Introduzione di a valvula di trasferimentu

A valvula di deviazione hè un altru nome per a valve di trasferimentu. I valvuli di trasferimentu sò spessu impiegati in sistemi di tubazioni intricati induve a distribuzione di fluidi à numerosi posti hè necessariu, è ancu in situazioni induve hè necessariu unisce o split multiple flussi di fluidi.

I valvule di trasferimentu sò dispositi meccanichi utilizati in sistemi di piping per regulà u flussu di liquidi, gasi è altri fluidi.Sò spessu impiegati in operazioni industriali cum'è a generazione di energia, a purificazione di l'acqua, l'estrazione di petroliu è di gasu, è di trasfurmazioni chimichi.U travagliu primariu di a vàlvula di trasferimentu hè di cuntrullà u flussu di fluidu trà dui o più tubi o per attivà u trasferimentu di fluidu da una pipa à l'altru.E valvole di trasferimentu sò create per suddisfà i bisogni unichi di ogni applicazione.Puderanu esse manuale, automaticu, o una cumminazione di i dui.

E valvole di trasferimentu ponu esse aduprate per isolà è drenà e porzioni di u sistema di tubazioni, impediscenu u riflussu, è prutegge da a sovrapressione è altri risichi di sicurezza in più di gestisce u flussu di fluidu.

I valvole di trasferimentu sò una funzione integrale di ogni sistema di tubazioni è ghjucanu una funzione critica in a gestione è u cuntrollu di u flussu di fluidu in i prucessi industriali.

Valvula di trasferimentu à trè vie

Una valvola di trasferimentu à trè viehè una valvula chì permette u trasferimentu di fluidu trà un tubu è dui tubi supplementari.Trè porti è duie pusizioni di switch sò tipicamente inclusi, chì permettenu u fluidu per esse instradatu da un portu à l'altru o sanu sanu chjusu.

In i sistemi di tubazioni induve u fluidu deve esse dispersu in numerosi lochi o in situazioni induve dui flussi di fluidi distinti anu da esse cumminati in una sola, valvole di trasferimentu à trè vie sò spessu impiegate.

Valvula di trasferimentu à trè vie pò esse o automatica, manuale, o un hibridu di i dui.Sicondu i fluidi chì sò trasportati, a temperatura è a pressione necessaria, è a necessità di resistenza à a corrosione, ponu ancu esse designati in altri materiali.

E valvole à 3 vie ponu esse aduprate per isolà è drenà e parti di u sistema di tubazioni, piantà u riflussu, prutegge da a sovrapressione è altri risichi di sicurezza in più di gestisce u flussu di fluidu.

Valvula di consegna a sei vie

Una valvula chì permette u fluidu per esse trasferitu da un tubu à cinque tubi supplementari è viceversa hè cunnisciuta cum'è valvola di trasferimentu à sei vie.Normalmente include sei porti è numerosi paràmetri di switch chì permettenu u fluidu flussu da un portu à l'altru o esse chjusu sanu.

In sistemi di tubazioni complicati induve u fluidu deve esse trasportatu in parechje locu o in applicazioni induve più flussi di fluidu deve esse cumminati in un flussu o divisu in flussi separati, valvole di trasferimentu à 6 vie sò spessu impiegate.

A cunfigurazione di a valvula di trasferimentu à 6 porti pò cambià sicondu i bisogni particulari di una applicazione.Mentre chì certi valvole di trasferimentu à 6 vie utilizanu corpi esagonali, altri presentanu geometrie più intricate cù numerosi porti è pusizioni di cambiamentu.

Valvule di trasferimentu à sei porti sò dispunibuli in cunfigurazioni manuali, automatizati o hibridi.Sicondu i fluidi chì sò trasportati, a temperatura è a pressione necessaria, è a necessità di resistenza à a corrosione, ponu ancu esse designati in altri materiali.

E valvole di trasferimentu à 6 vie ponu esse aduprate per separà è drenà e porzioni di sistemi di tubazioni, evitendu u flussu di riflussu, è prutegge da a sovrapressione è altri risichi di sicurezza in più di gestisce u flussu di fluidu.


Tempu di Postu: Aug-04-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu