Cunniscenza di l'installazione di valve di pipeline

Ispezione prima di a stallazione di a valvula

① Verificate attentamente se u mudellu di valvula è e specificazioni risponde à i requisiti di disegnu.

② Verificate s'ellu hè u tippu di a valvula è u discu di a valvula sò flessibili in apertura, è s'ellu sò bloccati o inclinati.

③ Verificate se a valvula hè dannata è se i filamenti di a valvula filettata sò dritti è intatti.

④ Verificate se a cunnessione trà u sediu di a valvula è u corpu di a valvula hè ferma, a cunnessione trà u discu di a valvola è u sediu di a valvula, a tappa di a valvola è u corpu di a valvula, è u stelo di a valvula è u discu di a valvula.

⑤ Verificate se a guarnizione di a valvola, l'imballaggio è i fasteners (bulloni) sò adattati per i requisiti di a natura di u mediu di travagliu.

⑥ I valvuli di riduzzione di pressione chì sò vechji o sò stati lasciati per un bellu pezzu deve esse smantellati, è a polvera, a sabbia è altri detriti deve esse puliti cù acqua.

⑦ Eliminate a tappa di sigillatura di u portu è verificate u gradu di sigillatura.U discu di a valvula deve esse chjusu strettu.

Test di pressione di a valvula

I valvole di bassa pressione, media pressione è alta pressione devenu esse sottumessi à e teste di forza è a prova di tenuta.E valvole d'acciaio in lega duveranu ancu fà analisi spettrali nantu à e cunchiglia una per una è rivedete i materiali.

1. Test di forza Valve

A prova di forza di a valvula hè di pruvà a valvula in u statu apertu per verificà a fuga nantu à a superficia esterna di a valvula.Per i valvuli cù PN ≤ 32MPa, a pressione di prova hè 1,5 volte a pressione nominale, u tempu di prova ùn hè micca menu di 5 minuti, è ùn ci hè micca fuga à a cunchiglia è a glàndula di imballaggio per esse qualificata.

2. Test di tenuta di a valvula

A prova hè fatta cù a valvula cumplettamente chjusa per verificà s'ellu ci hè una fuga nantu à a superficia di sigillatura di a valvula.A pressione di prova, eccettu per e valvole a farfalla, valvole di cuntrollu, valvole di fondu è valvole di throttle, deve generalmente esse realizatu à a pressione nominale.Quandu si pò esse determinatu A pressione di travagliu, a prova pò ancu esse realizata à 1,25 volte a pressione di travagliu, è a superficia di sigillatura di u discu di a valvula deve esse qualificata s'ellu ùn perde micca.

Reguli generale per a stallazione di valvula

1. A pusizione di stallazione di a valvula ùn deve micca impedisce l'operazione, u disassemblamentu è u mantenimentu di l'equipaggiu, i pipelines è u corpu di a valvula stessu, è l'aspettu esteticu di l'assemblea deve esse cunsideratu.

2. Per i vàlvuli nantu à i pipeline horizontali, a vàlvula deve esse stallata in sopra o installate à un angolo.Ùn installate micca a valvula cù a rota di a manu in giù.I valvuli, i steli di valve è i volanti nantu à i pipeline d'altitudine pò esse stallati horizontalmente, è una catena verticale à un livellu più bassu pò esse usata per cuntrullà remotamente l'apertura è a chjusa di a valvula.

3. L'arrangementu hè simmetricu, pulito è bellu;per i valves nantu à u standpipe, se u prucessu permette, u handwheel valve hè più adattatu per esse operatu à l'altitudine di u pettu, in generale 1,0-1,2 m da a terra, è u gambo valve deve seguità l'operatore Orientation installazione.

4. Per i valves nantu à i tubi verticali side-by-side, hè megliu avè a listessa elevazione di a linea cintrali, è a distanza chjara trà handwheels ùn deve esse menu di 100mm;per i vàlvule nantu à i tubi horizontali side-by-side, si deve esse staggered per riduce a distanza trà i tubi.

5. Quandu si stallanu vàlvule più pesanti nantu à pompe d'acqua, scambiatori di calore è altri equipaghji, i brackets di valvula deve esse stallati;quandu i valvuli sò spessu operati è installati più di 1,8 m di distanza da a superficia operativa, deve esse installata una piattaforma operativa fissa.

6. Se ci hè una marca di freccia nantu à u corpu di a valvula, a direzzione di a freccia hè a direzzione di u flussu di u mediu.Quandu stallate a valvula, assicuratevi chì a freccia punta in a listessa direzzione di u flussu di u mediu in a pipa.

7. Quandu si stallanu valvole di flange, assicuratevi chì e facci finali di i dui flange sò paralleli è cuncentrichi cù l'altri, è i gaskets doppiu ùn sò micca permessi.

8. Quandu si stallanu una valvula filettata, per facilità u disassemblamentu, una valvula filettata deve esse furnita cù una unione.L'ambientazione di l'unione deve cunsiderà a cunvenzione di mantenimentu.Di solitu, l'acqua scorri per a valvula prima è dopu à traversu l'unione.

Précautions à l'installation de la valve

1. U materiale di u corpu di a valvula hè soprattuttu di ghisa, chì hè brittle è ùn deve esse culpitu da oggetti pisanti.

2. Quandu u trasportu di a valvula, ùn lanciate micca aleatoriamente;quandu si alzà o alzà a valvula, a corda deve esse ligata à u corpu di a valvula, è hè strettamente pruibitu di ligà à u volante, a valvola di a valvola è u pirtusu di u bullone di flange.

3. A vàlvula deve esse stallata in u locu più cunvene per u funziunamentu, u mantenimentu è l'ispezione, è hè strettamente pruibitu di intarrallu sottu terra.I valvule nantu à i pipeline chì sò direttamente intarrati o in trinchera deve esse equipati di pozzi d'ispezione per facilità l'apertura, a chjusura è l'ajustamentu di e valvole.

4. Assicuratevi chì i fili sò intactu è imbulighjati cù canapa, oliu di piombo o cinta PTFE


Tempu di Postu: Nov-03-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu