà u ghjocu di "perseguite a luna". A ghjente hà pisatu nantu à i cavalli è galoppava à traversu a prateria sottu à a luna bianca d'argentu. Galopanu versu punente, è a luna s'arrizzò da u livante è cascò à punente. I cavalieri mongoli persistenti ùn smetteranu micca di perseguite a luna prima chì a luna va à punente.
Tibetanu
L'usu per i compatrioti tibetani in certi spazii di u Tibet per celebrà u Festival di a Mid-Autumn hè "a caccia di a luna". Era u ghjornu è a notte, i ghjovani è e donne è e pupi marchjavanu longu u fiumu, seguitavanu a luna luminosa riflessa in l'acqua, pigliò l'ombra di luna in i stagni circundanti, è poi si n'andò in casa per riunite è manghjà torte di luna.
Guangxi Dong
A ghjente di Guangxi Dong hà l'usu di "camminà a luna". A notte di u Festival di u Mid-Autumn, a squadra di canzone è ballu di Lusheng di ogni casetta marchjò finu à a casetta vicina, riunendu cù i paisani per ammirazione di a luna, cantendu è ballendu, è divertendu tutta a notte.
Yunnan Deang
U gruppu etnicu De'ang in Yunnan "catturà a luna". I ghjovani è donne di u gruppu etnicu De'ang in Luxi, Yunnan, quandu a luna hè luminosa è estremamente luminosa durante u Festival di a Mid-Autumn, ci hè una zucca melodiosa sheng da a fine di a muntagna, è i ghjovani omi è donne. « échouer la lune » ensemble pour exprimer leur affection. Qualchidunu anu ancu aduprà a "luna di stringa" per mandà nuci di betel è tè per fà un cuntrattu di matrimoniu.
Yi People in Yunnan
L'usu tradiziunale di u populu Yi in Yunnan durante u Festival di a Mid-Autumn hè "saltà a luna". A notte, l'omi, e donne, i vechji è i zitelli di diversi paesi di a tribù si sò riuniti in l'area aperta di u paese di muntagna. E zitelle in pantaloni è veli, i zitelli cù fasce di tela, i vechji, i vechji, i zitelli, tutti cantavanu è ballavanu appassiunati, soprattuttu Hè u cantu antiteticu di quelli ghjovani è donne chì esprimenu u so amore, cum'è s'è a luna era. mossa ancu da ellu, è diventò più affascinante è luminoso.
Gelao
In u "Tiger Day" prima di a festa, i Gelao anu macellatu un toru in tuttu u paese, lascendu u core di u boe in a Festa di u Mid-Autumn per venerà l'antenati è accolta a nova valle. L'anu chjamatu u "Festival d'Aostu".
Coreanu
I coreani utilizanu pali di lignu è rami di pinu per custruisce un "quadru di osservazione di a luna". Quandu a luna sorge in u celu, sceglite parechji vechji per cullà u quadru di a luna. Dopu chì u vechju hà guardatu a luna, accende u quadru chì vede a luna, batte tamburi longu, soffia a flauta è balla "Farmhouse Dance" inseme.
U populu Zhuang in u Guangxi occidentale
A naziunalità Zhuang in u Guangxi occidentale hà una attività più tipica di "Memorializing the Moon and Asking God". À a mità d'aostu di u calendariu di l'estiu, a ghjente hà stallatu una tavola d'offerte à l'aria aperta à a fine di u paese à a mità d'aostu ogni annu. Ci hè un arbre à u latu drittu di a tavula. I rami o rami di bambù à circa un piede d'altitudine, simbulizendu l'arburi, sò ancu usati cum'è scala per u Diu di a Luna per falà è andà in u celu, induve l'antichi elementi mitologichi di a luna sò cunservati. L'attività sana hè divisa in quattru tappe: invità u diu di a luna à falà in terra, cù una o duie donne cum'è u portavoce di u diu di a luna; diu-omu cantu antiteticu; diu luna divinazione divinazione; cantadori chì canta u cantu di mandà dii è mandanu diu luna torna in celu.
Li
A ghjente Li chjama u Festival Mid-Autumn "Reunione d'Aostu" o "Festival Tiaosheng". In ogni cità di u mercatu si feranu riunioni di canti è balli. Ogni paese serà guidatu da un "tiaoshengtou" (vale à dì u capu) per participà à a participazione di i ghjovani è donne. Torte di luna, torte fragranti, dolci dolci, tovaglioli di fiori, ventilatori culuriti è giacche seranu dati à l'altri. A notti, si riuniscenu intornu à u focu, caccianu caccia, beie vinu di risu è cantanu canti antifonali. U ghjovanu micca maritatu hà pigliatu l'uppurtunità di truvà un futuru cumpagnu.
Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021