Ispezione prima di l'installazione di a valvula
① Verificate attentamente se u mudellu di a valvula è e specificazioni rispondenu à i requisiti di u disegnu.
② Verificate se u gambu di a valvula è u discu di a valvula sò flessibili in apertura, è s'elli sò bluccati o storti.
③ Verificate s'è a valvula hè dannighjata è s'è i fili di a valvula filettata sò dritti è intatti.
④ Verificate s'è a cunnessione trà u sedile di a valvula è u corpu di a valvula hè ferma, a cunnessione trà u discu di a valvula è u sedile di a valvula, u coperchiu di a valvula è u corpu di a valvula, è u gambu di a valvula è u discu di a valvula.
⑤ Verificate se a guarnizione di a valvula, l'imballu è i dispositivi di fissaggio (bulloni) sò adatti à i requisiti di a natura di u fluidu di travagliu.
⑥ E valvole riduttrici di pressione chì sò vechje o chì sò state lasciate per un bellu pezzu devenu esse smuntate, è a polvera, a sabbia è altri detriti devenu esse puliti cù acqua.
⑦ Eliminate u coperchio di tenuta di u portu è verificate u gradu di tenuta. U discu di a valvula deve esse chjusu bè.
Prova di pressione di a valvula
E valvole di bassa pressione, media pressione è alta pressione devenu esse sottumesse à testi di resistenza è testi di tenuta. E valvole in acciaio alliatu devenu ancu realizà analisi spettrali nantu à i gusci unu per unu è rivedere i materiali.
1. Prova di forza di a valvula
A prova di forza di a valvula hè di pruvà a valvula in u statu apertu per verificà a perdita nantu à a superficia esterna di a valvula. Per e valvule cù PN ≤ 32MPa, a pressione di prova hè 1,5 volte a pressione nominale, u tempu di prova ùn hè micca menu di 5 minuti, è ùn ci hè micca perdita à u gusciu è à a premistoppa per esse qualificata.
2. Prova di tenuta di a valvula
A prova hè realizata cù a valvula cumpletamente chjusa per verificà s'ellu ci hè una perdita nantu à a superficia di sigillatura di a valvula. A pressione di prova, eccettu per e valvule à farfalla, e valvule di ritegnu, e valvule di fondu è e valvule di strozzatura, deve esse generalmente realizata à pressione nominale. Quandu si pò determinà à pressione di travagliu, a prova pò ancu esse realizata à 1,25 volte a pressione di travagliu, è a superficia di sigillatura di u discu di a valvula deve esse qualificata s'ella ùn perde micca.
Regule generali per l'installazione di valvole
1. A pusizione d'installazione di a valvula ùn deve micca impedisce u funziunamentu, u smontaggio è a manutenzione di l'attrezzatura, di e tubazioni è di u corpu di a valvula stessa, è l'aspettu esteticu di l'assemblea deve esse pigliatu in cunsiderazione.
2. Per e valvule nantu à e tubazioni urizzuntali, u gambu di a valvula deve esse stallatu versu l'altu o stallatu à un angulu. Ùn stallate micca a valvula cù u volante versu u bassu. E valvule, i gambi di e valvule è i volanti nantu à e tubazioni d'alta quota ponu esse stallati urizzuntalmente, è una catena verticale à un livellu inferiore pò esse aduprata per cuntrullà à distanza l'apertura è a chjusura di a valvula.
3. A dispusizione hè simmetrica, pulita è bella; per e valvule nantu à u tubu verticale, se u prucessu u permette, u volante di a valvula hè più adattatu per esse operatu à l'altezza di u pettu, generalmente à 1,0-1,2 m da terra, è u gambu di a valvula deve seguità l'orientazione di l'installazione di l'operatore.
4. Per e valvole nantu à tubi verticali affiancati, hè megliu avè a listessa elevazione di a linea centrale, è a distanza libera trà i volanti ùn deve esse inferiore à 100 mm; per e valvole nantu à tubi orizzontali affiancati, devenu esse sfalsate per riduce a distanza trà i tubi.
5. Quandu si stallanu valvole più pesanti nantu à pompe d'acqua, scambiatori di calore è altri equipaghji, devenu esse stallati supporti di valvula; quandu e valvole sò azionate spessu è stallate à più di 1,8 m di distanza da a superficia operativa, deve esse stallata una piattaforma operativa fissa.
6. S'ellu ci hè una freccia nant'à u corpu di a valvula, a direzzione di a freccia hè a direzzione di u flussu di u fluidu. Quandu installate a valvula, assicuratevi chì a freccia punti in a listessa direzzione chè u flussu di u fluidu in u tubu.
7. Quandu si stallanu e valvole à flange, assicuratevi chì e facce terminali di e duie flange sianu parallele è concentriche trà di elle, è chì e guarnizioni doppie ùn sianu micca permesse.
8. Quandu si stalla una valvula filettata, per facilità u smontaggio, una valvula filettata deve esse dotata di un raccordu. L'impostazione di u raccordu deve tene contu di a comodità di manutenzione. Di solitu, l'acqua scorre prima per a valvula è dopu per u raccordu.
Precauzioni per l'installazione di a valvula
1. U materiale di u corpu di a valvula hè principalmente in ghisa, chì hè fragile è ùn deve esse colpita da oggetti pesanti.
2. Quandu si trasporta a valvula, ùn a ghjittà micca à casu; quandu si alza o si issa a valvula, a corda deve esse ligata à u corpu di a valvula, è hè strettamente pruibitu di ligà la à u volante, à u gambu di a valvula è à u foru di u bullone di a flangia.
3. A valvula deve esse stallata in u locu u più cunveniente per l'operazione, a manutenzione è l'ispezione, è hè strettamente pruibitu di intarrà la sottu terra. E valvule nantu à e tubazioni chì sò direttamente intarrate o in trincee devenu esse dotate di pozzi d'ispezione per facilità l'apertura, a chjusura è a regulazione di e valvule.
4. Assicuratevi chì i fili sianu intatti è imballati cù canapa, oliu di piombu o nastro PTFE
Data di publicazione: 03 di nuvembre di u 2023