Cunniscenza di l'installazione di a valvula di pipeline 2

Installazione di valvole a saracinesca, valvole a globo e valvole di verifica

Valvula di porta, ancu cunnisciuta cum'è valve di porta, hè una valvula chì usa una porta per cuntrullà l'apertura è a chjusa.Ajusta u flussu di pipeline è apre è chjude i pipelines cambiendu a sezione trasversale di a pipeline.I valvole di porta sò soprattuttu aduprate in pipelines cù media fluidi completamente aperti o chjusi.In generale, ùn ci hè micca esigenza di direzzione per a stallazione di a vàlvula di porta, ma ùn pò micca esse installata à l'inversu.

Avalvola di globuhè una valvula chì usa un discu di valvola per cuntrullà l'apertura è a chjusa.Cambiendu u distaccu trà u discu di a valvula è u sediu di a valvula, vale à dì, cambià a dimensione di a sezione trasversale di u canali, u flussu mediu o u canali mediu hè tagliatu.Quandu si stallanu una valvula di stop, l'attenzione deve esse pagata à a direzzione di u flussu di u fluidu.
U principiu chì deve esse seguitu quandu si stalla una valve di stop hè chì u fluidu in u pipeline passa per u foru di a valvula da u fondu à a cima, comunmente cunnisciutu cum'è "bassu in è altu", è a stallazione inversa ùn hè micca permessa.

Valvula di cuntrollu, cunnisciuta ancu com'è valvula di cuntrollu è valvola unidirezionale, hè una valvula chì si apre è si chjude automaticamente sottu a diferenza di pressione trà u fronte è a parte posteriore di a valvula.A so funzione hè di permette à u mediu di flussu in una sola direzzione è impedisce chì u mediu torna in a direzzione opposta.Sicondu strutturi diffirenti, i vàlvule di cuntrollu includenu vàlvule di cuntrollu di lift, swing è farfalla.I vàlvule di cuntrollu di l'elevatori sò divisi in tipi horizontale è verticale.Quandu si stallanu a vàlvula di cuntrollu, duvete ancu attentu à a direzzione di u flussu di u mediu è ùn l'installanu micca in daretu.

Installazione di valvula di riduzzione di pressione

A valvula di riduzzione di pressione hè una valvula chì riduce a pressione di ingressu à a pressione di uscita necessaria per mezu di l'aghjustamentu è mantene automaticamente una pressione di uscita stabile affittendu l'energia di u mediu stessu.

Da una perspettiva di meccanica fluida, una valvula di riduzzione di pressione hè un elementu di throttling chì pò cambià a resistenza lucale.Vale à dì, cambiendu l'area di throttling, a velocità di flussu è l'energia cinetica di u fluidu sò cambiate, producendu cusì diverse perdite di pressione, ottenendu cusì u scopu di riduzzione di pressione.Allora, s'appoghjanu nantu à l'aghjustamentu di u sistema di cuntrollu è di regulazione, a forza di primavera hè aduprata per equilibrà a fluttuazione di a pressione daretu à a valvula, cusì chì a pressione daretu à a valvula ferma custanti in un certu intervallu d'errore.

Installazione di valvula di riduzzione di pressione

1. U gruppu di valvula di riduzzione di pressione installata verticalmente hè generalmente stallatu longu u muru à una altezza adattata da a terra;u gruppu di valvula di riduzzione di pressione installatu orizzontalmente hè generalmente stallatu nantu à una piattaforma operativa permanente.

2. Aduprà azzaru furmati à stallà nant'à u muru fora di i dui valves cuntrollu (cumunemente usatu per valves stop) à furmà un bracket.U tubu di bypass hè ancu appiccicatu nantu à u supportu è livellu.

3. A vàlvula di riduzzione di pressione deve esse stallata ghjustu nantu à u pipeline horizontale è ùn deve esse inclinatu.A freccia nantu à u corpu di a valvula deve indicà à a direzzione di u flussu mediu è ùn pò micca esse installatu in daretu.

4. Stop valves è altu è bassu pressure gauges deve esse stallati nant'à i dui lati à osservà i cambiamenti di prissioni nanzu è dopu à a valvula.U diametru di a pipa dopu à a valvula di riduzzione di pressione deve esse 2#-3# più grande di u diametru di u tubu d'ingressu davanti à a valvula, è un tubu di bypass deve esse stallatu per facilità u mantenimentu.

5. U pipa equalizing pressure di a valvula di riduzzione di pressione di diaphragm deve esse culligatu à u pipeline bassu pressure.I tubi à bassa pressione duveranu esse equipati di valvule di sicurezza per assicurà u funziunamentu sicuru di u sistema.

6. Quandu s'utilice per a descompressione di vapore, deve esse installatu un tubu di drenaje.Per i sistemi di pipeline cù esigenze di purificazione più altu, un filtru deve esse installatu davanti à a valvula di riduzzione di pressione.

7. Dopu chì u gruppu di valvula di riduzzione di pressione hè stallatu, a valvula di riduzzione di pressione è a valvula di salvezza deve esse pruvata à a pressione, lavata è aghjustata secondu i bisogni di u disignu, è l'aghjustamenti deve esse marcatu.

8. Quandu sguassate a vàlvula di riduzzione di pressione, chjude a vàlvula di ingressu di riduzzione di pressione è apre a vàlvula di flussu per u flussu.

Installazione di trappule

A funzione basica di a trappula di vapore hè di scaricate l'acqua condensata, l'aria è u gasu di diossidu di carbonu in u sistema di vapore u più prestu pussibule;à u listessu tempu, si pò impedisce in autumàticu leakage vapore à u più grande.Ci sò parechji tippi di trappule, ognunu cù capacità diverse.

Sicondu i diversi principii di funziunamentu di trappule à vapore, ponu esse divisu in i seguenti trè tippi:

Mecànicu: Agisce secondu i cambiamenti in u livellu di condensate in a trappula, cumprese:

Tipu di float: U float hè una sfera cava chiusa.

Tipu di galleggiante à apertura ascendante: U float hè in forma di canna è si apre in su.

Tipu di galleggiante à l'apertura: U float hè in forma di canna cù l'apertura in fondu.

Tipu termostaticu: funziona secondu i cambiamenti in a temperatura di u liquidu, cumprese:

Foglia bimetallica: L'elementu sensitivu hè un fogliu bimetallicu.

Tipu di pressione di vapore: L'elementu sensitivu hè un soffiu o cartuccia, chì hè pienu di liquidu volatile.

Tipu termodinamicu: Atti basati nantu à i cambiamenti in e proprietà termodinamica di u liquidu.

Tipu di discu: A causa di e diverse velocità di flussu di liquidu è gasu sottu a stessa pressione, diverse pressioni dinamiche è statiche sò generate per guidà a valvula di discu per move.

Tipu di impulsu: Quandu u condensatu di e diverse temperature passa per i platti di l'orifiziu di l'acceleratore di a serie di dui poli, si formanu diverse pressioni trà i dui poli di i platti di l'orifiziu di l'acceleratore, chì guidanu u discu di a valvola per spustà.

Installazione di trappule

1. Valvula di stop (valvole di stop) deve esse installatu à l'avanti è à l'arrière, è un filtru deve esse stallatu trà a trappula è a valvola di stop di fronte per impediscenu a terra in l'acqua di condensate da impiccà a trappula.

2. Un tubu d'ispezione deve esse stallatu trà a trappula è a valvola di stop posteriore per verificà se a trappula funziona bè.Se una grande quantità di vapore esce quandu apre u tubu d'ispezione, a trappula hè dannata è hà bisognu di riparazione.

3. U scopu di stallà una pipa di bypass hè di scaricate una grande quantità di acqua condensata durante l'iniziu è riduce a carica di drenagiu di a trappula.

4. Quandu a vàlvula di drenu hè aduprata per caccià u condensatu da l'equipaggiu di riscaldamentu, deve esse stallatu in a parte più bassa di l'equipaggiu di riscaldamentu in modu chì a pipa di l'acqua di condensate torna verticalmente à a valvola di drenaje per impedisce l'accumulazione d'acqua in l'equipaggiu di riscaldamentu.

5. U locu di stallazione deve esse u più vicinu à u puntu di drenagiu pussibule.Se a distanza hè troppu luntanu, l'aria o u vapore pò accumulà in a pipa longa è fina davanti à a trappula.

6. Quandu u pipa horizontale principale di vapore hè troppu longu, i prublemi di drenagiu deve esse cunsideratu.


Tempu di Postu: Nov-03-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu